La polèmica campanya publicitària de la sèrie ‘Sex Education’ arriba a València

Campanya de promoció de la sèrie 'Sex Education' que ha arribat a la ciutat de València

La gran albergínia que han posat en la plaça de l’Ajuntament | Twitter

 

La plaça de l’Ajuntament de València s’ha despertat hui amb un nou element que no ha passat desapercebut. Es tracta d’una ‘gran’ albergínia que forma part de la campanya publicitària per a promocionar l’arribada de la segona temporada de la sèrie de Netflix ‘Sex Education’.

 

Però no és l’única zona de la ciutat que s’ha vist implicada en esta promoció, ja que en la plaça dels Pinazos hi havia una altra peça de fruita que fa referència a la sèrie, una bresquilla. L’Ajuntament de València ha donat permís a la companyia per a implantar esta campanya en els carrers, segons informa el ‘Levante’.

 

Però esta campanya està sent polèmica en altres ciutats espanyoles, com en Madrid, a on fa un dies la plataforma va haver de llevar un cartell que hi havia en el Cercle de Belles Arts que deia «Voldràs tragar-te-la sencera». Un acte al que Netflix va contestar a través de les seues xarxes socials «Hem durat poc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.