La polèmica campanya publicitària de la sèrie ‘Sex Education’ arriba a València

Campanya de promoció de la sèrie 'Sex Education' que ha arribat a la ciutat de València

La gran albergínia que han posat en la plaça de l’Ajuntament | Twitter

 

La plaça de l’Ajuntament de València s’ha despertat hui amb un nou element que no ha passat desapercebut. Es tracta d’una ‘gran’ albergínia que forma part de la campanya publicitària per a promocionar l’arribada de la segona temporada de la sèrie de Netflix ‘Sex Education’.

 

Però no és l’única zona de la ciutat que s’ha vist implicada en esta promoció, ja que en la plaça dels Pinazos hi havia una altra peça de fruita que fa referència a la sèrie, una bresquilla. L’Ajuntament de València ha donat permís a la companyia per a implantar esta campanya en els carrers, segons informa el ‘Levante’.

 

Però esta campanya està sent polèmica en altres ciutats espanyoles, com en Madrid, a on fa un dies la plataforma va haver de llevar un cartell que hi havia en el Cercle de Belles Arts que deia «Voldràs tragar-te-la sencera». Un acte al que Netflix va contestar a través de les seues xarxes socials «Hem durat poc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.