La polèmica campanya publicitària de la sèrie ‘Sex Education’ arriba a València

Campanya de promoció de la sèrie 'Sex Education' que ha arribat a la ciutat de València

La gran albergínia que han posat en la plaça de l’Ajuntament | Twitter

 

La plaça de l’Ajuntament de València s’ha despertat hui amb un nou element que no ha passat desapercebut. Es tracta d’una ‘gran’ albergínia que forma part de la campanya publicitària per a promocionar l’arribada de la segona temporada de la sèrie de Netflix ‘Sex Education’.

 

Però no és l’única zona de la ciutat que s’ha vist implicada en esta promoció, ja que en la plaça dels Pinazos hi havia una altra peça de fruita que fa referència a la sèrie, una bresquilla. L’Ajuntament de València ha donat permís a la companyia per a implantar esta campanya en els carrers, segons informa el ‘Levante’.

 

Però esta campanya està sent polèmica en altres ciutats espanyoles, com en Madrid, a on fa un dies la plataforma va haver de llevar un cartell que hi havia en el Cercle de Belles Arts que deia «Voldràs tragar-te-la sencera». Un acte al que Netflix va contestar a través de les seues xarxes socials «Hem durat poc».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.