La imatge de Cristina Pedroche que ha revolucionat Instagram

Cada volta que Cristina Pedroche puja una fotografia al seu perfil d'Instagram, la xarxa es revoluciona per complet. En este cas, l'última publicació que ha compartit amb els seus seguidors ha rebut milers de comentaris i reaccions. 

 

La col·laboradora de Zapeando sempre s'ha caracteritzat per utilitzar Instagram per a ensenyar els 'looks' de roba que porta en el programa cada dia. Però pareix que últimament gaste la xarxa social per a mostrar també els seus conjunts de deport, ja que des de fa uns anys Pedroche és una gran aficionada a fer deport.

 

A conseqüència de la rutina d'exercicis i el temps que dedica a fer deport en el gimnàs i a eixir a córrer, ja es comencen a vore els resultats de tot l'esforç que li dedica Cristina Pedroche. Després de què fa unes setmanes pujara una fotografia en la que es veia que tenia una silueta molt tonificada, l'última imatge que ha compartit mostra els canvis que el seu cos està tenint. 

 

En esta fotografia mostra la seua figura i l'elasticitat que ha guanyat durant els últims mesos. La imatge pareix que siga un muntatge, ja que és molt difícil mantindre eixa flexibilitat i equilibri. Ràpidament, els seus seguidors han començat a comentar en esta publicació amb missatges d'admiració cap a la col·laboradora. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Balanceándome por la semana… ¡Vamos allá! ¡A por el martes!

Una publicación compartida por cristipedroche (@cristipedroche) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.