La imatge de Cristina Pedroche que ha revolucionat Instagram

Cada volta que Cristina Pedroche puja una fotografia al seu perfil d'Instagram, la xarxa es revoluciona per complet. En este cas, l'última publicació que ha compartit amb els seus seguidors ha rebut milers de comentaris i reaccions. 

 

La col·laboradora de Zapeando sempre s'ha caracteritzat per utilitzar Instagram per a ensenyar els 'looks' de roba que porta en el programa cada dia. Però pareix que últimament gaste la xarxa social per a mostrar també els seus conjunts de deport, ja que des de fa uns anys Pedroche és una gran aficionada a fer deport.

 

A conseqüència de la rutina d'exercicis i el temps que dedica a fer deport en el gimnàs i a eixir a córrer, ja es comencen a vore els resultats de tot l'esforç que li dedica Cristina Pedroche. Després de què fa unes setmanes pujara una fotografia en la que es veia que tenia una silueta molt tonificada, l'última imatge que ha compartit mostra els canvis que el seu cos està tenint. 

 

En esta fotografia mostra la seua figura i l'elasticitat que ha guanyat durant els últims mesos. La imatge pareix que siga un muntatge, ja que és molt difícil mantindre eixa flexibilitat i equilibri. Ràpidament, els seus seguidors han començat a comentar en esta publicació amb missatges d'admiració cap a la col·laboradora. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Balanceándome por la semana… ¡Vamos allá! ¡A por el martes!

Una publicación compartida por cristipedroche (@cristipedroche) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.