Investiguen el maltractament de 5 gossos abandonats en Xest

Gos

Imatge d’arxiu  | Guàrdia Civil

 

Este diumenge, els agents de la Policia Local de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), han rescatat a cinc gossos desatesos i desnodrits en una caseta de camp. Un d’ells és un cadell de dos mesos que, pel seu mal estat, va morir unes hores després de ser localitzat. D’esta manera, el propietari dels gossos ha comés, presumptament, un delicte de maltractament animal. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els agents van rebre una cridada telefònica d’uns veïns de la Partida de l’Aguilar que informava de l’existència d’una gossa en una caseta de camp que no podia caminar. La gossa anava de costat a costat i presentava símptomes de desnutrició. A demés, el lloc a on es trobava estava ple de fem i no tenia menjar ni aigua. 

 

Els agents van cridar a una protectora davant de la situació delicada de salut de la gossa. Mentres esperaven, van sentir alguns gossos lladrar en el camp del costat. Allí hi havien 4 gossos més, un d’ells un cadell de dos mesos, nugats en una cadena i en una situació pareguda de desnutrició. 

 

Els policies van desnugar als gossos i actualment, quatre d’ells estan recuperant-se en la protectora. Desgraciadament, el cadell va morir poques hores després.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.