9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Investiguen el maltractament de 5 gossos abandonats en Xest

Gos

Imatge d’arxiu  | Guàrdia Civil

 

Este diumenge, els agents de la Policia Local de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), han rescatat a cinc gossos desatesos i desnodrits en una caseta de camp. Un d’ells és un cadell de dos mesos que, pel seu mal estat, va morir unes hores després de ser localitzat. D’esta manera, el propietari dels gossos ha comés, presumptament, un delicte de maltractament animal. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els agents van rebre una cridada telefònica d’uns veïns de la Partida de l’Aguilar que informava de l’existència d’una gossa en una caseta de camp que no podia caminar. La gossa anava de costat a costat i presentava símptomes de desnutrició. A demés, el lloc a on es trobava estava ple de fem i no tenia menjar ni aigua. 

 

Els agents van cridar a una protectora davant de la situació delicada de salut de la gossa. Mentres esperaven, van sentir alguns gossos lladrar en el camp del costat. Allí hi havien 4 gossos més, un d’ells un cadell de dos mesos, nugats en una cadena i en una situació pareguda de desnutrició. 

 

Els policies van desnugar als gossos i actualment, quatre d’ells estan recuperant-se en la protectora. Desgraciadament, el cadell va morir poques hores després.

Últimes notícies

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.