Investiguen el maltractament de 5 gossos abandonats en Xest

Gos

Imatge d’arxiu  | Guàrdia Civil

 

Este diumenge, els agents de la Policia Local de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), han rescatat a cinc gossos desatesos i desnodrits en una caseta de camp. Un d’ells és un cadell de dos mesos que, pel seu mal estat, va morir unes hores després de ser localitzat. D’esta manera, el propietari dels gossos ha comés, presumptament, un delicte de maltractament animal. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els agents van rebre una cridada telefònica d’uns veïns de la Partida de l’Aguilar que informava de l’existència d’una gossa en una caseta de camp que no podia caminar. La gossa anava de costat a costat i presentava símptomes de desnutrició. A demés, el lloc a on es trobava estava ple de fem i no tenia menjar ni aigua. 

 

Els agents van cridar a una protectora davant de la situació delicada de salut de la gossa. Mentres esperaven, van sentir alguns gossos lladrar en el camp del costat. Allí hi havien 4 gossos més, un d’ells un cadell de dos mesos, nugats en una cadena i en una situació pareguda de desnutrició. 

 

Els policies van desnugar als gossos i actualment, quatre d’ells estan recuperant-se en la protectora. Desgraciadament, el cadell va morir poques hores després.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.