Anuncios

Investiguen el maltractament de 5 gossos abandonats en Xest

Gos

Imatge d’arxiu  | Guàrdia Civil

 

Este diumenge, els agents de la Policia Local de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), han rescatat a cinc gossos desatesos i desnodrits en una caseta de camp. Un d’ells és un cadell de dos mesos que, pel seu mal estat, va morir unes hores després de ser localitzat. D’esta manera, el propietari dels gossos ha comés, presumptament, un delicte de maltractament animal. 

 

Anuncios

Segons informa ‘Levante-EMV’, els agents van rebre una cridada telefònica d’uns veïns de la Partida de l’Aguilar que informava de l’existència d’una gossa en una caseta de camp que no podia caminar. La gossa anava de costat a costat i presentava símptomes de desnutrició. A demés, el lloc a on es trobava estava ple de fem i no tenia menjar ni aigua. 

 

Els agents van cridar a una protectora davant de la situació delicada de salut de la gossa. Mentres esperaven, van sentir alguns gossos lladrar en el camp del costat. Allí hi havien 4 gossos més, un d’ells un cadell de dos mesos, nugats en una cadena i en una situació pareguda de desnutrició. 

 

Els policies van desnugar als gossos i actualment, quatre d’ells estan recuperant-se en la protectora. Desgraciadament, el cadell va morir poques hores després.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios