Investiguen el maltractament de 5 gossos abandonats en Xest

Gos

Imatge d’arxiu  | Guàrdia Civil

 

Este diumenge, els agents de la Policia Local de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), han rescatat a cinc gossos desatesos i desnodrits en una caseta de camp. Un d’ells és un cadell de dos mesos que, pel seu mal estat, va morir unes hores després de ser localitzat. D’esta manera, el propietari dels gossos ha comés, presumptament, un delicte de maltractament animal. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els agents van rebre una cridada telefònica d’uns veïns de la Partida de l’Aguilar que informava de l’existència d’una gossa en una caseta de camp que no podia caminar. La gossa anava de costat a costat i presentava símptomes de desnutrició. A demés, el lloc a on es trobava estava ple de fem i no tenia menjar ni aigua. 

 

Els agents van cridar a una protectora davant de la situació delicada de salut de la gossa. Mentres esperaven, van sentir alguns gossos lladrar en el camp del costat. Allí hi havien 4 gossos més, un d’ells un cadell de dos mesos, nugats en una cadena i en una situació pareguda de desnutrició. 

 

Els policies van desnugar als gossos i actualment, quatre d’ells estan recuperant-se en la protectora. Desgraciadament, el cadell va morir poques hores després.

Últimes notícies

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.