16.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Investiguen les causes de la mort d’un bebé en València

 

La Policia Nacional de València està investigant la mort d’un bebé de quatre mesos que va tindre lloc en la capital valenciana este dissabte, sobre les 18.00 hores de la vesprada, en el carrer d’Espartero. Fins al lloc dels fets va anar un equip mèdic del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) després de rebre un avís, però no van poder fer res per a salvar-li la vida.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, davant la mort del bebé, el jutjat d’Instrucció número 21 de València va autoritzar l’alçament del cadàver i el van traslladar fins a l’Institut de Medicina Legal de la ciutat, a on li van fer una autòpsia per a vore la causa de la mort.

 

Una volta feta la primera prova, van descartar que la mort estiguera causada per un possible contagi de coronavirus i tampoc hi havia cap signe de violència. Davant esta situació, s’han enviat mostres a l’Institut de Toxicologia de Barcelona per a vore si allí es troben les causes de la mort, encara que tot assenyala a una possible mort sobtada.

Últimes notícies

Bernabé ha lamentat que Catalá blanquege el franquisme després de les seues paraules sobre Franco

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha retret a l'alcaldessa de València unes declaracions sobre Franco i ha advertit del seu perill. Catalá ha matisat després que en eixa etapa no es van respectar els drets i llibertats i ha apel·lat al compromís amb la democràcia.

La jutgessa de la DANA demana imatges de l’arribada de Mazón al Centre d’Emergències el 29 d’octubre

La instructora sol·licita a Emergències les gravacions de l'accés de Carlos Mazón al Centre de Coordinació el 29 d'octubre i que es consigne l'hora exacta. Considera que la dada és rellevant per a analitzar el procés de decisió de la consellera investigada i el paper de la Presidència.

Pedro Martínez avisa del moment de l’Estrella Roja i del desafiament físic per al València Basket

Pedro Martínez va subratllar la gran ratxa i el poder físic de l'Estrella Roja abans del dol d'Eurolliga i va reclamar el màxim del València Basket. També va destacar el contrast de rotacions i el paper del Roig Arena.

#QuieroCorredor amplia les seues demandes i demana infraestructures hídriques per a evitar una altra dana

#QuieroCorredor apel·la a la responsabilitat política i afig a la seua agenda obres hidràuliques per a evitar noves dana. També reclama abordar dèficit hídric, energia i sostenibilitat del benestar

Sanitat tanca Primària i Pediatria en el centre de salut de La Coma després d’amenaces a sanitaris

La Conselleria de Sanitat ha tancat de manera transitòria l'assistència de Medicina Familiar i Pediatria en La Coma per amenaces reiterades al personal. Es manté l'UCA, es deriven pacients a El Clot i s'ha demanat una reunió amb Delegació del Govern i cossos policials per a atallar un problema de seguretat estructural.

Corberán avisa d’un Llevant competitiu i d’un derbi igualat a Mestalla

Corberán va alertar de la competitivitat del Llevant i va preveure un dol molt igualat a Mestalla. Va reivindicar mentalitat, identitat i l'impuls de les graderies per a revertir la dinàmica.

Puente es compromet a concloure el Corredor Mediterrani entre Almeria i la frontera en 2027

Óscar Puente s'ha compromés al fet que el Corredor Mediterrani entre Almeria i la frontera francesa estiga conclòs i llest per a posar-se en servici en 2027. No ha donat data per a Algesires i ha anunciat que en 2027 les tres províncies de la Comunitat Valenciana estaran connectades per Alta Velocitat.

Tretze detinguts a Orihuela i troballa de cinc gossos desnodrits en una operació antidroga

L'operatiu a Orihuela es va saldar amb tretze detinguts, dos plantacions de marihuana desmantellades i cinc gossos desnodrits rescatats de vivendes insalubres. Es van confiscar armes, diners i material per al cultiu.