Investiguen les causes de la mort d’un bebé en València

 

La Policia Nacional de València està investigant la mort d’un bebé de quatre mesos que va tindre lloc en la capital valenciana este dissabte, sobre les 18.00 hores de la vesprada, en el carrer d’Espartero. Fins al lloc dels fets va anar un equip mèdic del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) després de rebre un avís, però no van poder fer res per a salvar-li la vida.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, davant la mort del bebé, el jutjat d’Instrucció número 21 de València va autoritzar l’alçament del cadàver i el van traslladar fins a l’Institut de Medicina Legal de la ciutat, a on li van fer una autòpsia per a vore la causa de la mort.

 

Una volta feta la primera prova, van descartar que la mort estiguera causada per un possible contagi de coronavirus i tampoc hi havia cap signe de violència. Davant esta situació, s’han enviat mostres a l’Institut de Toxicologia de Barcelona per a vore si allí es troben les causes de la mort, encara que tot assenyala a una possible mort sobtada.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.