11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Investiguen les causes de la mort d’un bebé en València

 

La Policia Nacional de València està investigant la mort d’un bebé de quatre mesos que va tindre lloc en la capital valenciana este dissabte, sobre les 18.00 hores de la vesprada, en el carrer d’Espartero. Fins al lloc dels fets va anar un equip mèdic del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) després de rebre un avís, però no van poder fer res per a salvar-li la vida.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, davant la mort del bebé, el jutjat d’Instrucció número 21 de València va autoritzar l’alçament del cadàver i el van traslladar fins a l’Institut de Medicina Legal de la ciutat, a on li van fer una autòpsia per a vore la causa de la mort.

 

Una volta feta la primera prova, van descartar que la mort estiguera causada per un possible contagi de coronavirus i tampoc hi havia cap signe de violència. Davant esta situació, s’han enviat mostres a l’Institut de Toxicologia de Barcelona per a vore si allí es troben les causes de la mort, encara que tot assenyala a una possible mort sobtada.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.