Investiguen 5 persones per la mort d’un cavall a Albocàsser

 

El SEPRONA de la Comandància de la Guàrdia civil de Castelló han procedit el mes d’octubre passat a investigar cinc persones per la comissió d’un presumpte delicte de danys que va causar la mort d’un cavall semental i la indigestió greu de sis més en un estable a la localitat d’Albocàsser.

Els agents van rebre denúncia del propietari d’uns cavalls informant que després d’alimentar-los amb l’última partida de fenc adquirit, els set animals van començar a mostrar seriosos problemes de salut, mort un semental i necessitant la resta diversos tractaments veterinaris, elevant les despeses per tots els serveis a més de 10.000 euros.

Després de la presa de vestigis i iniciada una investigació, els agents de SEPRONA van tenir coneixement de la identitat dels responsables del cultiu i distribució del fenc, alguns amb domicili en una localitat de la província Terol, comprovat alhora la traçabilitat d’esta partida de pastura fins a la venda al ramader.

Per estos fets han estat investigades les cinc persones que van tractar el producte, des de l’elaboració i el cultiu fins a la distribució al ramader.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.