19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Investiguen 5 persones per la mort d’un cavall a Albocàsser

 

El SEPRONA de la Comandància de la Guàrdia civil de Castelló han procedit el mes d’octubre passat a investigar cinc persones per la comissió d’un presumpte delicte de danys que va causar la mort d’un cavall semental i la indigestió greu de sis més en un estable a la localitat d’Albocàsser.

Els agents van rebre denúncia del propietari d’uns cavalls informant que després d’alimentar-los amb l’última partida de fenc adquirit, els set animals van començar a mostrar seriosos problemes de salut, mort un semental i necessitant la resta diversos tractaments veterinaris, elevant les despeses per tots els serveis a més de 10.000 euros.

Després de la presa de vestigis i iniciada una investigació, els agents de SEPRONA van tenir coneixement de la identitat dels responsables del cultiu i distribució del fenc, alguns amb domicili en una localitat de la província Terol, comprovat alhora la traçabilitat d’esta partida de pastura fins a la venda al ramader.

Per estos fets han estat investigades les cinc persones que van tractar el producte, des de l’elaboració i el cultiu fins a la distribució al ramader.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.