Investiguen 5 persones per la mort d’un cavall a Albocàsser

 

El SEPRONA de la Comandància de la Guàrdia civil de Castelló han procedit el mes d’octubre passat a investigar cinc persones per la comissió d’un presumpte delicte de danys que va causar la mort d’un cavall semental i la indigestió greu de sis més en un estable a la localitat d’Albocàsser.

Els agents van rebre denúncia del propietari d’uns cavalls informant que després d’alimentar-los amb l’última partida de fenc adquirit, els set animals van començar a mostrar seriosos problemes de salut, mort un semental i necessitant la resta diversos tractaments veterinaris, elevant les despeses per tots els serveis a més de 10.000 euros.

Després de la presa de vestigis i iniciada una investigació, els agents de SEPRONA van tenir coneixement de la identitat dels responsables del cultiu i distribució del fenc, alguns amb domicili en una localitat de la província Terol, comprovat alhora la traçabilitat d’esta partida de pastura fins a la venda al ramader.

Per estos fets han estat investigades les cinc persones que van tractar el producte, des de l’elaboració i el cultiu fins a la distribució al ramader.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.