Anuncios

Investiguen si la mort d’un xiquet de 12 anys en València va ser motivada per bulling

Cotxe Policia Nacional

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional està investigant les causes de la mort | Europa Press

 

El Jutjat d’Instrucció número 7 de València està investigant la mort d’un xiquet de 12 anys ocorreguda el dilluns de vesprada en la Ciutat de València. Quan el pare va tornar a casa, a on el menor estava a soles, va trobar el cos del xiquet –estudiant de sext de primària– en terra de la seua habitació i sense vida.

 

Segons ha avançat este dimecres ‘Levante’, les fonts policias s’inclinen pel suicidi, tot i que tampoc descarten que fora un accident. Per això, la investigació està tractant de reconstruir l’entorn del menor per a intentar aclarir si patia alguna classe de ‘bulling’ que el motivara a prendre eixa decisió.

 

Van intentar reanimar-lo sense èxit

Quan el pare va tornar a casa i va vore el cos immòbil del seu fill, va avisar a un veí i al 112. Quan arribà la Policia Local, van avisar al SAMU per a que enviara una ambulància urgentment. I, tot i que quan van arribar els de l’equip sanitari li van fer una reanimació de més d’una hora, no van poder fer res per la vida del xiquet. La defunció es va certificar a les 21.00 hores.

Anuncios

 

Ara per ara, tant el grup d’Homicidis de la Policia Nacional com l’Institut de Medicina Legal de València estan recopilant la informació necessària per a determinar clarament les causes del fet. De moment, l’autòpsia assenyala que la mort se va produir per «asfíxia mecànica».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios