Investiguen si hi ha víctimes de ‘l’assassina de Badoo’ en València

Candy Arrieta, l'asssassina de Badoo

Candy Arrieta, l’assassina de Badoo | Twitter

 

Hedangelin Candy Arrieta, coneguda com ‘Dulce Ángel’ en la xarxa social de contactes Badoo, atreia a hòmens per a que acudiren a vore-la en Pedrola, en Saragossa. La dona, veneçolana de 34 anys, pujava fotos suggeridores i missatges pujats de to. Però una volta quedava amb ells, els robava, segrestava i els pegava colps brutalment. 

 

Recentment, i segons conta el ‘Levante’, la dona hauria viscut en terres valencianes abans de traslladar-se al municipi saragossà, a on va cometre eixos delictes. Tots estos fets no els cometia a soles, tenia l’ajuda del seu nóvio, Mohamed Achraf, un marroquí de 35 anys i pare de tres fills, amb antecedents per maltractar a la seua anterior dona. Este home l’hauria conegut en territori valencià, però van acabar en el municipi de Pedrola, perquè la família d’ell residix allí. La investigació es centra ara en saber si hi haurien més víctimes de la dona en la Comunitat Valenciana. 

 

Actualment, Candy i la seua parella estan en la presó des del 5 d’octubre, acusats d’atacar a tres hòmens en els mesos d’estiu. A l’última víctima, José Antonio Delgado, un informàtic de 54 anys de Getxo (Biscaia) i que s’havia separat de la seua dona, li van pegar colps fins a deixar-lo inconscient. Li van robar uns 1.500 euros i un Mercedes d’alta gamma que van vendre per 10.000 euros en internet. Després, el van enterrar viu en un paratge apartat de Pedrola.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.