Investiguen si hi ha víctimes de ‘l’assassina de Badoo’ en València

Candy Arrieta, l'asssassina de Badoo

Candy Arrieta, l’assassina de Badoo | Twitter

 

Hedangelin Candy Arrieta, coneguda com ‘Dulce Ángel’ en la xarxa social de contactes Badoo, atreia a hòmens per a que acudiren a vore-la en Pedrola, en Saragossa. La dona, veneçolana de 34 anys, pujava fotos suggeridores i missatges pujats de to. Però una volta quedava amb ells, els robava, segrestava i els pegava colps brutalment. 

 

Recentment, i segons conta el ‘Levante’, la dona hauria viscut en terres valencianes abans de traslladar-se al municipi saragossà, a on va cometre eixos delictes. Tots estos fets no els cometia a soles, tenia l’ajuda del seu nóvio, Mohamed Achraf, un marroquí de 35 anys i pare de tres fills, amb antecedents per maltractar a la seua anterior dona. Este home l’hauria conegut en territori valencià, però van acabar en el municipi de Pedrola, perquè la família d’ell residix allí. La investigació es centra ara en saber si hi haurien més víctimes de la dona en la Comunitat Valenciana. 

 

Actualment, Candy i la seua parella estan en la presó des del 5 d’octubre, acusats d’atacar a tres hòmens en els mesos d’estiu. A l’última víctima, José Antonio Delgado, un informàtic de 54 anys de Getxo (Biscaia) i que s’havia separat de la seua dona, li van pegar colps fins a deixar-lo inconscient. Li van robar uns 1.500 euros i un Mercedes d’alta gamma que van vendre per 10.000 euros en internet. Després, el van enterrar viu en un paratge apartat de Pedrola.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.