Investiguen si hi ha víctimes de ‘l’assassina de Badoo’ en València

Candy Arrieta, l'asssassina de Badoo

Candy Arrieta, l’assassina de Badoo | Twitter

 

Hedangelin Candy Arrieta, coneguda com ‘Dulce Ángel’ en la xarxa social de contactes Badoo, atreia a hòmens per a que acudiren a vore-la en Pedrola, en Saragossa. La dona, veneçolana de 34 anys, pujava fotos suggeridores i missatges pujats de to. Però una volta quedava amb ells, els robava, segrestava i els pegava colps brutalment. 

 

Recentment, i segons conta el ‘Levante’, la dona hauria viscut en terres valencianes abans de traslladar-se al municipi saragossà, a on va cometre eixos delictes. Tots estos fets no els cometia a soles, tenia l’ajuda del seu nóvio, Mohamed Achraf, un marroquí de 35 anys i pare de tres fills, amb antecedents per maltractar a la seua anterior dona. Este home l’hauria conegut en territori valencià, però van acabar en el municipi de Pedrola, perquè la família d’ell residix allí. La investigació es centra ara en saber si hi haurien més víctimes de la dona en la Comunitat Valenciana. 

 

Actualment, Candy i la seua parella estan en la presó des del 5 d’octubre, acusats d’atacar a tres hòmens en els mesos d’estiu. A l’última víctima, José Antonio Delgado, un informàtic de 54 anys de Getxo (Biscaia) i que s’havia separat de la seua dona, li van pegar colps fins a deixar-lo inconscient. Li van robar uns 1.500 euros i un Mercedes d’alta gamma que van vendre per 10.000 euros en internet. Després, el van enterrar viu en un paratge apartat de Pedrola.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.