9.3 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Investiguen si hi ha víctimes de ‘l’assassina de Badoo’ en València

Candy Arrieta, l'asssassina de Badoo

Candy Arrieta, l’assassina de Badoo | Twitter

 

Hedangelin Candy Arrieta, coneguda com ‘Dulce Ángel’ en la xarxa social de contactes Badoo, atreia a hòmens per a que acudiren a vore-la en Pedrola, en Saragossa. La dona, veneçolana de 34 anys, pujava fotos suggeridores i missatges pujats de to. Però una volta quedava amb ells, els robava, segrestava i els pegava colps brutalment. 

 

Recentment, i segons conta el ‘Levante’, la dona hauria viscut en terres valencianes abans de traslladar-se al municipi saragossà, a on va cometre eixos delictes. Tots estos fets no els cometia a soles, tenia l’ajuda del seu nóvio, Mohamed Achraf, un marroquí de 35 anys i pare de tres fills, amb antecedents per maltractar a la seua anterior dona. Este home l’hauria conegut en territori valencià, però van acabar en el municipi de Pedrola, perquè la família d’ell residix allí. La investigació es centra ara en saber si hi haurien més víctimes de la dona en la Comunitat Valenciana. 

 

Actualment, Candy i la seua parella estan en la presó des del 5 d’octubre, acusats d’atacar a tres hòmens en els mesos d’estiu. A l’última víctima, José Antonio Delgado, un informàtic de 54 anys de Getxo (Biscaia) i que s’havia separat de la seua dona, li van pegar colps fins a deixar-lo inconscient. Li van robar uns 1.500 euros i un Mercedes d’alta gamma que van vendre per 10.000 euros en internet. Després, el van enterrar viu en un paratge apartat de Pedrola.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mor la pantera Mamba del Bioparc València per insuficiència renal als 20 anys

La femella de lleopard negre vivia en Bioparc València des de 2008 i formava part d'un grup internacional de conservació. Després d'una deterioració irreversible, es va decidir l'eutanàsia.

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.