12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Investiguen si hi ha víctimes de ‘l’assassina de Badoo’ en València

Candy Arrieta, l'asssassina de Badoo

Candy Arrieta, l’assassina de Badoo | Twitter

 

Hedangelin Candy Arrieta, coneguda com ‘Dulce Ángel’ en la xarxa social de contactes Badoo, atreia a hòmens per a que acudiren a vore-la en Pedrola, en Saragossa. La dona, veneçolana de 34 anys, pujava fotos suggeridores i missatges pujats de to. Però una volta quedava amb ells, els robava, segrestava i els pegava colps brutalment. 

 

Recentment, i segons conta el ‘Levante’, la dona hauria viscut en terres valencianes abans de traslladar-se al municipi saragossà, a on va cometre eixos delictes. Tots estos fets no els cometia a soles, tenia l’ajuda del seu nóvio, Mohamed Achraf, un marroquí de 35 anys i pare de tres fills, amb antecedents per maltractar a la seua anterior dona. Este home l’hauria conegut en territori valencià, però van acabar en el municipi de Pedrola, perquè la família d’ell residix allí. La investigació es centra ara en saber si hi haurien més víctimes de la dona en la Comunitat Valenciana. 

 

Actualment, Candy i la seua parella estan en la presó des del 5 d’octubre, acusats d’atacar a tres hòmens en els mesos d’estiu. A l’última víctima, José Antonio Delgado, un informàtic de 54 anys de Getxo (Biscaia) i que s’havia separat de la seua dona, li van pegar colps fins a deixar-lo inconscient. Li van robar uns 1.500 euros i un Mercedes d’alta gamma que van vendre per 10.000 euros en internet. Després, el van enterrar viu en un paratge apartat de Pedrola.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.