11.3 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Investiguen una violació grupal a una dona de 30 anys


La Guàrdia Civil investiga una presumpta violació grupal patida per una dona de 30 anys dissabte passat a la nit en el terme municipal de Pulpí (Almeria), segons han informat EFE fonts de la Comandància d’Almeria sense que de moment s’hagen produït detencions.

Segons ha indicat per la seua part el 112 d’Andalusia, al voltant de les 21.05 hores del passat dissabte un home va trucar al telèfon únic d’emergències per a comunicar que s’havia trobat al carrer Pisuerga, en la zona de l’espigó de la pedania de Sant Joan dels Terrers, a una xica que afirmava haver sigut agredida sexualment, si bé ell no havia vist com es produïa l’agressió.

Es va donar avís als agents de la Guàrdia Civil que van acompanyar a la víctima a l’Hospital de la Immaculada d’Huércal-Overa, i a presentar la denúncia per violació.

Segons indica el periòdic ‘La Voz de Almería’, la víctima és una dona que es troba de vacances en aquesta pedania turística al costat de la seua parella, que hauria sigut agredida per tres homes que es van oferir a acompanyar-la fins al seu allotjament després que caminara sola per la localitat després d’una discussió amb el seu company.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.