Investiguen una violació grupal a una dona de 30 anys


La Guàrdia Civil investiga una presumpta violació grupal patida per una dona de 30 anys dissabte passat a la nit en el terme municipal de Pulpí (Almeria), segons han informat EFE fonts de la Comandància d’Almeria sense que de moment s’hagen produït detencions.

Segons ha indicat per la seua part el 112 d’Andalusia, al voltant de les 21.05 hores del passat dissabte un home va trucar al telèfon únic d’emergències per a comunicar que s’havia trobat al carrer Pisuerga, en la zona de l’espigó de la pedania de Sant Joan dels Terrers, a una xica que afirmava haver sigut agredida sexualment, si bé ell no havia vist com es produïa l’agressió.

Es va donar avís als agents de la Guàrdia Civil que van acompanyar a la víctima a l’Hospital de la Immaculada d’Huércal-Overa, i a presentar la denúncia per violació.

Segons indica el periòdic ‘La Voz de Almería’, la víctima és una dona que es troba de vacances en aquesta pedania turística al costat de la seua parella, que hauria sigut agredida per tres homes que es van oferir a acompanyar-la fins al seu allotjament després que caminara sola per la localitat després d’una discussió amb el seu company.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.