Investiguen una violació grupal a una dona de 30 anys


La Guàrdia Civil investiga una presumpta violació grupal patida per una dona de 30 anys dissabte passat a la nit en el terme municipal de Pulpí (Almeria), segons han informat EFE fonts de la Comandància d’Almeria sense que de moment s’hagen produït detencions.

Segons ha indicat per la seua part el 112 d’Andalusia, al voltant de les 21.05 hores del passat dissabte un home va trucar al telèfon únic d’emergències per a comunicar que s’havia trobat al carrer Pisuerga, en la zona de l’espigó de la pedania de Sant Joan dels Terrers, a una xica que afirmava haver sigut agredida sexualment, si bé ell no havia vist com es produïa l’agressió.

Es va donar avís als agents de la Guàrdia Civil que van acompanyar a la víctima a l’Hospital de la Immaculada d’Huércal-Overa, i a presentar la denúncia per violació.

Segons indica el periòdic ‘La Voz de Almería’, la víctima és una dona que es troba de vacances en aquesta pedania turística al costat de la seua parella, que hauria sigut agredida per tres homes que es van oferir a acompanyar-la fins al seu allotjament després que caminara sola per la localitat després d’una discussió amb el seu company.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.