17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Investiguen una violació grupal a una dona de 30 anys


La Guàrdia Civil investiga una presumpta violació grupal patida per una dona de 30 anys dissabte passat a la nit en el terme municipal de Pulpí (Almeria), segons han informat EFE fonts de la Comandància d’Almeria sense que de moment s’hagen produït detencions.

Segons ha indicat per la seua part el 112 d’Andalusia, al voltant de les 21.05 hores del passat dissabte un home va trucar al telèfon únic d’emergències per a comunicar que s’havia trobat al carrer Pisuerga, en la zona de l’espigó de la pedania de Sant Joan dels Terrers, a una xica que afirmava haver sigut agredida sexualment, si bé ell no havia vist com es produïa l’agressió.

Es va donar avís als agents de la Guàrdia Civil que van acompanyar a la víctima a l’Hospital de la Immaculada d’Huércal-Overa, i a presentar la denúncia per violació.

Segons indica el periòdic ‘La Voz de Almería’, la víctima és una dona que es troba de vacances en aquesta pedania turística al costat de la seua parella, que hauria sigut agredida per tres homes que es van oferir a acompanyar-la fins al seu allotjament després que caminara sola per la localitat després d’una discussió amb el seu company.

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.