Mastodon
27.1 C
València
Dijous, 4 setembre, 2025

Jaime Peñafiel carrega contra la reina Letícia per la mort d’Érika Ortiz

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel.

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel. | Cedida.

 

És una evidència que Jaime Peñafiel no sent especial devoció per Letícia Ortiz. Des del famós «és una plebea» fins a les últimes declaracions a la seua columna habitual d’‘El Mundo’, el cronista reial sempre ha atacat durament la figura de la reina pel simple fet d’haver nascut en una família sense sang reial. L’article del passat dissabte en el rotatiu no va ser una excepció i l’escriptor va tornar a carregar contra la reina, tot i que per un motiu prou més delicat.

 

Jaime Peñafiel, sobre Letícia: «És distant i antipàtica»

El columnista començava el seu atac aferrissat assegurant que, durant el nomenament de Felip VI com a flamant cavaller de l’Ordre de la Lligacama, ningú es va voler acostar a Letícia, incloses figures tan il·lustres com Màxima d’Holanda o Kate Middleton. Assegura el cronista que l’única que va establir contacte amb la monarca va ser Camila Parker, i és que les dos van patir un divorci.

 

Peñafiel mostra la seua teoria sobre la mala relació entre Letícia i els altres dirigents: «La nostra consort reial pareix mirar als seus companys per damunt del muscle. Li sobra encotillament i li falta espontaneïtat. Eixos dos defectes la fan distant i antipàtica».

Els reis d'Espanya, amb la reina d'Anglaterra.

Els reis d’Espanya, amb la reina d’Anglaterra. | EFE.

 

Relaciona el comportament de Letícia amb el suïcidi d’Erika Ortiz

Tot pareixeria d’allò més normal en una columna típica de Jaime Peñafiel, però els últims paràgrafs tracten un tema prou més delicat de la vida de Letícia Ortiz. Després d’introduir la figura d’Érika Ortiz Rocasolano, germana menuda de la reina que es va suïcidar als 31 anys, el columnista insinua que la seua mort podria tindre alguna cosa a vore amb el comportament de Letícia.

 

Peñafiel destaca comentaris de familiars pròxims a Érika, com el que va fer la seua filla Carla en el seu perfil d’Instagram: «A voltes pense en què et van fer. Sé que no t’agrada vore’m trista però, a voltes, no puc». D’altra banda, ressalta unes suposades declaracions d’Érika, qui hauria confessat al seu cosí David Rocasolano el següent: «La situació se n’està anant de mare. M’han deixat a soles, David, em sent a soles».

 

Segons Peñafiel, la tristesa d’Érika tindria molt a vore amb «les típiques telefonades histèriques i controladores de Letícia. I Érika no hauria sigut capaç, com sempre, d’enviar-la a la merda». Sense dubte, unes duríssimes paraules.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi al costat de zona urbana a Oliva seguix actiu després de cinc hores

El foc declarat abans de les 16.00 hores a Oliva continua actiu cinc hores després. Activat el nivell 1 del pla, amb cort temporal de la CV-683 i operatiu terrestre nocturn.

Seguix actiu l’incendi al costat d’una zona urbana a Oliva (València)

L'incendi de vegetació declarat poc abans de les 16.00 al costat d'una zona urbana d'Oliva continua actiu cinc hores després. Es va activar la situació 1 i no va ser necessari desallotjar una residència.

Carcaixent registra la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana: 39,5 °C

Carcaixent lidera la calor en la Comunitat amb 39,5 °C, seguida per Xàtiva (38,4) i Ontinyent (37,8). Aemet preveu un descens notable de les màximes este divendres.

Aemet activa l’avís taronja per pluges en el litoral de Castelló este divendres

El litoral de Castelló estarà en avís taronja per pluges este divendres de 6.00 a 16.00, amb fins a 40 l/m² en una hora. Abans, de 4.00 a 6.00, regirà avís groc.

La plaça de la Reina acull ‘Criatures de l’Oceà’, la gran mostra de fotografia submarina

Meduses, cavallets marins i criatures de les profunditats protagonitzen l'exposició d'Enrique Talledo en la plaça de la Reina, dins de ValenciaPhoto.

Puig acusa a Mazón de lideratge soscavat després de la dana i el PP li retorna el colp

Ximo Puig sosté que el Consell arrossega una hipoteca moral i reputacional després de la gestió de la dana i qüestiona a Carlos Mazón. El PP contraataca, culpa al Govern central i exigix ajudes urgents.

El Consell retrau a Aemet i defén que va decidir amb la informació disponible en la DANA

El Consell sosté que durant la DANA del 29 d'octubre va prendre decisions amb les dades disponibles. Després d'un informe d'Emergències i l'aclariment de Aemet sobre la regió muntanyenca de Conca, reclama explicacions.

Incendi de vegetació al costat de zona urbana a Oliva activa la situació 1

Un foc de vegetació declarat prop d'àrees habitades a Oliva (València) obliga a activar la situació 1 del Pla d'Incendis Forestals. Sis mitjans aeris i equips terrestres treballen en la seua extinció.