19.5 C
València
Dilluns, 20 octubre, 2025

Jaime Peñafiel carrega contra la reina Letícia per la mort d’Érika Ortiz

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel.

La Reina Letícia, objecte de la ploma esmolada de Jaime Peñafiel. | Cedida.

 

És una evidència que Jaime Peñafiel no sent especial devoció per Letícia Ortiz. Des del famós «és una plebea» fins a les últimes declaracions a la seua columna habitual d’‘El Mundo’, el cronista reial sempre ha atacat durament la figura de la reina pel simple fet d’haver nascut en una família sense sang reial. L’article del passat dissabte en el rotatiu no va ser una excepció i l’escriptor va tornar a carregar contra la reina, tot i que per un motiu prou més delicat.

 

Jaime Peñafiel, sobre Letícia: «És distant i antipàtica»

El columnista començava el seu atac aferrissat assegurant que, durant el nomenament de Felip VI com a flamant cavaller de l’Ordre de la Lligacama, ningú es va voler acostar a Letícia, incloses figures tan il·lustres com Màxima d’Holanda o Kate Middleton. Assegura el cronista que l’única que va establir contacte amb la monarca va ser Camila Parker, i és que les dos van patir un divorci.

 

Peñafiel mostra la seua teoria sobre la mala relació entre Letícia i els altres dirigents: «La nostra consort reial pareix mirar als seus companys per damunt del muscle. Li sobra encotillament i li falta espontaneïtat. Eixos dos defectes la fan distant i antipàtica».

Els reis d'Espanya, amb la reina d'Anglaterra.

Els reis d’Espanya, amb la reina d’Anglaterra. | EFE.

 

Relaciona el comportament de Letícia amb el suïcidi d’Erika Ortiz

Tot pareixeria d’allò més normal en una columna típica de Jaime Peñafiel, però els últims paràgrafs tracten un tema prou més delicat de la vida de Letícia Ortiz. Després d’introduir la figura d’Érika Ortiz Rocasolano, germana menuda de la reina que es va suïcidar als 31 anys, el columnista insinua que la seua mort podria tindre alguna cosa a vore amb el comportament de Letícia.

 

Peñafiel destaca comentaris de familiars pròxims a Érika, com el que va fer la seua filla Carla en el seu perfil d’Instagram: «A voltes pense en què et van fer. Sé que no t’agrada vore’m trista però, a voltes, no puc». D’altra banda, ressalta unes suposades declaracions d’Érika, qui hauria confessat al seu cosí David Rocasolano el següent: «La situació se n’està anant de mare. M’han deixat a soles, David, em sent a soles».

 

Segons Peñafiel, la tristesa d’Érika tindria molt a vore amb «les típiques telefonades histèriques i controladores de Letícia. I Érika no hauria sigut capaç, com sempre, d’enviar-la a la merda». Sense dubte, unes duríssimes paraules.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pluges febles en el terç nord i pujada de temperatures este dilluns en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cels nuvolosos i ruixats febles a primeres hores en el terç nord, ascens tèrmic general i vent de ponent moderat. El dimarts es manté la tendència en el nord.

Les llars reduïxen quasi a la mitat el pes del gasto en aliments en 40 anys

El pes del pressupost alimentari cau del 28% al 15% en quatre dècades, en línia amb Europa. El canvi conviu amb consum híbrid i auge de la conveniència.

De Fruits firma un doblet i el Raig goleja 0-3 al Llevant en el seu retorn al Ciutat

El Rayo Vallecano es va imposar 0-3 al Llevant amb dos gols de Jorge de Fruits en la primera part i un d'Álvaro García després del descans, que a més li dona el rècord golejador del club en Primera.

De Fruits firma un doblet i el Raig arrasa al Llevant en el seu retorn al Ciutat (0-3)

El Rayo Vallecano va guanyar 0-3 al Llevant amb un doblet de Jorge de Fruits en la primera part i una miqueta d'Álvaro García després d'eixir des de la banqueta. La pegada i les transicions van marcar un xoc en el qual Ryan i Batalla van evitar un marcador major.

De Fruits guia el 0-3 del Raig en el Ciutat i Álvaro García bat el rècord

El Rayo Vallecano es va imposar 0-3 al Llevant amb un doblet de Jorge de Fruits i una miqueta d'Álvaro García. L'extrem es va convertir en el màxim golejador del club en Primera.

78-99. València Basket imposa la seua classe a Lleida

València Basket va véncer 78-99 al Hiopos Lleida amb encert exterior i autoritat després del descans. Pradilla va liderar als visitants i Batemon va sostindre als locals fins al tercer quart.

El Rayo Vallecano sentencia al Llevant amb eficàcia: 0-3 en el Ciutat

El Rayo Vallecano es va imposar 0-3 al Llevant en el Ciutat gràcies a la seua efectivitat. De Fruits va firmar un doblet i Álvaro García va sentenciar al 64 amb un contraatac.

78-99: València Basket imposa la seua classe a Lleida

València Basket es va imposar 78-99 en la pista del Hiopos Lleida després de trencar el dol en el tercer quart. Pradilla va liderar i l'encert exterior va marcar la diferència.