9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Joaquín Prat trenca el seu silenci sobre l’arrest de l’home d’Ana Rosa Quintana

Joaquín Prat en el plató de 'El Programa de Ana Rosa'

Joaquín Prat al plató de ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

Joaquín Prat no està tenint el millor dels seus estius substituint a Ana Rosa Quintana com a presentador del programa matinal de Telecinco. Són ja unes quantes les polèmiques que s’han viscut al plató de ‘El programa del Verano’ i l’última tenia molt a vore amb la que és la conductora habitual de l’espai televisiu. Fa pocs dies es coneixia la detenció de l’home de Quintana, Juan Muñoz, i en el que és el seu programa no se’n va parlar.     

 

Han hagut de passar bastants perquè Prat es pronunciara per primera vegada sobre la detenció de Muñoz. Segons recollia el diari digital ‘El Español’, Joaquín Prat va dir el següent sobre l’arrest de la parella sentimental d’Ana Rosa: «Són els meus amics i només desitge que tot isca bé». Estes paraules les hauria dit en un acte on recollia el premi a mallorquí de l’estiu, per l’estima mostrada cap a l’illa.  

 

Primeres paraules sobre la detenció de Juan Muñoz

‘El programa del Verano’ va guardar silenci el matí en què Juan Muñoz ingressava a presó per haver comès presumptament diversos delictes de descobriment i revelació de secrets i extorsió, encara que seria posat en llibertat hores després.  

 

Joaquín Prat va estar tot el programa sense fer cap tipus de referència a la qual era la notícia del dia. El programa es va acabar i el presentador només va dir les següents paraules per acomiadar-se: «Demà t’ho seguirem explicant. Tot, però tot en el moment oportú».

 

Imagen de archivo de Ana Rosa Quintana y Juan Muñoz

Imatge d’arxiu d’Ana Rosa Quintana i Juan Muñoz | Cedida

 

Un dels convidats que va participar en el programa aquell matí va ser una de les primeres persones que va ironitzar sobre el tractament que va fer el programa sobre l’empresonament de l’home de la presentadora. Agustín Martínez, advocat de tres dels cinc membres de ‘La Manada’, li deia a Prat que no parlava del que volia sinó del que li deixaven parlar. El conductor de ‘El programa de Verano’ es va defensar dient que era un professional però que havia de donar la cara per la seua gent. 

 

Ana Rosa va enviar un comunicat sobre la detenció 

Amb un comunicat, va ser com Ana Rosa Quintana va voler parlar sobre com havia viscut la detenció del seu home. En el comunicat, expressava que els dos últims dies havien estat plens d’incertesa però que ara es trobava més tranquil·la. Quintana deia també, sobre els càrrecs a què s’enfronta el seu home, que «hem de ser prudents» i va confirmar que quan tot es resolga «estarem allà per a explicar-ho».

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.