Jordi Alba carrega contra l’afició del València per la seua rebuda a Mestalla

 

El lateral esquerre del FC Barcelona, Jordi Alba, va mostrar el seu malestar amb l’afició del València després de finalitzar el partit que es va disputar este passat diumenge a Mestalla (1-1) i va denunciar que el tracte cap a ell «no és del tot bo». «Són sis anys els que he vingut ací i em continuen xiulant», va assegurar Alba, que va demanar un «poc més de respecte». «No entenc estes rebudes que em fan ací després de sis anys. Ja no dic que m’aplaudeixen, però que em tinguen un poc més de respecte igual que els hi tinc jo», va expressar l’exjugador valencianista.

 

«Al final, vaig venir ací com aquell que diu gratis i vaig deixar molts diners per al València», va afirmar Alba, que va afegir l’afició «hauria d’entendre» la seua marxa al Barça. «Vaig decidir marxar al Barcelona, que és d’on sóc, al millor club del món i són decisions que prenen tots els jugadors», va relatar el futbolista de l’Hospitalet de Llobregat. «Al final sempre ho he dit, estic agraït cent per cent al València: si no fora pel València, no estaria jugant a Primera Divisió», va sentenciar Alba.

Últimes notícies

Futurmoda reunirà 171 empreses i espera 4.000 professionals a IFA-Fira Alacant

La fira Futurmoda se celebrarà els dies 14 i 15 d’octubre a IFA-Fira Alacant, amb 171 empreses en 9.000 metres quadrats i una previsió de 4.000 visitants professionals. L’esdeveniment presentarà les tendències tardor-hivern 2027/2028 i reforçarà la internacionalització del sector del calçat i la marroquineria.

Una avaria en la senyalització frena els trens de Rodalia C1, C2 i C6 a València

Una incidència en la senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està provocant retards de fins a 15 minuts en les línies de Rodalia C1, C2 i C6, segons Adif i Renfe.

Pérez Llorca acusa el PSOE de desatendre la vivenda tras la mort de Maricarmen Abascal

Juanfran Pérez Llorca carrega contra el PSOE per la gestió de la vivenda després de la mort de Maricarmen Abascal, el desnonament de la qual ha encés les protestes socials. PSPV i Compromís reclamen al Consell que use les seues competències i deixe d’estar del costat dels qui veuen la vivenda com un negoci.

Una avaria en la senyalització provoca retards en les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València

Una incidència en el sistema de senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està causant retards de fins a 15 minuts en els trens de les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València, segons Adif i Renfe.

Pérez Llorca culpa el PSOE de la mort de Maricarmen Abascal per limitar-se a resistir

Juanfran Pérez Llorca ha acusat el PSOE de ser responsable de la mort de Maricarmen Abascal per dedicar-se a resistir i no a governar, en una sessió de control marcada pel cas dels desnonaments i la crisi de la vivenda.

Una avaria en la senyalització provoca retards en les línies C1, C2 i C6 de rodalia

Una incidència en el sistema de senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està causant retards en les línies de Rodalia C1, C2 i C6. Renfe calcula demores mitjanes de 15 minuts, amb diferències segons cada línia.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar “clavegueres” i els retreu el cas de la jutgessa d’Extremadura

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el PSPV en Les Corts d’usar “clavegueres, dosiers i informes” per a atacar-lo i ha celebrat que la Fiscalia haja demanat arxivar la querella pel seu viatge a la final del Mundial.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar les clavegueres i els retreu el cas de la jutgessa d’Extremadura

El president Juanfran Pérez Llorca carrega en Les Corts contra el PSPV per, segons diu, usar dosiers i informes per a atacar-lo, i es reafirma després que Fiscalia haja demanat arxivar la querella per les entrades del Mundial.