Jordi Alba carrega contra l’afició del València per la seua rebuda a Mestalla

 

El lateral esquerre del FC Barcelona, Jordi Alba, va mostrar el seu malestar amb l’afició del València després de finalitzar el partit que es va disputar este passat diumenge a Mestalla (1-1) i va denunciar que el tracte cap a ell «no és del tot bo». «Són sis anys els que he vingut ací i em continuen xiulant», va assegurar Alba, que va demanar un «poc més de respecte». «No entenc estes rebudes que em fan ací després de sis anys. Ja no dic que m’aplaudeixen, però que em tinguen un poc més de respecte igual que els hi tinc jo», va expressar l’exjugador valencianista.

 

«Al final, vaig venir ací com aquell que diu gratis i vaig deixar molts diners per al València», va afirmar Alba, que va afegir l’afició «hauria d’entendre» la seua marxa al Barça. «Vaig decidir marxar al Barcelona, que és d’on sóc, al millor club del món i són decisions que prenen tots els jugadors», va relatar el futbolista de l’Hospitalet de Llobregat. «Al final sempre ho he dit, estic agraït cent per cent al València: si no fora pel València, no estaria jugant a Primera Divisió», va sentenciar Alba.

Últimes notícies

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.