Jordi Alba carrega contra l’afició del València per la seua rebuda a Mestalla

 

El lateral esquerre del FC Barcelona, Jordi Alba, va mostrar el seu malestar amb l’afició del València després de finalitzar el partit que es va disputar este passat diumenge a Mestalla (1-1) i va denunciar que el tracte cap a ell «no és del tot bo». «Són sis anys els que he vingut ací i em continuen xiulant», va assegurar Alba, que va demanar un «poc més de respecte». «No entenc estes rebudes que em fan ací després de sis anys. Ja no dic que m’aplaudeixen, però que em tinguen un poc més de respecte igual que els hi tinc jo», va expressar l’exjugador valencianista.

 

«Al final, vaig venir ací com aquell que diu gratis i vaig deixar molts diners per al València», va afirmar Alba, que va afegir l’afició «hauria d’entendre» la seua marxa al Barça. «Vaig decidir marxar al Barcelona, que és d’on sóc, al millor club del món i són decisions que prenen tots els jugadors», va relatar el futbolista de l’Hospitalet de Llobregat. «Al final sempre ho he dit, estic agraït cent per cent al València: si no fora pel València, no estaria jugant a Primera Divisió», va sentenciar Alba.

Últimes notícies

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.