Jordi Hurtado compleix hui anys: el presentador que no és fa major

 

Jordi Hurtado, un dels presentadors de televisió més volguts, compleix anys hui. Però sembla que el temps no passa per ell. I és que ha aconseguit mantindre’s sempre ‘jove’.

Encara que semble que mai envelleix, algunes fotos de la seua joventut s’encarreguen de demostrar tot el contrari. Com a la majoria dels mortals, les arrugues i la caiguda del pèl, també es van apreciant.

Una cosa normal i lògic quan li llevem pàgines al calendari. En qualsevol cas, el conductor de ‘Saber y ganar’ ha aconseguit mantindre’s sempre en forma i aparenta menys edat de la que en realitat té.

Un dels grans secrets de Jordi Hurtado són els seus anys. Cal dir que va nàixer un 16 de juny de 1957 en Sant Feliu de Llobregat. Per tant, hui bufarà 64 ciris.

I, com no, per a l’ocasió els internautes han engalanat un any més les xarxes socials per a desitjar-li el millor en el seu moment.

Ho han fet amb divertits memes i desternillants felicitacions, la qual més enginyosa.

 

En la seua cadena també s’han recordat d’ell en esta data tan especial. Van voler recordar-li de manera irònica quan treballava en la televisió en l’Edat mitjana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.