Jordi Hurtado compleix hui anys: el presentador que no és fa major

 

Jordi Hurtado, un dels presentadors de televisió més volguts, compleix anys hui. Però sembla que el temps no passa per ell. I és que ha aconseguit mantindre’s sempre ‘jove’.

Encara que semble que mai envelleix, algunes fotos de la seua joventut s’encarreguen de demostrar tot el contrari. Com a la majoria dels mortals, les arrugues i la caiguda del pèl, també es van apreciant.

Una cosa normal i lògic quan li llevem pàgines al calendari. En qualsevol cas, el conductor de ‘Saber y ganar’ ha aconseguit mantindre’s sempre en forma i aparenta menys edat de la que en realitat té.

Un dels grans secrets de Jordi Hurtado són els seus anys. Cal dir que va nàixer un 16 de juny de 1957 en Sant Feliu de Llobregat. Per tant, hui bufarà 64 ciris.

I, com no, per a l’ocasió els internautes han engalanat un any més les xarxes socials per a desitjar-li el millor en el seu moment.

Ho han fet amb divertits memes i desternillants felicitacions, la qual més enginyosa.

 

En la seua cadena també s’han recordat d’ell en esta data tan especial. Van voler recordar-li de manera irònica quan treballava en la televisió en l’Edat mitjana.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.