Jordi Hurtado compleix hui anys: el presentador que no és fa major

 

Jordi Hurtado, un dels presentadors de televisió més volguts, compleix anys hui. Però sembla que el temps no passa per ell. I és que ha aconseguit mantindre’s sempre ‘jove’.

Encara que semble que mai envelleix, algunes fotos de la seua joventut s’encarreguen de demostrar tot el contrari. Com a la majoria dels mortals, les arrugues i la caiguda del pèl, també es van apreciant.

Una cosa normal i lògic quan li llevem pàgines al calendari. En qualsevol cas, el conductor de ‘Saber y ganar’ ha aconseguit mantindre’s sempre en forma i aparenta menys edat de la que en realitat té.

Un dels grans secrets de Jordi Hurtado són els seus anys. Cal dir que va nàixer un 16 de juny de 1957 en Sant Feliu de Llobregat. Per tant, hui bufarà 64 ciris.

I, com no, per a l’ocasió els internautes han engalanat un any més les xarxes socials per a desitjar-li el millor en el seu moment.

Ho han fet amb divertits memes i desternillants felicitacions, la qual més enginyosa.

 

En la seua cadena també s’han recordat d’ell en esta data tan especial. Van voler recordar-li de manera irònica quan treballava en la televisió en l’Edat mitjana.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.