Jordi Hurtado compleix hui anys: el presentador que no és fa major

 

Jordi Hurtado, un dels presentadors de televisió més volguts, compleix anys hui. Però sembla que el temps no passa per ell. I és que ha aconseguit mantindre’s sempre ‘jove’.

Encara que semble que mai envelleix, algunes fotos de la seua joventut s’encarreguen de demostrar tot el contrari. Com a la majoria dels mortals, les arrugues i la caiguda del pèl, també es van apreciant.

Una cosa normal i lògic quan li llevem pàgines al calendari. En qualsevol cas, el conductor de ‘Saber y ganar’ ha aconseguit mantindre’s sempre en forma i aparenta menys edat de la que en realitat té.

Un dels grans secrets de Jordi Hurtado són els seus anys. Cal dir que va nàixer un 16 de juny de 1957 en Sant Feliu de Llobregat. Per tant, hui bufarà 64 ciris.

I, com no, per a l’ocasió els internautes han engalanat un any més les xarxes socials per a desitjar-li el millor en el seu moment.

Ho han fet amb divertits memes i desternillants felicitacions, la qual més enginyosa.

 

En la seua cadena també s’han recordat d’ell en esta data tan especial. Van voler recordar-li de manera irònica quan treballava en la televisió en l’Edat mitjana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.