9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez se’n va de vacances a les Maldives en plena crisi

Des del passat 30 de novembre ningú sap on està Jorge Javier Vázquez. En lloc d’ell, ha sigut David Valldeperas qui s’ha posat al capdavant del programa ‘Sálvame’, una substitució que s’ha dut a terme sense donar més detalls.

  

  

I és que ningú del programa s’ha referit sobre l’absència del català, mantenint un hermetisme que no ha fet sinó suscitar encara més interés per ell. Afortunadament per als seus seguidors, en ‘Bluper’ han donat amb el seu parador.

  

  

Jorge Javier ha decidit anar-se de vacances aprofitant el pont de desembre per a així descansar uns dies, ja que pel que sembla tant este mes com el següent se li presenten de gom a gom de treball.

  

  

Per a açò, el presentador hauria triat com a destinació ni més ni menys que les Maldives, segons ha apuntat d’altra banda ‘Look’, destinació del que haurà de tornar molt ràpid, ja que el pròxim 8 de desembre haurà de presentar ‘Gran Hermano’. 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.