Jorge Javier Vázquez se’n va de vacances a les Maldives en plena crisi

Des del passat 30 de novembre ningú sap on està Jorge Javier Vázquez. En lloc d’ell, ha sigut David Valldeperas qui s’ha posat al capdavant del programa ‘Sálvame’, una substitució que s’ha dut a terme sense donar més detalls.

  

  

I és que ningú del programa s’ha referit sobre l’absència del català, mantenint un hermetisme que no ha fet sinó suscitar encara més interés per ell. Afortunadament per als seus seguidors, en ‘Bluper’ han donat amb el seu parador.

  

  

Jorge Javier ha decidit anar-se de vacances aprofitant el pont de desembre per a així descansar uns dies, ja que pel que sembla tant este mes com el següent se li presenten de gom a gom de treball.

  

  

Per a açò, el presentador hauria triat com a destinació ni més ni menys que les Maldives, segons ha apuntat d’altra banda ‘Look’, destinació del que haurà de tornar molt ràpid, ja que el pròxim 8 de desembre haurà de presentar ‘Gran Hermano’. 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.