Un jove agredix la seua nóvia en plena avinguda d’Aragó a València perquè volia tornar sola a sa casa

Un jove ha sigut detingut esta passada nit en València per la Policia Local per agredir la seua parella en ple carrer. Segons sembla la xica volia tornar sola a casa i ell es va negar, com van presenciar alguns testimonis, com ha informat Protecció Ciutadana en un comunitat. L'agressió va ocórrer concretament a les 5.30 hores d'esta passada matinada en l'avinguda d'Aragó. Agents pertanyent a la cinquena i sisena unitat de districte van ser alertats per un taxista que segons va dir, havia presenciat a escassos metres del seu vehicle l'agressió d'un home a una dona. Altres testimonis que van presenciar l'escena asseguraren a la policia que havien mantingut una forta discussió perquè «ella volia tornar a casa sola» i ell per a impedir-li-ho la va agafar del coll per l'esquena, la va colpejar i la va tirar a terra. La Policia va detindre aleshores al xic de 22 anys per l'agressió cap a la seua parella, de 24, que va haver de ser traslladada a un centre de salut per a rebre assistència sanitària.

No és l'única agressió masclista esta setmana en València

 

Per altra banda esta setmana també s'ha produït una altra agressió masclista en la qual un altre jove havia colpejat la seua germana en plena via pública. La Policia ha detingut també a l'agressor, un xic de 24 anys este passat dimarts, 5 de desembre. Els fets van ocórrer a les 17.45 hores quan una xica va alertar a una parella d'agents que estaven patrullant pel carrer Cirilo Amorós que l'havien colpejat i assenyalava al seu temps al suposat agressor que intentava fugir. Els agents van aconseguir interceptar-lo i van vore que eren dos germans. L'agressor va confirmar la versió dels fets de la seua germana i per tant els agents el van traslladar a la Inspecció Central de Guàrdia i a ella la van acompanyar al centre de salut més proper per a poder ser atesa pels colps.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.