Un jove agredix la seua nóvia en plena avinguda d’Aragó a València perquè volia tornar sola a sa casa

Un jove ha sigut detingut esta passada nit en València per la Policia Local per agredir la seua parella en ple carrer. Segons sembla la xica volia tornar sola a casa i ell es va negar, com van presenciar alguns testimonis, com ha informat Protecció Ciutadana en un comunitat. L'agressió va ocórrer concretament a les 5.30 hores d'esta passada matinada en l'avinguda d'Aragó. Agents pertanyent a la cinquena i sisena unitat de districte van ser alertats per un taxista que segons va dir, havia presenciat a escassos metres del seu vehicle l'agressió d'un home a una dona. Altres testimonis que van presenciar l'escena asseguraren a la policia que havien mantingut una forta discussió perquè «ella volia tornar a casa sola» i ell per a impedir-li-ho la va agafar del coll per l'esquena, la va colpejar i la va tirar a terra. La Policia va detindre aleshores al xic de 22 anys per l'agressió cap a la seua parella, de 24, que va haver de ser traslladada a un centre de salut per a rebre assistència sanitària.

No és l'única agressió masclista esta setmana en València

 

Per altra banda esta setmana també s'ha produït una altra agressió masclista en la qual un altre jove havia colpejat la seua germana en plena via pública. La Policia ha detingut també a l'agressor, un xic de 24 anys este passat dimarts, 5 de desembre. Els fets van ocórrer a les 17.45 hores quan una xica va alertar a una parella d'agents que estaven patrullant pel carrer Cirilo Amorós que l'havien colpejat i assenyalava al seu temps al suposat agressor que intentava fugir. Els agents van aconseguir interceptar-lo i van vore que eren dos germans. L'agressor va confirmar la versió dels fets de la seua germana i per tant els agents el van traslladar a la Inspecció Central de Guàrdia i a ella la van acompanyar al centre de salut més proper per a poder ser atesa pels colps.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.