Un jove agredix la seua nóvia en plena avinguda d’Aragó a València perquè volia tornar sola a sa casa

Un jove ha sigut detingut esta passada nit en València per la Policia Local per agredir la seua parella en ple carrer. Segons sembla la xica volia tornar sola a casa i ell es va negar, com van presenciar alguns testimonis, com ha informat Protecció Ciutadana en un comunitat. L'agressió va ocórrer concretament a les 5.30 hores d'esta passada matinada en l'avinguda d'Aragó. Agents pertanyent a la cinquena i sisena unitat de districte van ser alertats per un taxista que segons va dir, havia presenciat a escassos metres del seu vehicle l'agressió d'un home a una dona. Altres testimonis que van presenciar l'escena asseguraren a la policia que havien mantingut una forta discussió perquè «ella volia tornar a casa sola» i ell per a impedir-li-ho la va agafar del coll per l'esquena, la va colpejar i la va tirar a terra. La Policia va detindre aleshores al xic de 22 anys per l'agressió cap a la seua parella, de 24, que va haver de ser traslladada a un centre de salut per a rebre assistència sanitària.

No és l'única agressió masclista esta setmana en València

 

Per altra banda esta setmana també s'ha produït una altra agressió masclista en la qual un altre jove havia colpejat la seua germana en plena via pública. La Policia ha detingut també a l'agressor, un xic de 24 anys este passat dimarts, 5 de desembre. Els fets van ocórrer a les 17.45 hores quan una xica va alertar a una parella d'agents que estaven patrullant pel carrer Cirilo Amorós que l'havien colpejat i assenyalava al seu temps al suposat agressor que intentava fugir. Els agents van aconseguir interceptar-lo i van vore que eren dos germans. L'agressor va confirmar la versió dels fets de la seua germana i per tant els agents el van traslladar a la Inspecció Central de Guàrdia i a ella la van acompanyar al centre de salut més proper per a poder ser atesa pels colps.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.