Un jove agredix la seua nóvia en plena avinguda d’Aragó a València perquè volia tornar sola a sa casa

Un jove ha sigut detingut esta passada nit en València per la Policia Local per agredir la seua parella en ple carrer. Segons sembla la xica volia tornar sola a casa i ell es va negar, com van presenciar alguns testimonis, com ha informat Protecció Ciutadana en un comunitat. L'agressió va ocórrer concretament a les 5.30 hores d'esta passada matinada en l'avinguda d'Aragó. Agents pertanyent a la cinquena i sisena unitat de districte van ser alertats per un taxista que segons va dir, havia presenciat a escassos metres del seu vehicle l'agressió d'un home a una dona. Altres testimonis que van presenciar l'escena asseguraren a la policia que havien mantingut una forta discussió perquè «ella volia tornar a casa sola» i ell per a impedir-li-ho la va agafar del coll per l'esquena, la va colpejar i la va tirar a terra. La Policia va detindre aleshores al xic de 22 anys per l'agressió cap a la seua parella, de 24, que va haver de ser traslladada a un centre de salut per a rebre assistència sanitària.

No és l'única agressió masclista esta setmana en València

 

Per altra banda esta setmana també s'ha produït una altra agressió masclista en la qual un altre jove havia colpejat la seua germana en plena via pública. La Policia ha detingut també a l'agressor, un xic de 24 anys este passat dimarts, 5 de desembre. Els fets van ocórrer a les 17.45 hores quan una xica va alertar a una parella d'agents que estaven patrullant pel carrer Cirilo Amorós que l'havien colpejat i assenyalava al seu temps al suposat agressor que intentava fugir. Els agents van aconseguir interceptar-lo i van vore que eren dos germans. L'agressor va confirmar la versió dels fets de la seua germana i per tant els agents el van traslladar a la Inspecció Central de Guàrdia i a ella la van acompanyar al centre de salut més proper per a poder ser atesa pels colps.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.