Un jove agredix la seua nóvia en plena avinguda d’Aragó a València perquè volia tornar sola a sa casa

Un jove ha sigut detingut esta passada nit en València per la Policia Local per agredir la seua parella en ple carrer. Segons sembla la xica volia tornar sola a casa i ell es va negar, com van presenciar alguns testimonis, com ha informat Protecció Ciutadana en un comunitat. L'agressió va ocórrer concretament a les 5.30 hores d'esta passada matinada en l'avinguda d'Aragó. Agents pertanyent a la cinquena i sisena unitat de districte van ser alertats per un taxista que segons va dir, havia presenciat a escassos metres del seu vehicle l'agressió d'un home a una dona. Altres testimonis que van presenciar l'escena asseguraren a la policia que havien mantingut una forta discussió perquè «ella volia tornar a casa sola» i ell per a impedir-li-ho la va agafar del coll per l'esquena, la va colpejar i la va tirar a terra. La Policia va detindre aleshores al xic de 22 anys per l'agressió cap a la seua parella, de 24, que va haver de ser traslladada a un centre de salut per a rebre assistència sanitària.

No és l'única agressió masclista esta setmana en València

 

Per altra banda esta setmana també s'ha produït una altra agressió masclista en la qual un altre jove havia colpejat la seua germana en plena via pública. La Policia ha detingut també a l'agressor, un xic de 24 anys este passat dimarts, 5 de desembre. Els fets van ocórrer a les 17.45 hores quan una xica va alertar a una parella d'agents que estaven patrullant pel carrer Cirilo Amorós que l'havien colpejat i assenyalava al seu temps al suposat agressor que intentava fugir. Els agents van aconseguir interceptar-lo i van vore que eren dos germans. L'agressor va confirmar la versió dels fets de la seua germana i per tant els agents el van traslladar a la Inspecció Central de Guàrdia i a ella la van acompanyar al centre de salut més proper per a poder ser atesa pels colps.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.