14.1 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Un jove de 17 anys, apunyalat i apallissat per un grup de set persones

 

 

Un grup de 7 persones ha apallissat i apunyalat a un jove de 17 anys a la platja de la Ribera a Ceuta. El jove, natural de València, estava passant les seues vacances a la ciutat autònoma i els agressors pretenien robar-los les seues pertinences.

Els fets s’han produït durant la matinada d’este diumenge quan el menor es trobava a la platja amb un amic quan ha sigut assaltat pel grup. El jove portava una bossa i es va negar a entregar-li’l als assaltants.

Davant la negativa del menor, els assaltants li van propinar una pallissa, donant-li forts colps en la cara, així com el van ferir amb una arma blanca en l’abdomen, la qual cosa ha provocat un mal en l’estómac que ha precisat d’intervenció quirúrgica immediata a l’Hospital Universitari.

El jove ha sigut operat d’urgència en el clínic de Ceuta, on roman ingressat a l’espera de ser interrogat per la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets, per a esclarir tots els detalls del succés.

Des de la família del xic han assenyalat que es troba estable dins de la gravetat pel mal físic i psicològic que li han provocat.

 

“Nivell extrem d’inseguretat”

 

L’Associació De Ceuta d’Estudiants ha denunciat a través d’un comunicat els fets i han assegurat que tota la comunitat de la ciutat autònoma es troba “horroritzada” davant el succeït. També, han denunciat que a Ceuta es viu “nivell extrem d’inseguretat” i han convocat una manifestació dijous que ve en repulsa per l’ocorregut i per la seguretat enfront de la Delegació del Govern.

A més, en el mateix document, acusen “immigrants il·legals” de ser els autors de la brutal pallissa. Així mateix, asseguren que “tant el Govern de la Ciutat Autònoma com la Delegació del Govern han abandonat als veïns de Ceuta, permetent que tota mena de dolents deambulen pel carrer increpant, agredint i causant infinitat de problemes”.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.