Un jove de 17 anys, apunyalat i apallissat per un grup de set persones

 

 

Un grup de 7 persones ha apallissat i apunyalat a un jove de 17 anys a la platja de la Ribera a Ceuta. El jove, natural de València, estava passant les seues vacances a la ciutat autònoma i els agressors pretenien robar-los les seues pertinences.

Els fets s’han produït durant la matinada d’este diumenge quan el menor es trobava a la platja amb un amic quan ha sigut assaltat pel grup. El jove portava una bossa i es va negar a entregar-li’l als assaltants.

Davant la negativa del menor, els assaltants li van propinar una pallissa, donant-li forts colps en la cara, així com el van ferir amb una arma blanca en l’abdomen, la qual cosa ha provocat un mal en l’estómac que ha precisat d’intervenció quirúrgica immediata a l’Hospital Universitari.

El jove ha sigut operat d’urgència en el clínic de Ceuta, on roman ingressat a l’espera de ser interrogat per la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets, per a esclarir tots els detalls del succés.

Des de la família del xic han assenyalat que es troba estable dins de la gravetat pel mal físic i psicològic que li han provocat.

 

“Nivell extrem d’inseguretat”

 

L’Associació De Ceuta d’Estudiants ha denunciat a través d’un comunicat els fets i han assegurat que tota la comunitat de la ciutat autònoma es troba “horroritzada” davant el succeït. També, han denunciat que a Ceuta es viu “nivell extrem d’inseguretat” i han convocat una manifestació dijous que ve en repulsa per l’ocorregut i per la seguretat enfront de la Delegació del Govern.

A més, en el mateix document, acusen “immigrants il·legals” de ser els autors de la brutal pallissa. Així mateix, asseguren que “tant el Govern de la Ciutat Autònoma com la Delegació del Govern han abandonat als veïns de Ceuta, permetent que tota mena de dolents deambulen pel carrer increpant, agredint i causant infinitat de problemes”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.