Un jove de 17 anys, apunyalat i apallissat per un grup de set persones

 

 

Un grup de 7 persones ha apallissat i apunyalat a un jove de 17 anys a la platja de la Ribera a Ceuta. El jove, natural de València, estava passant les seues vacances a la ciutat autònoma i els agressors pretenien robar-los les seues pertinences.

Els fets s’han produït durant la matinada d’este diumenge quan el menor es trobava a la platja amb un amic quan ha sigut assaltat pel grup. El jove portava una bossa i es va negar a entregar-li’l als assaltants.

Davant la negativa del menor, els assaltants li van propinar una pallissa, donant-li forts colps en la cara, així com el van ferir amb una arma blanca en l’abdomen, la qual cosa ha provocat un mal en l’estómac que ha precisat d’intervenció quirúrgica immediata a l’Hospital Universitari.

El jove ha sigut operat d’urgència en el clínic de Ceuta, on roman ingressat a l’espera de ser interrogat per la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets, per a esclarir tots els detalls del succés.

Des de la família del xic han assenyalat que es troba estable dins de la gravetat pel mal físic i psicològic que li han provocat.

 

«Nivell extrem d’inseguretat»

 

L’Associació De Ceuta d’Estudiants ha denunciat a través d’un comunicat els fets i han assegurat que tota la comunitat de la ciutat autònoma es troba «horroritzada» davant el succeït. També, han denunciat que a Ceuta es viu «nivell extrem d’inseguretat» i han convocat una manifestació dijous que ve en repulsa per l’ocorregut i per la seguretat enfront de la Delegació del Govern.

A més, en el mateix document, acusen «immigrants il·legals» de ser els autors de la brutal pallissa. Així mateix, asseguren que «tant el Govern de la Ciutat Autònoma com la Delegació del Govern han abandonat als veïns de Ceuta, permetent que tota mena de dolents deambulen pel carrer increpant, agredint i causant infinitat de problemes».

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.