Un jove de 17 anys, apunyalat i apallissat per un grup de set persones

 

 

Un grup de 7 persones ha apallissat i apunyalat a un jove de 17 anys a la platja de la Ribera a Ceuta. El jove, natural de València, estava passant les seues vacances a la ciutat autònoma i els agressors pretenien robar-los les seues pertinences.

Els fets s’han produït durant la matinada d’este diumenge quan el menor es trobava a la platja amb un amic quan ha sigut assaltat pel grup. El jove portava una bossa i es va negar a entregar-li’l als assaltants.

Davant la negativa del menor, els assaltants li van propinar una pallissa, donant-li forts colps en la cara, així com el van ferir amb una arma blanca en l’abdomen, la qual cosa ha provocat un mal en l’estómac que ha precisat d’intervenció quirúrgica immediata a l’Hospital Universitari.

El jove ha sigut operat d’urgència en el clínic de Ceuta, on roman ingressat a l’espera de ser interrogat per la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets, per a esclarir tots els detalls del succés.

Des de la família del xic han assenyalat que es troba estable dins de la gravetat pel mal físic i psicològic que li han provocat.

 

«Nivell extrem d’inseguretat»

 

L’Associació De Ceuta d’Estudiants ha denunciat a través d’un comunicat els fets i han assegurat que tota la comunitat de la ciutat autònoma es troba «horroritzada» davant el succeït. També, han denunciat que a Ceuta es viu «nivell extrem d’inseguretat» i han convocat una manifestació dijous que ve en repulsa per l’ocorregut i per la seguretat enfront de la Delegació del Govern.

A més, en el mateix document, acusen «immigrants il·legals» de ser els autors de la brutal pallissa. Així mateix, asseguren que «tant el Govern de la Ciutat Autònoma com la Delegació del Govern han abandonat als veïns de Ceuta, permetent que tota mena de dolents deambulen pel carrer increpant, agredint i causant infinitat de problemes».

Últimes notícies

Així serà el nou curs escolar: menys alumnat però més docents a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 arrencarà en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes, lleugerament menys que l’any passat, però amb 83.921 docents, és a dir, 385 professors més als centres educatius.

Detingut a Elx per fingir un segrest de 48 hores mentre s’allotjava en un hotel

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de simular que havia estat segrestat durant dos dies, quan en realitat s’allotjava voluntàriament en un hotel. Després de denunciar uns suposats raptors, ha quedat en llibertat amb càrrecs per simulació de delicte.

Detingut a Elx per fingir un segrest de 48 hores mentre estava en un hotel

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de simular un segrest de dos dies, quan en realitat estava allotjat voluntàriament en un hotel. Ha quedat en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte de simulació de delicte.

El Llevant iguala un dels seus millors inicis recents en Primera amb 5 punts

El Llevant ha iniciat la Lliga 26-27 amb cinc punts en quatre jornades, un balanç que millora diversos començaments recents en Primera Divisió, tot i quedar per darrere del registre del curs 2019-20 i molt lluny del històric de 2011-12.

La vivenda puja un 13% en la Comunitat Valenciana en només tres mesos

El preu de la vivenda ha augmentat un 13% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana estatal del 12,2%, segons l’INE.

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.