13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un jove de 17 anys, apunyalat i apallissat per un grup de set persones

 

 

Un grup de 7 persones ha apallissat i apunyalat a un jove de 17 anys a la platja de la Ribera a Ceuta. El jove, natural de València, estava passant les seues vacances a la ciutat autònoma i els agressors pretenien robar-los les seues pertinences.

Els fets s’han produït durant la matinada d’este diumenge quan el menor es trobava a la platja amb un amic quan ha sigut assaltat pel grup. El jove portava una bossa i es va negar a entregar-li’l als assaltants.

Davant la negativa del menor, els assaltants li van propinar una pallissa, donant-li forts colps en la cara, així com el van ferir amb una arma blanca en l’abdomen, la qual cosa ha provocat un mal en l’estómac que ha precisat d’intervenció quirúrgica immediata a l’Hospital Universitari.

El jove ha sigut operat d’urgència en el clínic de Ceuta, on roman ingressat a l’espera de ser interrogat per la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets, per a esclarir tots els detalls del succés.

Des de la família del xic han assenyalat que es troba estable dins de la gravetat pel mal físic i psicològic que li han provocat.

 

“Nivell extrem d’inseguretat”

 

L’Associació De Ceuta d’Estudiants ha denunciat a través d’un comunicat els fets i han assegurat que tota la comunitat de la ciutat autònoma es troba “horroritzada” davant el succeït. També, han denunciat que a Ceuta es viu “nivell extrem d’inseguretat” i han convocat una manifestació dijous que ve en repulsa per l’ocorregut i per la seguretat enfront de la Delegació del Govern.

A més, en el mateix document, acusen “immigrants il·legals” de ser els autors de la brutal pallissa. Així mateix, asseguren que “tant el Govern de la Ciutat Autònoma com la Delegació del Govern han abandonat als veïns de Ceuta, permetent que tota mena de dolents deambulen pel carrer increpant, agredint i causant infinitat de problemes”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.