Un jove atropella a una persona major discapacitada a Elda i fuig

 

La Policia Local d’Elda ha detingut a un jove de 19 anys acusat de fugir, fins i tot en sentit contrari, després d’atropellar en un pas de vianants a un home d’edat avançada al que va causar greus ferides en les cames i el cap.

 

El jove, que tan sols té 4 mesos el permís de conduir, va poder ser identificat, localitzat i finalment detingut, a pesar que en un primer moment tant la seua mare, propietària del vehicle, com ell van declarar que els havien robat el cotxe i fins i tot la progenitora es va autoinculpar i va dir que conduïa ella.

 

Segons un comunicat policial, els fets van ocórrer divendres passat sobre les 10 de nit quan el conductor d’un vehicle de la marca BMW circulava molt ràpid i va impactar contra un vianant que creuava el carrer.

 

L’home ferit, una persona major amb discapacitat psíquica, va haver de ser traslladat a l’hospital amb un fort impacte en les cames i sobretot en el cap, per on sagnava abundantment.

 

Després de reconstruir l’accident, prendre declaració als testimonis i a l’atropellat i altres diligències de recerca, els agents van determinar que presumptament el vehicle el conduïa el fill de la propietària, que va ser detingut acusat d’un delicte d’omissió del socors i després de prendre-li declaració i informar-li dels fets que se li imputen, va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.