19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Un jove atropella a una persona major discapacitada a Elda i fuig

 

La Policia Local d’Elda ha detingut a un jove de 19 anys acusat de fugir, fins i tot en sentit contrari, després d’atropellar en un pas de vianants a un home d’edat avançada al que va causar greus ferides en les cames i el cap.

 

El jove, que tan sols té 4 mesos el permís de conduir, va poder ser identificat, localitzat i finalment detingut, a pesar que en un primer moment tant la seua mare, propietària del vehicle, com ell van declarar que els havien robat el cotxe i fins i tot la progenitora es va autoinculpar i va dir que conduïa ella.

 

Segons un comunicat policial, els fets van ocórrer divendres passat sobre les 10 de nit quan el conductor d’un vehicle de la marca BMW circulava molt ràpid i va impactar contra un vianant que creuava el carrer.

 

L’home ferit, una persona major amb discapacitat psíquica, va haver de ser traslladat a l’hospital amb un fort impacte en les cames i sobretot en el cap, per on sagnava abundantment.

 

Després de reconstruir l’accident, prendre declaració als testimonis i a l’atropellat i altres diligències de recerca, els agents van determinar que presumptament el vehicle el conduïa el fill de la propietària, que va ser detingut acusat d’un delicte d’omissió del socors i després de prendre-li declaració i informar-li dels fets que se li imputen, va quedar en llibertat.

Últimes notícies

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.