Un jove atropella a una persona major discapacitada a Elda i fuig

 

La Policia Local d’Elda ha detingut a un jove de 19 anys acusat de fugir, fins i tot en sentit contrari, després d’atropellar en un pas de vianants a un home d’edat avançada al que va causar greus ferides en les cames i el cap.

 

El jove, que tan sols té 4 mesos el permís de conduir, va poder ser identificat, localitzat i finalment detingut, a pesar que en un primer moment tant la seua mare, propietària del vehicle, com ell van declarar que els havien robat el cotxe i fins i tot la progenitora es va autoinculpar i va dir que conduïa ella.

 

Segons un comunicat policial, els fets van ocórrer divendres passat sobre les 10 de nit quan el conductor d’un vehicle de la marca BMW circulava molt ràpid i va impactar contra un vianant que creuava el carrer.

 

L’home ferit, una persona major amb discapacitat psíquica, va haver de ser traslladat a l’hospital amb un fort impacte en les cames i sobretot en el cap, per on sagnava abundantment.

 

Després de reconstruir l’accident, prendre declaració als testimonis i a l’atropellat i altres diligències de recerca, els agents van determinar que presumptament el vehicle el conduïa el fill de la propietària, que va ser detingut acusat d’un delicte d’omissió del socors i després de prendre-li declaració i informar-li dels fets que se li imputen, va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.