Un jove atropella a una persona major discapacitada a Elda i fuig

 

La Policia Local d’Elda ha detingut a un jove de 19 anys acusat de fugir, fins i tot en sentit contrari, després d’atropellar en un pas de vianants a un home d’edat avançada al que va causar greus ferides en les cames i el cap.

 

El jove, que tan sols té 4 mesos el permís de conduir, va poder ser identificat, localitzat i finalment detingut, a pesar que en un primer moment tant la seua mare, propietària del vehicle, com ell van declarar que els havien robat el cotxe i fins i tot la progenitora es va autoinculpar i va dir que conduïa ella.

 

Segons un comunicat policial, els fets van ocórrer divendres passat sobre les 10 de nit quan el conductor d’un vehicle de la marca BMW circulava molt ràpid i va impactar contra un vianant que creuava el carrer.

 

L’home ferit, una persona major amb discapacitat psíquica, va haver de ser traslladat a l’hospital amb un fort impacte en les cames i sobretot en el cap, per on sagnava abundantment.

 

Després de reconstruir l’accident, prendre declaració als testimonis i a l’atropellat i altres diligències de recerca, els agents van determinar que presumptament el vehicle el conduïa el fill de la propietària, que va ser detingut acusat d’un delicte d’omissió del socors i després de prendre-li declaració i informar-li dels fets que se li imputen, va quedar en llibertat.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.