Un jove atropella a una persona major discapacitada a Elda i fuig

 

La Policia Local d’Elda ha detingut a un jove de 19 anys acusat de fugir, fins i tot en sentit contrari, després d’atropellar en un pas de vianants a un home d’edat avançada al que va causar greus ferides en les cames i el cap.

 

El jove, que tan sols té 4 mesos el permís de conduir, va poder ser identificat, localitzat i finalment detingut, a pesar que en un primer moment tant la seua mare, propietària del vehicle, com ell van declarar que els havien robat el cotxe i fins i tot la progenitora es va autoinculpar i va dir que conduïa ella.

 

Segons un comunicat policial, els fets van ocórrer divendres passat sobre les 10 de nit quan el conductor d’un vehicle de la marca BMW circulava molt ràpid i va impactar contra un vianant que creuava el carrer.

 

L’home ferit, una persona major amb discapacitat psíquica, va haver de ser traslladat a l’hospital amb un fort impacte en les cames i sobretot en el cap, per on sagnava abundantment.

 

Després de reconstruir l’accident, prendre declaració als testimonis i a l’atropellat i altres diligències de recerca, els agents van determinar que presumptament el vehicle el conduïa el fill de la propietària, que va ser detingut acusat d’un delicte d’omissió del socors i després de prendre-li declaració i informar-li dels fets que se li imputen, va quedar en llibertat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla