Anuncios

Una jove dóna a llum enmig del carrer en la Nit de Nadal a València

Una dona de 35 anys es va posar de part enmig del carrer la passada Nit de Nadal, el 24 de desembre en el barri valencià del Cabanyal en el carrer Pare Antón Martín. El succés va ocórrer a les 23.40 hores, quan els policies van rebre l'avís d'alarma. Agents de la Policia Local de València, van adonar-se de la situació de la dona, a la qual no li donava temps a traslladar-se a un hospital. La dona va indicar als agents en personar-se allí que el bebé ja estava traient el cap, per la qual cosa els agents van sol·licitar l'assistència sanitària i en la mesura que podien van ajudar a la dona a donar a llum enmig del carrer. Quan va arribar una ambulància de la Unitat de Suport Vital Bàsic, finalment la van traslladar a ella i el nounat a l'Hospital Clínic de València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.
Anuncios