Una dona de 35 anys es va posar de part enmig del carrer la passada Nit de Nadal, el 24 de desembre en el barri valencià del Cabanyal en el carrer Pare Antón Martín. El succés va ocórrer a les 23.40 hores, quan els policies van rebre l'avís d'alarma. Agents de la Policia Local de València, van adonar-se de la situació de la dona, a la qual no li donava temps a traslladar-se a un hospital. La dona va indicar als agents en personar-se allí que el bebé ja estava traient el cap, per la qual cosa els agents van sol·licitar l'assistència sanitària i en la mesura que podien van ajudar a la dona a donar a llum enmig del carrer. Quan va arribar una ambulància de la Unitat de Suport Vital Bàsic, finalment la van traslladar a ella i el nounat a l'Hospital Clínic de València.
Últimes notícies
Esports
L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit
Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.
Successos
Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat
La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.
Successos
Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe
Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.
Salut
Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer
Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.
Salut
Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus
Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.
Successos
El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana
El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Salut
L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim
L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.
Política
Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat
Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios







