La jove gallega que va denunciar una violació múltiple, investigada per simulació de delicte

 

La presumpta violació en grup d’una jove de 19 anys en una discoteca de la localitat d’A Estrada, a Pontevedra, per la qual la Guàrdia Civil buscava 10 joves d’entre 20 i 25 anys, ha quedat desmentida per la mateixa denunciant. En concret, la jove ha assegurat que, per raons de «tipus personal», retira la demanda que havia interposat davant les forces de seguretat, tal com ha informat Antena 3. 

 

Després que el passat 13 de desembre començara la investigació per la denúncia que l’afectada va interposar, suposadament sobre uns fets que van tenir lloc el passat 9 de novembre, fonts de la Guàrdia Civil han confirmat que la mateixa jove es va posar en contacte amb ells, per sol·licitar la retirada del procés, sense justificar massa els seus motius. 

Moltes contradiccions

Una decisió que arriba després que els investigadors detectessin una clara falta de concordança entre les declaracions de l’afectada. A més, algunes fonts assenyalen que és possible que ella mateixa es podria haver adonat de les sospites que estava aixecant entre els agents, i és per això que finalment ha optat per retirar la demanda abans que tot això li causés problemes més grans.

 

Tot i això, els investigadors asseguren que la Policia Judicial de Lalín va detectar tot un seguit d’«incongruències i contradiccions en els relats dels fets». De la mateixa forma, l’Institut Armat «estava dubitatiu i inquiet amb les dades». Amb tot, se sospita que la jove va optar per retirar la demanda, abans de ser descoberta. 

La jove està sent investigada

Davant la falta de lògica en les declaracions de la jove, esta ha passat a ser la investigada pels cossos de seguretat, que l’acusen de «simulació de delicte». Per això, la suposada víctima ja ha estat advertida de la seua situació, al mateix temps que un jutge ja té el cas a les seues mans. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.