Un jove de Jesús Pobre, en estat molt greu en explotar-li un coet celebrant el triomf del València

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Un jove es troba en estat molt greu després de patir un accident este dissabte de nit, mentres celebrava la victòria del València CF en la Copa del Rei, quan un coet volador li va esclatar en el cos.

 

El jove, de 25 anys i veí de l’entitat local menor Jesús Pobre, que forma part de la localitat de Dénia (La Marina Alta), estava celebrant el triomf futbolístic amb més gent en els carrers. Durant estes celebracions es van disparar coets, i un d’ells, col·locat pel propi jove en un tub, segons apuntava La Marina Plaza, no va eixir disparat correctament i va explotar, afectant al cos del xic, i provocant-li danys en un pulmó.

 

Els serveis mèdics van acudir immediatament en donar-se l’avís sobre el succés i el jove va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de Dénia, on ha sigut operat de matinada i continua en estat molt greu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.