15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un jove de Jesús Pobre, en estat molt greu en explotar-li un coet celebrant el triomf del València

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Un jove es troba en estat molt greu després de patir un accident este dissabte de nit, mentres celebrava la victòria del València CF en la Copa del Rei, quan un coet volador li va esclatar en el cos.

 

El jove, de 25 anys i veí de l’entitat local menor Jesús Pobre, que forma part de la localitat de Dénia (La Marina Alta), estava celebrant el triomf futbolístic amb més gent en els carrers. Durant estes celebracions es van disparar coets, i un d’ells, col·locat pel propi jove en un tub, segons apuntava La Marina Plaza, no va eixir disparat correctament i va explotar, afectant al cos del xic, i provocant-li danys en un pulmó.

 

Els serveis mèdics van acudir immediatament en donar-se l’avís sobre el succés i el jove va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de Dénia, on ha sigut operat de matinada i continua en estat molt greu.

Últimes notícies

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.