13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un jove de Jesús Pobre, en estat molt greu en explotar-li un coet celebrant el triomf del València

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Un jove es troba en estat molt greu després de patir un accident este dissabte de nit, mentres celebrava la victòria del València CF en la Copa del Rei, quan un coet volador li va esclatar en el cos.

 

El jove, de 25 anys i veí de l’entitat local menor Jesús Pobre, que forma part de la localitat de Dénia (La Marina Alta), estava celebrant el triomf futbolístic amb més gent en els carrers. Durant estes celebracions es van disparar coets, i un d’ells, col·locat pel propi jove en un tub, segons apuntava La Marina Plaza, no va eixir disparat correctament i va explotar, afectant al cos del xic, i provocant-li danys en un pulmó.

 

Els serveis mèdics van acudir immediatament en donar-se l’avís sobre el succés i el jove va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de Dénia, on ha sigut operat de matinada i continua en estat molt greu.

Últimes notícies

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.

Les matriculacions de turismes cauen un 31% en la Comunitat Valenciana al gener

La Comunitat Valenciana va registrar 6.539 turismes matriculats al gener, un 31% menys interanual. A nivell nacional, el mercat va créixer un 1,1% impulsat pel rent a car.

Una gestora del 112 ha afirmat que era impossible que el Cecopi no rebera avisos en la DANA

Amparo López Boluda, operadora del 112, ha defés davant la comissió del Congrés que el Cecopi va haver de rebre informació durant la DANA. Ha reclamat millores per a evitar que es repetisca una tragèdia amb més de 200 morts.

Més de 2 anys de presó per al patró d’una pastera rescatada a la deriva a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha imposat 2 anys i 6 mesos de presó al patró d'una pastera amb sis migrants, rescatada a la deriva després de quedar-se sense gasolina. La fallada és ferma i li atribuïx un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers.

Magüi Mira i Ricard Camarena, entre els guardonats amb els Premis al Mèrit Cultural de València

La quarta edició dels Premis al Mèrit Cultural Ciutat de València ha distingit a Magüi Mira, Ricard Camarena, Isabel Sanchis i Ángeles López Artiga. L'acte, presidit per María José Catalá en la Llotja de la Seda, va reunir representants de l'àmbit cultural, polític, econòmic i social.

Arriben els primers ninots a l’Exposició del Ninot, que obri al públic este dissabte

El Museu dels Ciències ha començat a rebre els primers ninots per a l'Exposició del Ninot, que obrirà les seues portes el dissabte 7 de febrer i podrà visitar-se fins al 15 de març. La mostra fixa horaris ampliats, entrades des de 2 euros i recupera els premis a la divulgació científica i la sostenibilitat.