11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un jove de Jesús Pobre, en estat molt greu en explotar-li un coet celebrant el triomf del València

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Europa Press

 

Un jove es troba en estat molt greu després de patir un accident este dissabte de nit, mentres celebrava la victòria del València CF en la Copa del Rei, quan un coet volador li va esclatar en el cos.

 

El jove, de 25 anys i veí de l’entitat local menor Jesús Pobre, que forma part de la localitat de Dénia (La Marina Alta), estava celebrant el triomf futbolístic amb més gent en els carrers. Durant estes celebracions es van disparar coets, i un d’ells, col·locat pel propi jove en un tub, segons apuntava La Marina Plaza, no va eixir disparat correctament i va explotar, afectant al cos del xic, i provocant-li danys en un pulmó.

 

Els serveis mèdics van acudir immediatament en donar-se l’avís sobre el succés i el jove va ser traslladat d’urgència a l’Hospital de Dénia, on ha sigut operat de matinada i continua en estat molt greu.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.