12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un jove en patinet amb camisa ensagnada protagonitza una persecució i ataca amb una paella als agents

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove a València que circulava en patinet a gran velocitat, amb la camisa ensagnada i una paella a la mà, i que va acabar atacant amb este utensili als policies, després d’una persecució pels carrers de la ciutat.

Els fets van ocórrer cap a les 18.20 hores del divendres, al carrer Juan Ramón Jiménez, on una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a una persona circular amb un patinet elèctric a gran velocitat, portant una paella a la mà i amb la samarreta ensangonada, segons han explicat fonts de la Policia Nacional a Europa Press.

Els agents van demanar a l’home que es detingués per a comprovar que ocorria, però l’individu va fer cas omís a les seues indiccions i va prosseguir la marxa, per la qual cosa els policies van començar a seguir-li amb les llums posades, i les senyals acústiques activades per a indicar-li que parara, però el jove seguia sense atendre les seues instruccions.

En un moment de la persecució, un vehicle policial es va col·locar al costat de l’home i este. de manera inesperada, va investir el cotxe patrulla per la part davantera, per a seguidament sortir corrent amb la paella a la mà.

La persecució va continuar fins que, moments més tard, els indicatius van aconseguir envoltar a l’home, que “en tot moment mostrava actitud molt agressiva“, han explicat les mateixes fonts. Els agents li van demanar de nou que deposés la seua actitud.

El jove va començar a colpejar amb la paella a quatre policies, fins que finalment van aconseguir reduir-lo. A conseqüència de l’agressió, un agent s’ha danyat l’esquena. L’home, d’origen cubà i nascut l’any 1995, va anar finalment detingut.

Últimes notícies

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.