Un jove en patinet amb camisa ensagnada protagonitza una persecució i ataca amb una paella als agents

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove a València que circulava en patinet a gran velocitat, amb la camisa ensagnada i una paella a la mà, i que va acabar atacant amb este utensili als policies, després d’una persecució pels carrers de la ciutat.

Els fets van ocórrer cap a les 18.20 hores del divendres, al carrer Juan Ramón Jiménez, on una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a una persona circular amb un patinet elèctric a gran velocitat, portant una paella a la mà i amb la samarreta ensangonada, segons han explicat fonts de la Policia Nacional a Europa Press.

Els agents van demanar a l’home que es detingués per a comprovar que ocorria, però l’individu va fer cas omís a les seues indiccions i va prosseguir la marxa, per la qual cosa els policies van començar a seguir-li amb les llums posades, i les senyals acústiques activades per a indicar-li que parara, però el jove seguia sense atendre les seues instruccions.

En un moment de la persecució, un vehicle policial es va col·locar al costat de l’home i este. de manera inesperada, va investir el cotxe patrulla per la part davantera, per a seguidament sortir corrent amb la paella a la mà.

La persecució va continuar fins que, moments més tard, els indicatius van aconseguir envoltar a l’home, que «en tot moment mostrava actitud molt agressiva«, han explicat les mateixes fonts. Els agents li van demanar de nou que deposés la seua actitud.

El jove va començar a colpejar amb la paella a quatre policies, fins que finalment van aconseguir reduir-lo. A conseqüència de l’agressió, un agent s’ha danyat l’esquena. L’home, d’origen cubà i nascut l’any 1995, va anar finalment detingut.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.