7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Un jove en patinet amb camisa ensagnada protagonitza una persecució i ataca amb una paella als agents

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove a València que circulava en patinet a gran velocitat, amb la camisa ensagnada i una paella a la mà, i que va acabar atacant amb este utensili als policies, després d’una persecució pels carrers de la ciutat.

Els fets van ocórrer cap a les 18.20 hores del divendres, al carrer Juan Ramón Jiménez, on una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a una persona circular amb un patinet elèctric a gran velocitat, portant una paella a la mà i amb la samarreta ensangonada, segons han explicat fonts de la Policia Nacional a Europa Press.

Els agents van demanar a l’home que es detingués per a comprovar que ocorria, però l’individu va fer cas omís a les seues indiccions i va prosseguir la marxa, per la qual cosa els policies van començar a seguir-li amb les llums posades, i les senyals acústiques activades per a indicar-li que parara, però el jove seguia sense atendre les seues instruccions.

En un moment de la persecució, un vehicle policial es va col·locar al costat de l’home i este. de manera inesperada, va investir el cotxe patrulla per la part davantera, per a seguidament sortir corrent amb la paella a la mà.

La persecució va continuar fins que, moments més tard, els indicatius van aconseguir envoltar a l’home, que “en tot moment mostrava actitud molt agressiva“, han explicat les mateixes fonts. Els agents li van demanar de nou que deposés la seua actitud.

El jove va començar a colpejar amb la paella a quatre policies, fins que finalment van aconseguir reduir-lo. A conseqüència de l’agressió, un agent s’ha danyat l’esquena. L’home, d’origen cubà i nascut l’any 1995, va anar finalment detingut.

Últimes notícies

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.