Un jove en patinet amb camisa ensagnada protagonitza una persecució i ataca amb una paella als agents

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove a València que circulava en patinet a gran velocitat, amb la camisa ensagnada i una paella a la mà, i que va acabar atacant amb este utensili als policies, després d’una persecució pels carrers de la ciutat.

Els fets van ocórrer cap a les 18.20 hores del divendres, al carrer Juan Ramón Jiménez, on una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a una persona circular amb un patinet elèctric a gran velocitat, portant una paella a la mà i amb la samarreta ensangonada, segons han explicat fonts de la Policia Nacional a Europa Press.

Els agents van demanar a l’home que es detingués per a comprovar que ocorria, però l’individu va fer cas omís a les seues indiccions i va prosseguir la marxa, per la qual cosa els policies van començar a seguir-li amb les llums posades, i les senyals acústiques activades per a indicar-li que parara, però el jove seguia sense atendre les seues instruccions.

En un moment de la persecució, un vehicle policial es va col·locar al costat de l’home i este. de manera inesperada, va investir el cotxe patrulla per la part davantera, per a seguidament sortir corrent amb la paella a la mà.

La persecució va continuar fins que, moments més tard, els indicatius van aconseguir envoltar a l’home, que “en tot moment mostrava actitud molt agressiva“, han explicat les mateixes fonts. Els agents li van demanar de nou que deposés la seua actitud.

El jove va començar a colpejar amb la paella a quatre policies, fins que finalment van aconseguir reduir-lo. A conseqüència de l’agressió, un agent s’ha danyat l’esquena. L’home, d’origen cubà i nascut l’any 1995, va anar finalment detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.