Un jove en patinet amb camisa ensagnada protagonitza una persecució i ataca amb una paella als agents

Agents de la Policia Nacional han detingut a un jove a València que circulava en patinet a gran velocitat, amb la camisa ensagnada i una paella a la mà, i que va acabar atacant amb este utensili als policies, després d’una persecució pels carrers de la ciutat.

Els fets van ocórrer cap a les 18.20 hores del divendres, al carrer Juan Ramón Jiménez, on una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a una persona circular amb un patinet elèctric a gran velocitat, portant una paella a la mà i amb la samarreta ensangonada, segons han explicat fonts de la Policia Nacional a Europa Press.

Els agents van demanar a l’home que es detingués per a comprovar que ocorria, però l’individu va fer cas omís a les seues indiccions i va prosseguir la marxa, per la qual cosa els policies van començar a seguir-li amb les llums posades, i les senyals acústiques activades per a indicar-li que parara, però el jove seguia sense atendre les seues instruccions.

En un moment de la persecució, un vehicle policial es va col·locar al costat de l’home i este. de manera inesperada, va investir el cotxe patrulla per la part davantera, per a seguidament sortir corrent amb la paella a la mà.

La persecució va continuar fins que, moments més tard, els indicatius van aconseguir envoltar a l’home, que “en tot moment mostrava actitud molt agressiva“, han explicat les mateixes fonts. Els agents li van demanar de nou que deposés la seua actitud.

El jove va començar a colpejar amb la paella a quatre policies, fins que finalment van aconseguir reduir-lo. A conseqüència de l’agressió, un agent s’ha danyat l’esquena. L’home, d’origen cubà i nascut l’any 1995, va anar finalment detingut.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.