Un jove patix una hemorràgia cerebral, en caure de la teulada d’un edifici, fugint de la policia en Alaquàs

Alaquàs

Polígon industrial d’Alaquàs | Ajuntament d’Alaquàs

 

Un jove ha resultat greument ferit, després de patir una caiguda des de la teulada d’un edifici mentres intentava fugir de la policia. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Las Provincias’, el ferit, suposadament, traficava amb drogues en una nau d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València. 

 

Segons pareix, la policia va accedir al domicili, dins d’una operació contra el tràfic de drogues que s’està duent a terme en la província de València. 

 

Un dels sospitosos, que intentava fugir de la policia, va acabar precipitant-se des de la teulada del edifici. L’incident li ha provocat una hemorràgia cerebral, motiu pel que està ingresat en un centre hospitalari de València. 

 

En l’interior de la nau, els efectius de seguretat van trobar 886 plantes de marihuana, a més de 70 transformadors, 140 focus, una dotzena de filtres d’aire, cinc extractors i 24 ventiladors. 

 

Així mateix, es va detindre a dos jòvens d’origen albanés, entre ells el ferit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.