Anuncios

Un jove patix una hemorràgia cerebral, en caure de la teulada d’un edifici, fugint de la policia en Alaquàs

Alaquàs

Polígon industrial d’Alaquàs | Ajuntament d’Alaquàs

 

Un jove ha resultat greument ferit, després de patir una caiguda des de la teulada d’un edifici mentres intentava fugir de la policia. 

 

Anuncios

Segons ha avançat el periòdic ‘Las Provincias’, el ferit, suposadament, traficava amb drogues en una nau d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València. 

 

Segons pareix, la policia va accedir al domicili, dins d’una operació contra el tràfic de drogues que s’està duent a terme en la província de València. 

 

Un dels sospitosos, que intentava fugir de la policia, va acabar precipitant-se des de la teulada del edifici. L’incident li ha provocat una hemorràgia cerebral, motiu pel que està ingresat en un centre hospitalari de València. 

 

En l’interior de la nau, els efectius de seguretat van trobar 886 plantes de marihuana, a més de 70 transformadors, 140 focus, una dotzena de filtres d’aire, cinc extractors i 24 ventiladors. 

 

Així mateix, es va detindre a dos jòvens d’origen albanés, entre ells el ferit. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.
Anuncios