Un jove patix una hemorràgia cerebral, en caure de la teulada d’un edifici, fugint de la policia en Alaquàs

Alaquàs

Polígon industrial d’Alaquàs | Ajuntament d’Alaquàs

 

Un jove ha resultat greument ferit, després de patir una caiguda des de la teulada d’un edifici mentres intentava fugir de la policia. 

 

Segons ha avançat el periòdic ‘Las Provincias’, el ferit, suposadament, traficava amb drogues en una nau d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València. 

 

Segons pareix, la policia va accedir al domicili, dins d’una operació contra el tràfic de drogues que s’està duent a terme en la província de València. 

 

Un dels sospitosos, que intentava fugir de la policia, va acabar precipitant-se des de la teulada del edifici. L’incident li ha provocat una hemorràgia cerebral, motiu pel que està ingresat en un centre hospitalari de València. 

 

En l’interior de la nau, els efectius de seguretat van trobar 886 plantes de marihuana, a més de 70 transformadors, 140 focus, una dotzena de filtres d’aire, cinc extractors i 24 ventiladors. 

 

Així mateix, es va detindre a dos jòvens d’origen albanés, entre ells el ferit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.