Alliberen dos jóvens explotats sexualment 24 hores al dia en València

Policía Nacional

Els policies han pogut detindre al regent i alliberar els dos jóvens | EspanaDiario.es

 

Agents de la Policia Nacional han alliberat dos víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució en València i han detingut a l’home que regentava la casa de prostitució a on les víctimes eren obligades a condicions de treball infrahumanes. L’ara arrestat els havia retirat el passaport i els obligava, fins i tot, a drogar-se per a poder treballar les 24 hores del dia, quedant-se tots els diners dels servicis.

 

  

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril quan els agents van tindre coneiximent de què dos jóvens podrien ser víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució. Els investigadors van localitzar la suposada casa en la que estarien retingudes les víctimes i, després de realitzar una inspecció, van vore que era una casa de prostitució i van identificar a l’home que la regentava. Immediatament els policies van alliberar a les víctimes i els van oferir assistència i protecció.

 

 

Els va retirar els passaports i els obligava a treballar les 24 hores del dia

Els agents van descobrir que l’home que regentava la casa havia contactat amb les víctimes a través de pàgines d’internet i, després d’assegurar-se de la seua situació irregular en Espanya i prometre-los unes bones condicions de treball, els va citar en la casa. Una volta els jóvens havien acudit a la vivenda, l’home els va retirar els passaports i els va obligar a treballar les 24 hores del dia, quedant-se amb tots els diners dels servicis, a més d’exigir-los un deute per la manutenció en el pis.

 

Pel que pareix, segons investigacions dels agents, l’home els insultava i els impedia eixir del domicili, obligant-los a vegades a drogar-se per a poder treballar les 24 hores sent controlats en tot moment, baix l’amenaça d’entregar-los a la policia aprofitant-se de la seua situació irregular. Els policies, després de les comprovacions oportunes, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.