Alliberen dos jóvens explotats sexualment 24 hores al dia en València

Policía Nacional

Els policies han pogut detindre al regent i alliberar els dos jóvens | EspanaDiario.es

 

Agents de la Policia Nacional han alliberat dos víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució en València i han detingut a l’home que regentava la casa de prostitució a on les víctimes eren obligades a condicions de treball infrahumanes. L’ara arrestat els havia retirat el passaport i els obligava, fins i tot, a drogar-se per a poder treballar les 24 hores del dia, quedant-se tots els diners dels servicis.

 

  

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril quan els agents van tindre coneiximent de què dos jóvens podrien ser víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució. Els investigadors van localitzar la suposada casa en la que estarien retingudes les víctimes i, després de realitzar una inspecció, van vore que era una casa de prostitució i van identificar a l’home que la regentava. Immediatament els policies van alliberar a les víctimes i els van oferir assistència i protecció.

 

 

Els va retirar els passaports i els obligava a treballar les 24 hores del dia

Els agents van descobrir que l’home que regentava la casa havia contactat amb les víctimes a través de pàgines d’internet i, després d’assegurar-se de la seua situació irregular en Espanya i prometre-los unes bones condicions de treball, els va citar en la casa. Una volta els jóvens havien acudit a la vivenda, l’home els va retirar els passaports i els va obligar a treballar les 24 hores del dia, quedant-se amb tots els diners dels servicis, a més d’exigir-los un deute per la manutenció en el pis.

 

Pel que pareix, segons investigacions dels agents, l’home els insultava i els impedia eixir del domicili, obligant-los a vegades a drogar-se per a poder treballar les 24 hores sent controlats en tot moment, baix l’amenaça d’entregar-los a la policia aprofitant-se de la seua situació irregular. Els policies, després de les comprovacions oportunes, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.