Alliberen dos jóvens explotats sexualment 24 hores al dia en València

Policía Nacional

Els policies han pogut detindre al regent i alliberar els dos jóvens | EspanaDiario.es

 

Agents de la Policia Nacional han alliberat dos víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució en València i han detingut a l’home que regentava la casa de prostitució a on les víctimes eren obligades a condicions de treball infrahumanes. L’ara arrestat els havia retirat el passaport i els obligava, fins i tot, a drogar-se per a poder treballar les 24 hores del dia, quedant-se tots els diners dels servicis.

 

  

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril quan els agents van tindre coneiximent de què dos jóvens podrien ser víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució. Els investigadors van localitzar la suposada casa en la que estarien retingudes les víctimes i, després de realitzar una inspecció, van vore que era una casa de prostitució i van identificar a l’home que la regentava. Immediatament els policies van alliberar a les víctimes i els van oferir assistència i protecció.

 

 

Els va retirar els passaports i els obligava a treballar les 24 hores del dia

Els agents van descobrir que l’home que regentava la casa havia contactat amb les víctimes a través de pàgines d’internet i, després d’assegurar-se de la seua situació irregular en Espanya i prometre-los unes bones condicions de treball, els va citar en la casa. Una volta els jóvens havien acudit a la vivenda, l’home els va retirar els passaports i els va obligar a treballar les 24 hores del dia, quedant-se amb tots els diners dels servicis, a més d’exigir-los un deute per la manutenció en el pis.

 

Pel que pareix, segons investigacions dels agents, l’home els insultava i els impedia eixir del domicili, obligant-los a vegades a drogar-se per a poder treballar les 24 hores sent controlats en tot moment, baix l’amenaça d’entregar-los a la policia aprofitant-se de la seua situació irregular. Els policies, després de les comprovacions oportunes, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.