Alliberen dos jóvens explotats sexualment 24 hores al dia en València

Policía Nacional

Els policies han pogut detindre al regent i alliberar els dos jóvens | EspanaDiario.es

 

Agents de la Policia Nacional han alliberat dos víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució en València i han detingut a l’home que regentava la casa de prostitució a on les víctimes eren obligades a condicions de treball infrahumanes. L’ara arrestat els havia retirat el passaport i els obligava, fins i tot, a drogar-se per a poder treballar les 24 hores del dia, quedant-se tots els diners dels servicis.

 

  

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril quan els agents van tindre coneiximent de què dos jóvens podrien ser víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució. Els investigadors van localitzar la suposada casa en la que estarien retingudes les víctimes i, després de realitzar una inspecció, van vore que era una casa de prostitució i van identificar a l’home que la regentava. Immediatament els policies van alliberar a les víctimes i els van oferir assistència i protecció.

 

 

Els va retirar els passaports i els obligava a treballar les 24 hores del dia

Els agents van descobrir que l’home que regentava la casa havia contactat amb les víctimes a través de pàgines d’internet i, després d’assegurar-se de la seua situació irregular en Espanya i prometre-los unes bones condicions de treball, els va citar en la casa. Una volta els jóvens havien acudit a la vivenda, l’home els va retirar els passaports i els va obligar a treballar les 24 hores del dia, quedant-se amb tots els diners dels servicis, a més d’exigir-los un deute per la manutenció en el pis.

 

Pel que pareix, segons investigacions dels agents, l’home els insultava i els impedia eixir del domicili, obligant-los a vegades a drogar-se per a poder treballar les 24 hores sent controlats en tot moment, baix l’amenaça d’entregar-los a la policia aprofitant-se de la seua situació irregular. Els policies, després de les comprovacions oportunes, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.

El València Basket acomiada Cristina Ouviña després de sis temporades plenes de títols

La base aragonesa Cristina Ouviña tanca la seua etapa al València Basket després de sis temporades en què ha sigut clau en tots els títols del club i es despedeix com una de les grans llegendes de la ‘Família Taronja’.

El Consell destina 26,7 milions a replantar els camps arrasats per la dana d’octubre

El Consell ha aprovat un decret que mobilitza 26,7 milions d’euros en ajudes directes de minimis per a replantar cultius llenyosos destruïts per la dana del 29 d’octubre de 2024. Els agricultors rebran 6.000 euros per hectàrea per a recuperar la seua capacitat productiva.

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.