Alliberen dos jóvens explotats sexualment 24 hores al dia en València

Policía Nacional

Els policies han pogut detindre al regent i alliberar els dos jóvens | EspanaDiario.es

 

Agents de la Policia Nacional han alliberat dos víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució en València i han detingut a l’home que regentava la casa de prostitució a on les víctimes eren obligades a condicions de treball infrahumanes. L’ara arrestat els havia retirat el passaport i els obligava, fins i tot, a drogar-se per a poder treballar les 24 hores del dia, quedant-se tots els diners dels servicis.

 

  

Les investigacions es van iniciar el mes d’abril quan els agents van tindre coneiximent de què dos jóvens podrien ser víctimes d’un delicte relatiu a la prostitució. Els investigadors van localitzar la suposada casa en la que estarien retingudes les víctimes i, després de realitzar una inspecció, van vore que era una casa de prostitució i van identificar a l’home que la regentava. Immediatament els policies van alliberar a les víctimes i els van oferir assistència i protecció.

 

 

Els va retirar els passaports i els obligava a treballar les 24 hores del dia

Els agents van descobrir que l’home que regentava la casa havia contactat amb les víctimes a través de pàgines d’internet i, després d’assegurar-se de la seua situació irregular en Espanya i prometre-los unes bones condicions de treball, els va citar en la casa. Una volta els jóvens havien acudit a la vivenda, l’home els va retirar els passaports i els va obligar a treballar les 24 hores del dia, quedant-se amb tots els diners dels servicis, a més d’exigir-los un deute per la manutenció en el pis.

 

Pel que pareix, segons investigacions dels agents, l’home els insultava i els impedia eixir del domicili, obligant-los a vegades a drogar-se per a poder treballar les 24 hores sent controlats en tot moment, baix l’amenaça d’entregar-los a la policia aprofitant-se de la seua situació irregular. Els policies, després de les comprovacions oportunes, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte relatiu a la prostitució. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.