21.6 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

El jutge obri judici oral a Carlos Fabra per la investigació sobre el seu patrimoni

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Castelló ha obert judici oral a l’expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra i els altres nou acusats en el marc del procediment penal sobre l’origen i la possible ocultació del patrimoni del polític.

El magistrat ha requerit als deu encausats perquè presten una fiança conjunta i solidària per import d’1.375.276 euros a fi d’assegurar les responsabilitats civils que se’ls poguera imposar en cas de sentència condemnatòria.

L’acte assenyala l’Audiència Provincial de Castelló com a òrgan per a l’enjudiciament i fallada d’esta causa, en la qual la Fiscalia i l’Advocacia de l’Estat aprecien inicialment la comissió de delictes d’insolvència punible i frustració de l’execució, alçament de béns, blanqueig de capitals i suborn.

El magistrat ha decretat també l’obertura de judici oral per a sis mercantils com a persones jurídiques.

Últimes notícies

Martínez Mus assumix la Vicepresidència Segona després de l’eixida de Gan Pampols

El conseller de Medi Ambient assumix des d'este dimarts la Vicepresidència Segona i la Conselleria per a la Recuperació Econòmica i Social. La reorganització arriba amb el Consell en funcions després de la dimissió de Carlos Mazón.

Víctimes de la dana de València porten el seu dolor al Congrés i exigixen justícia

La comissió d'investigació ha arrancat amb familiars com primers compareixents. Han reclamat justícia, depurar responsabilitats i memòria.

Compromís rebutja un nou ‘Mazón’ triat a Madrid i reclama que decidisquen els valencians en les urnes

Baldoví ha defés que els valencians han de triar al pròxim president o presidenta i no acceptar un relleu decidit per PP i Vox des de Madrid. Ha denunciat paràlisi institucional després de la dimissió de Mazón.

Vox nega negociacions amb el PP i es declara preparat per a eleccions en la Comunitat Valenciana

Vox va assegurar que, després de la dimissió de Carlos Mazón, no hi ha negociació, ni candidats ni propostes sobre la taula. El partit diu estar llest per a anar a les urnes.

El Govern demana eleccions en la Comunitat Valenciana i acusa el PP d’entregar el futur a Vox

La portaveu Pilar Alegría ha reclamat comicis després de la renúncia de Carlos Mazón i ha acusat a Feijóo d'optar per pactar amb Vox. L'Executiu defén que decidisca la ciutadania.

El PPCV defén treballar per damunt de personalismes i sigles en el relleu de Mazón

Laura Chuliá ha posat el focus en principis i valors comuns en el relleu de Carlos Mazón i ha garantit que el PP registrarà la seua candidatura dins del termini i en la forma corresponent. Ha defés que primer es definirà el perfil del futur president abans d'asseure's a negociar amb Vox i ha criticat a l'oposició per banalitzar la tragèdia de la dana.

El PSPV denuncia que el nou pacte PP-Vox es pot segellar sobre les vides de 229 persones

José Muñoz ha acusat PP i Vox de tindre quasi tancat un acord d'investidura i ha demanat eleccions en considerar que el pacte és indigne i ha d'evitar-se. També ha exigit a Carlos Mazón que deixe l'escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

Els taxis demanen un pla per a limitar les VTC després d’una marxa lenta amb retencions a València

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç perquè les VTC deixen d'operar íntegrament en urbà i se sancione a les multinacionals. La mobilització, amb vaga de quatre hores i marxa lenta, ha causat retencions a València.