El jutge obri judici oral a Carlos Fabra per la investigació sobre el seu patrimoni

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Castelló ha obert judici oral a l’expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra i els altres nou acusats en el marc del procediment penal sobre l’origen i la possible ocultació del patrimoni del polític.

El magistrat ha requerit als deu encausats perquè presten una fiança conjunta i solidària per import d’1.375.276 euros a fi d’assegurar les responsabilitats civils que se’ls poguera imposar en cas de sentència condemnatòria.

L’acte assenyala l’Audiència Provincial de Castelló com a òrgan per a l’enjudiciament i fallada d’esta causa, en la qual la Fiscalia i l’Advocacia de l’Estat aprecien inicialment la comissió de delictes d’insolvència punible i frustració de l’execució, alçament de béns, blanqueig de capitals i suborn.

El magistrat ha decretat també l’obertura de judici oral per a sis mercantils com a persones jurídiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.