20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

El jutge obri judici oral a Carlos Fabra per la investigació sobre el seu patrimoni

 

El Jutjat d’Instrucció número 4 de Castelló ha obert judici oral a l’expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra i els altres nou acusats en el marc del procediment penal sobre l’origen i la possible ocultació del patrimoni del polític.

El magistrat ha requerit als deu encausats perquè presten una fiança conjunta i solidària per import d’1.375.276 euros a fi d’assegurar les responsabilitats civils que se’ls poguera imposar en cas de sentència condemnatòria.

L’acte assenyala l’Audiència Provincial de Castelló com a òrgan per a l’enjudiciament i fallada d’esta causa, en la qual la Fiscalia i l’Advocacia de l’Estat aprecien inicialment la comissió de delictes d’insolvència punible i frustració de l’execució, alçament de béns, blanqueig de capitals i suborn.

El magistrat ha decretat també l’obertura de judici oral per a sis mercantils com a persones jurídiques.

Últimes notícies

La cap de premsa d’Emergències defén que el 29-O la situació va ser extraordinària

Aurora Roca ha sostingut davant la jutgessa que en el Cecopi tots tenien mòbil i eren conscients d'un episodi extraordinari. L'És-Alert es va plantejar a les 18.00 i es va manar a les 20.11.

Catalá insistix que la seua prioritat és seguir a València i que Feijóo ho sap

L'alcaldessa de València ha reiterat que la seua prioritat política és continuar al capdavant de l'Ajuntament i ha subratllat que Feijóo sap que la seua continuïtat és important per a la ciutat.

València tindrà un escut digital amb IA per a protegir infraestructures crítiques en 2026

València va anunciar en la Web Summit un escut digital amb IA per a protegir servicis i infraestructures crítiques a partir de 2026. La mesura s'integra en una estratègia de resiliència recolzada en un bessó digital.

Feijóo elegix a Pérez Llorca com a candidat a la Presidència de la Generalitat

El líder del PP ha comunicat que Juan Francisco Pérez Llorca serà el candidat per a reemplaçar a Carlos Mazón. El ple d'investidura es convocarà en els pròxims dies.

El Consell continuarà complint la llei en immigració però s’oposarà al Govern

El Consell en funcions afirma que acatarà la llei en matèria d'immigració mentres manté l'oposició al Govern, amb recursos judicials i crítiques pels menors.

Diana Morant titlla de còmplice a Pérez Llorca i exigix eleccions

La líder del PSPV-PSOE acusa a Pérez Llorca de ser còmplice de Carlos Mazón i ha exigit eleccions com a única eixida a la crisi oberta en la Comunitat Valenciana.

El PSOE acusa a Feijóo de triar a Pérez Llorca per ser el ‘preferit’ de Vox

El PSOE ha interpretat que la designació de Juan Francisco Pérez Llorca respon a les exigències de Vox. Acusa el PP de mimetitzar-se amb l'agenda del partit d'Abascal.

El PP desvincula el seu vot a la UE de la negociació amb Vox per a substituir a Mazón

El PP ha negat que el seu vot en la comissió de Medi Ambient del Parlament Europeu contra la reducció d'emissions estiga lligat a la seua negociació amb Vox per al relleu de Mazón. L'oposició ha vist un intercanvi polític i ha endurit les seues crítiques.