Jutgen a un home acusat de violar i robar a una anciana de 93 anys en València

 

La Fiscalia de València sol·licita una pena de 25 anys i huit mesos de presó per a un home acusat de violar, lesionar i robar 85 euros a una anciana de 93 anys a la seua casa de València en 2019.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat s’ha assegut este dilluns en el banc dels acusats en la secció segona de l’Audiència Provincial de València i la vista s’ha celebrat a porta tancada per a preservar la integritat de la dona. Així, no s’ha permés l’accés dels mitjans de comunicació ni a la declaració de l’acusat, de la declaració gravada de la víctima i de dos dels agents de la Policia que van intervindre.

 

Els fets es van produir el 7 d’agost de 2019, quan el presumpte autor dels fets es va colar dins de la casa de la víctima a través d’una finestra i quan la dona va entrar al seu domicili, l’home la va agredir i la va asfixiar per a robar-li els 85 euros que l’anciana portava en la cartera.

 

Un agent ferit

Posteriorment, i a pesar de la resistència de la dona de 93 anys, l’acusat la va agredir sexualment. Davant els crits en petició d’auxili de la dona, els seus veïns es van presentar a la porta de la casa i van eixir en persecució del sospitós, que havia pegat a fugir a través d’una finestra.

 

Poc després, les autoritats van detindre al sospitós en un altre carrer de la ciutat de València, encara que un dels agents va caure en terra i va patir diferents lesions lleus per la resistència que va oposar l’acusat.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.