Jutgen a un home acusat de violar i robar a una anciana de 93 anys en València

 

La Fiscalia de València sol·licita una pena de 25 anys i huit mesos de presó per a un home acusat de violar, lesionar i robar 85 euros a una anciana de 93 anys a la seua casa de València en 2019.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat s’ha assegut este dilluns en el banc dels acusats en la secció segona de l’Audiència Provincial de València i la vista s’ha celebrat a porta tancada per a preservar la integritat de la dona. Així, no s’ha permés l’accés dels mitjans de comunicació ni a la declaració de l’acusat, de la declaració gravada de la víctima i de dos dels agents de la Policia que van intervindre.

 

Els fets es van produir el 7 d’agost de 2019, quan el presumpte autor dels fets es va colar dins de la casa de la víctima a través d’una finestra i quan la dona va entrar al seu domicili, l’home la va agredir i la va asfixiar per a robar-li els 85 euros que l’anciana portava en la cartera.

 

Un agent ferit

Posteriorment, i a pesar de la resistència de la dona de 93 anys, l’acusat la va agredir sexualment. Davant els crits en petició d’auxili de la dona, els seus veïns es van presentar a la porta de la casa i van eixir en persecució del sospitós, que havia pegat a fugir a través d’una finestra.

 

Poc després, les autoritats van detindre al sospitós en un altre carrer de la ciutat de València, encara que un dels agents va caure en terra i va patir diferents lesions lleus per la resistència que va oposar l’acusat.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.