Jutgen a un home acusat de violar i robar a una anciana de 93 anys en València

 

La Fiscalia de València sol·licita una pena de 25 anys i huit mesos de presó per a un home acusat de violar, lesionar i robar 85 euros a una anciana de 93 anys a la seua casa de València en 2019.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat s’ha assegut este dilluns en el banc dels acusats en la secció segona de l’Audiència Provincial de València i la vista s’ha celebrat a porta tancada per a preservar la integritat de la dona. Així, no s’ha permés l’accés dels mitjans de comunicació ni a la declaració de l’acusat, de la declaració gravada de la víctima i de dos dels agents de la Policia que van intervindre.

 

Els fets es van produir el 7 d’agost de 2019, quan el presumpte autor dels fets es va colar dins de la casa de la víctima a través d’una finestra i quan la dona va entrar al seu domicili, l’home la va agredir i la va asfixiar per a robar-li els 85 euros que l’anciana portava en la cartera.

 

Un agent ferit

Posteriorment, i a pesar de la resistència de la dona de 93 anys, l’acusat la va agredir sexualment. Davant els crits en petició d’auxili de la dona, els seus veïns es van presentar a la porta de la casa i van eixir en persecució del sospitós, que havia pegat a fugir a través d’una finestra.

 

Poc després, les autoritats van detindre al sospitós en un altre carrer de la ciutat de València, encara que un dels agents va caure en terra i va patir diferents lesions lleus per la resistència que va oposar l’acusat.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.