14.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Jutgen a un home acusat de violar i robar a una anciana de 93 anys en València

 

La Fiscalia de València sol·licita una pena de 25 anys i huit mesos de presó per a un home acusat de violar, lesionar i robar 85 euros a una anciana de 93 anys a la seua casa de València en 2019.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat s’ha assegut este dilluns en el banc dels acusats en la secció segona de l’Audiència Provincial de València i la vista s’ha celebrat a porta tancada per a preservar la integritat de la dona. Així, no s’ha permés l’accés dels mitjans de comunicació ni a la declaració de l’acusat, de la declaració gravada de la víctima i de dos dels agents de la Policia que van intervindre.

 

Els fets es van produir el 7 d’agost de 2019, quan el presumpte autor dels fets es va colar dins de la casa de la víctima a través d’una finestra i quan la dona va entrar al seu domicili, l’home la va agredir i la va asfixiar per a robar-li els 85 euros que l’anciana portava en la cartera.

 

Un agent ferit

Posteriorment, i a pesar de la resistència de la dona de 93 anys, l’acusat la va agredir sexualment. Davant els crits en petició d’auxili de la dona, els seus veïns es van presentar a la porta de la casa i van eixir en persecució del sospitós, que havia pegat a fugir a través d’una finestra.

 

Poc després, les autoritats van detindre al sospitós en un altre carrer de la ciutat de València, encara que un dels agents va caure en terra i va patir diferents lesions lleus per la resistència que va oposar l’acusat.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.