Trien al jurat popular del crim d’una anciana a les mans del seu fill en Vinaròs

 

En els pròxims dies, un home de 59 anys de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en l’Audiència Provincial de Castelló acusat d’assassinar a colps a sa mare, una anciana de 83 anys, en l’any 2018.

 

Tal com expressa el diari ‘Mediterráneo’, el processat, que sofris esquizofrènia paranoide, s’enfronta a una pena d’internament psiquiàtric, ja que el fiscal demana, com a màxim, 25 anys de reclusió.

 

La Secció Primera del citat òrgan judicial va iniciar el divendres el procés de constitució del jurat popular que haurà d’analitzar el parricidi els pròxims dies 26, 27 i 28.

El crim de l’anciana

L’11 de desembre de 2018, l’acusat va decidir posar fi la vida de sa mare en la casa que mare i fill compartien en el camí Sant Gregori de Vinaròs. De sobte, l’home va atacar a la víctima, pegant-li numerosos colps al cap, el rostre, el tòrax i l’abdomen, causant-li a la dona, un xoc traumàtic que provoca la seua mort.

 

Després de matar a la seua pròpia mare, l’home va eixir al carrer ple de sang i es va dirigir cap a l’estació de tren de Vinaròs, molt prop del lloc del crim.

 

Presumptament, en les instal·lacions de tren l’home va ser vist per treballadors d’Adif. L’acusat només portava posada la roba interior i els empleats es van donar compte de la sang en la seua roba. El sospitós va començar a dir que l’havien segrestat i torturat, per esta raó,  els testimonis, molt alarmats, van cridar a les autoritats.

 

Els agents descobriren el cos sense vida de l’anciana

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a la zona, i ràpidament van sospitar que poguera haver fet mal a algú. Les autoritats van acompanyar a l’home fins al seu domicili, a on van descobrir el cadàver de l’anciana.

El fill de la víctima va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil a on va prestar declaració pel crim dut a terme.

 

 

 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.