14.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Trien al jurat popular del crim d’una anciana a les mans del seu fill en Vinaròs

 

En els pròxims dies, un home de 59 anys de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en l’Audiència Provincial de Castelló acusat d’assassinar a colps a sa mare, una anciana de 83 anys, en l’any 2018.

 

Tal com expressa el diari ‘Mediterráneo’, el processat, que sofris esquizofrènia paranoide, s’enfronta a una pena d’internament psiquiàtric, ja que el fiscal demana, com a màxim, 25 anys de reclusió.

 

La Secció Primera del citat òrgan judicial va iniciar el divendres el procés de constitució del jurat popular que haurà d’analitzar el parricidi els pròxims dies 26, 27 i 28.

El crim de l’anciana

L’11 de desembre de 2018, l’acusat va decidir posar fi la vida de sa mare en la casa que mare i fill compartien en el camí Sant Gregori de Vinaròs. De sobte, l’home va atacar a la víctima, pegant-li numerosos colps al cap, el rostre, el tòrax i l’abdomen, causant-li a la dona, un xoc traumàtic que provoca la seua mort.

 

Després de matar a la seua pròpia mare, l’home va eixir al carrer ple de sang i es va dirigir cap a l’estació de tren de Vinaròs, molt prop del lloc del crim.

 

Presumptament, en les instal·lacions de tren l’home va ser vist per treballadors d’Adif. L’acusat només portava posada la roba interior i els empleats es van donar compte de la sang en la seua roba. El sospitós va començar a dir que l’havien segrestat i torturat, per esta raó,  els testimonis, molt alarmats, van cridar a les autoritats.

 

Els agents descobriren el cos sense vida de l’anciana

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a la zona, i ràpidament van sospitar que poguera haver fet mal a algú. Les autoritats van acompanyar a l’home fins al seu domicili, a on van descobrir el cadàver de l’anciana.

El fill de la víctima va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil a on va prestar declaració pel crim dut a terme.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs