Trien al jurat popular del crim d’una anciana a les mans del seu fill en Vinaròs

 

En els pròxims dies, un home de 59 anys de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en l’Audiència Provincial de Castelló acusat d’assassinar a colps a sa mare, una anciana de 83 anys, en l’any 2018.

 

Tal com expressa el diari ‘Mediterráneo’, el processat, que sofris esquizofrènia paranoide, s’enfronta a una pena d’internament psiquiàtric, ja que el fiscal demana, com a màxim, 25 anys de reclusió.

 

La Secció Primera del citat òrgan judicial va iniciar el divendres el procés de constitució del jurat popular que haurà d’analitzar el parricidi els pròxims dies 26, 27 i 28.

El crim de l’anciana

L’11 de desembre de 2018, l’acusat va decidir posar fi la vida de sa mare en la casa que mare i fill compartien en el camí Sant Gregori de Vinaròs. De sobte, l’home va atacar a la víctima, pegant-li numerosos colps al cap, el rostre, el tòrax i l’abdomen, causant-li a la dona, un xoc traumàtic que provoca la seua mort.

 

Després de matar a la seua pròpia mare, l’home va eixir al carrer ple de sang i es va dirigir cap a l’estació de tren de Vinaròs, molt prop del lloc del crim.

 

Presumptament, en les instal·lacions de tren l’home va ser vist per treballadors d’Adif. L’acusat només portava posada la roba interior i els empleats es van donar compte de la sang en la seua roba. El sospitós va començar a dir que l’havien segrestat i torturat, per esta raó,  els testimonis, molt alarmats, van cridar a les autoritats.

 

Els agents descobriren el cos sense vida de l’anciana

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a la zona, i ràpidament van sospitar que poguera haver fet mal a algú. Les autoritats van acompanyar a l’home fins al seu domicili, a on van descobrir el cadàver de l’anciana.

El fill de la víctima va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil a on va prestar declaració pel crim dut a terme.

 

 

 

Últimes notícies

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.