Trien al jurat popular del crim d’una anciana a les mans del seu fill en Vinaròs

 

En els pròxims dies, un home de 59 anys de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en l’Audiència Provincial de Castelló acusat d’assassinar a colps a sa mare, una anciana de 83 anys, en l’any 2018.

 

Tal com expressa el diari ‘Mediterráneo’, el processat, que sofris esquizofrènia paranoide, s’enfronta a una pena d’internament psiquiàtric, ja que el fiscal demana, com a màxim, 25 anys de reclusió.

 

La Secció Primera del citat òrgan judicial va iniciar el divendres el procés de constitució del jurat popular que haurà d’analitzar el parricidi els pròxims dies 26, 27 i 28.

El crim de l’anciana

L’11 de desembre de 2018, l’acusat va decidir posar fi la vida de sa mare en la casa que mare i fill compartien en el camí Sant Gregori de Vinaròs. De sobte, l’home va atacar a la víctima, pegant-li numerosos colps al cap, el rostre, el tòrax i l’abdomen, causant-li a la dona, un xoc traumàtic que provoca la seua mort.

 

Després de matar a la seua pròpia mare, l’home va eixir al carrer ple de sang i es va dirigir cap a l’estació de tren de Vinaròs, molt prop del lloc del crim.

 

Presumptament, en les instal·lacions de tren l’home va ser vist per treballadors d’Adif. L’acusat només portava posada la roba interior i els empleats es van donar compte de la sang en la seua roba. El sospitós va començar a dir que l’havien segrestat i torturat, per esta raó,  els testimonis, molt alarmats, van cridar a les autoritats.

 

Els agents descobriren el cos sense vida de l’anciana

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a la zona, i ràpidament van sospitar que poguera haver fet mal a algú. Les autoritats van acompanyar a l’home fins al seu domicili, a on van descobrir el cadàver de l’anciana.

El fill de la víctima va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil a on va prestar declaració pel crim dut a terme.

 

 

 

Últimes notícies

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.