Trien al jurat popular del crim d’una anciana a les mans del seu fill en Vinaròs

 

En els pròxims dies, un home de 59 anys de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), s’asseurà en l’Audiència Provincial de Castelló acusat d’assassinar a colps a sa mare, una anciana de 83 anys, en l’any 2018.

 

Tal com expressa el diari ‘Mediterráneo’, el processat, que sofris esquizofrènia paranoide, s’enfronta a una pena d’internament psiquiàtric, ja que el fiscal demana, com a màxim, 25 anys de reclusió.

 

La Secció Primera del citat òrgan judicial va iniciar el divendres el procés de constitució del jurat popular que haurà d’analitzar el parricidi els pròxims dies 26, 27 i 28.

El crim de l’anciana

L’11 de desembre de 2018, l’acusat va decidir posar fi la vida de sa mare en la casa que mare i fill compartien en el camí Sant Gregori de Vinaròs. De sobte, l’home va atacar a la víctima, pegant-li numerosos colps al cap, el rostre, el tòrax i l’abdomen, causant-li a la dona, un xoc traumàtic que provoca la seua mort.

 

Després de matar a la seua pròpia mare, l’home va eixir al carrer ple de sang i es va dirigir cap a l’estació de tren de Vinaròs, molt prop del lloc del crim.

 

Presumptament, en les instal·lacions de tren l’home va ser vist per treballadors d’Adif. L’acusat només portava posada la roba interior i els empleats es van donar compte de la sang en la seua roba. El sospitós va començar a dir que l’havien segrestat i torturat, per esta raó,  els testimonis, molt alarmats, van cridar a les autoritats.

 

Els agents descobriren el cos sense vida de l’anciana

Agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local es van desplaçar a la zona, i ràpidament van sospitar que poguera haver fet mal a algú. Les autoritats van acompanyar a l’home fins al seu domicili, a on van descobrir el cadàver de l’anciana.

El fill de la víctima va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil a on va prestar declaració pel crim dut a terme.

 

 

 

Últimes notícies

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.