Anuncios

El jutge decreta presó provisional per al detingut per matar i esquarterar a la seua dona a Torrevieja

El titular del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja (ALACANT), en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home detingut dijous passat com a presumpte autor de la mort violenta de la seua dona, de 68 anys, hores després que foren trobats unes hores abans en un contenidor d’escombraries de la localitat parteixes d’un cos de sexe femení que -a l’espera del resultat de les proves que s’estan realitzant per a la seua identificació- podrien pertànyer a la víctima.

El detingut està investigat en una causa oberta per un delicte d’homicidi/assassinat, sense perjudici d’ulterior qualificació, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Anuncios

Així mateix, el magistrat ha acordat també en un altre acte interrompre el processament dels residus procedents de Torrevieja dels últims dies en la planta de tractament d‘escombraries on s’emporten, a Xixona (Alacant).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.
Anuncios