Jutgen al cambrer d’un pub de Cánovas per estafar 30.000 euros a 13 clients

Condemnat a 29 anys per agredir sexualment a dos xiquetes de 6 i 9 anys

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia de València   | Europa Press

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València jutja aquest dijous al cambrer d’un club de València acusat d’haver estafat 29.750 euros a tretze clients, als qui suposadament va intoxicar per a carregar en les seues targetes imports que no responien a compra o consumició alguna.

  

Segons consta en l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, al que ha tingut accés EFE, l’acusat té 41 anys, és de nacionalitat russa i pel que sembla va actuar de connivència amb altres persones, contra les quals també es va formular acusació anteriorment.

  

Aquest grup, segons el relat del fiscal, va actuar entre maig i desembre de 2014 i captava a clients perquè entraren al club —situat en el carrer de Serrano Morales, en la coneguda zona de Cánovas— amb diferents pretextos: que la segona copa seria gratis o que tindrien un descompte.

 

Els convidaven a beure un colpet que els deixava quasi sense coneixement

 

Una vegada a l’interior convidaven als clients a beure’s un colpet que els deixava en un estat de semiinconsciència, de manera que quan realitzaven algun pagament amb la seua targeta de crèdit els acusats es fixaven en el nombre de seguretat per a carregar posteriorment imports no autoritzats.

 

Feia càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros

 

Algun dels clients es va despertar hores després en algun banc de la propera Gran Via del Marquès del Turia o en altres llocs sense recordar l’ocorregut, sempre segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia. En comprovar l’extracte dels seus comptes bancaris, els clients s’adonaven dels càrrecs efectuats la nit anterior en el citat club. Així, el cambrer acusat, de connivència amb uns altres, va fer càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros.

 

Aquests fets són constitutius d’un delicte continuat d’estafa, en opinió del fiscal, que demana per ells una condemna de 2,5 anys de presó, així com la devolució de les quantitats cobrades indegudament, amb la responsabilitat subsidiària dels propietaris de l’establiment.

 

Últimes notícies

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.