Jutgen al cambrer d’un pub de Cánovas per estafar 30.000 euros a 13 clients

Condemnat a 29 anys per agredir sexualment a dos xiquetes de 6 i 9 anys

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia de València   | Europa Press

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València jutja aquest dijous al cambrer d’un club de València acusat d’haver estafat 29.750 euros a tretze clients, als qui suposadament va intoxicar per a carregar en les seues targetes imports que no responien a compra o consumició alguna.

  

Segons consta en l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, al que ha tingut accés EFE, l’acusat té 41 anys, és de nacionalitat russa i pel que sembla va actuar de connivència amb altres persones, contra les quals també es va formular acusació anteriorment.

  

Aquest grup, segons el relat del fiscal, va actuar entre maig i desembre de 2014 i captava a clients perquè entraren al club —situat en el carrer de Serrano Morales, en la coneguda zona de Cánovas— amb diferents pretextos: que la segona copa seria gratis o que tindrien un descompte.

 

Els convidaven a beure un colpet que els deixava quasi sense coneixement

 

Una vegada a l’interior convidaven als clients a beure’s un colpet que els deixava en un estat de semiinconsciència, de manera que quan realitzaven algun pagament amb la seua targeta de crèdit els acusats es fixaven en el nombre de seguretat per a carregar posteriorment imports no autoritzats.

 

Feia càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros

 

Algun dels clients es va despertar hores després en algun banc de la propera Gran Via del Marquès del Turia o en altres llocs sense recordar l’ocorregut, sempre segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia. En comprovar l’extracte dels seus comptes bancaris, els clients s’adonaven dels càrrecs efectuats la nit anterior en el citat club. Així, el cambrer acusat, de connivència amb uns altres, va fer càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros.

 

Aquests fets són constitutius d’un delicte continuat d’estafa, en opinió del fiscal, que demana per ells una condemna de 2,5 anys de presó, així com la devolució de les quantitats cobrades indegudament, amb la responsabilitat subsidiària dels propietaris de l’establiment.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.