Jutgen al cambrer d’un pub de Cánovas per estafar 30.000 euros a 13 clients

Condemnat a 29 anys per agredir sexualment a dos xiquetes de 6 i 9 anys

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia de València   | Europa Press

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València jutja aquest dijous al cambrer d’un club de València acusat d’haver estafat 29.750 euros a tretze clients, als qui suposadament va intoxicar per a carregar en les seues targetes imports que no responien a compra o consumició alguna.

  

Segons consta en l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, al que ha tingut accés EFE, l’acusat té 41 anys, és de nacionalitat russa i pel que sembla va actuar de connivència amb altres persones, contra les quals també es va formular acusació anteriorment.

  

Aquest grup, segons el relat del fiscal, va actuar entre maig i desembre de 2014 i captava a clients perquè entraren al club —situat en el carrer de Serrano Morales, en la coneguda zona de Cánovas— amb diferents pretextos: que la segona copa seria gratis o que tindrien un descompte.

 

Els convidaven a beure un colpet que els deixava quasi sense coneixement

 

Una vegada a l’interior convidaven als clients a beure’s un colpet que els deixava en un estat de semiinconsciència, de manera que quan realitzaven algun pagament amb la seua targeta de crèdit els acusats es fixaven en el nombre de seguretat per a carregar posteriorment imports no autoritzats.

 

Feia càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros

 

Algun dels clients es va despertar hores després en algun banc de la propera Gran Via del Marquès del Turia o en altres llocs sense recordar l’ocorregut, sempre segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia. En comprovar l’extracte dels seus comptes bancaris, els clients s’adonaven dels càrrecs efectuats la nit anterior en el citat club. Així, el cambrer acusat, de connivència amb uns altres, va fer càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros.

 

Aquests fets són constitutius d’un delicte continuat d’estafa, en opinió del fiscal, que demana per ells una condemna de 2,5 anys de presó, així com la devolució de les quantitats cobrades indegudament, amb la responsabilitat subsidiària dels propietaris de l’establiment.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.