Jutgen al cambrer d’un pub de Cánovas per estafar 30.000 euros a 13 clients

Condemnat a 29 anys per agredir sexualment a dos xiquetes de 6 i 9 anys

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia de València   | Europa Press

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València jutja aquest dijous al cambrer d’un club de València acusat d’haver estafat 29.750 euros a tretze clients, als qui suposadament va intoxicar per a carregar en les seues targetes imports que no responien a compra o consumició alguna.

  

Segons consta en l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, al que ha tingut accés EFE, l’acusat té 41 anys, és de nacionalitat russa i pel que sembla va actuar de connivència amb altres persones, contra les quals també es va formular acusació anteriorment.

  

Aquest grup, segons el relat del fiscal, va actuar entre maig i desembre de 2014 i captava a clients perquè entraren al club —situat en el carrer de Serrano Morales, en la coneguda zona de Cánovas— amb diferents pretextos: que la segona copa seria gratis o que tindrien un descompte.

 

Els convidaven a beure un colpet que els deixava quasi sense coneixement

 

Una vegada a l’interior convidaven als clients a beure’s un colpet que els deixava en un estat de semiinconsciència, de manera que quan realitzaven algun pagament amb la seua targeta de crèdit els acusats es fixaven en el nombre de seguretat per a carregar posteriorment imports no autoritzats.

 

Feia càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros

 

Algun dels clients es va despertar hores després en algun banc de la propera Gran Via del Marquès del Turia o en altres llocs sense recordar l’ocorregut, sempre segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia. En comprovar l’extracte dels seus comptes bancaris, els clients s’adonaven dels càrrecs efectuats la nit anterior en el citat club. Així, el cambrer acusat, de connivència amb uns altres, va fer càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros.

 

Aquests fets són constitutius d’un delicte continuat d’estafa, en opinió del fiscal, que demana per ells una condemna de 2,5 anys de presó, així com la devolució de les quantitats cobrades indegudament, amb la responsabilitat subsidiària dels propietaris de l’establiment.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.