Jutgen al cambrer d’un pub de Cánovas per estafar 30.000 euros a 13 clients

Condemnat a 29 anys per agredir sexualment a dos xiquetes de 6 i 9 anys

Imatge d’arxiu de la Ciutat de la Justícia de València   | Europa Press

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València jutja aquest dijous al cambrer d’un club de València acusat d’haver estafat 29.750 euros a tretze clients, als qui suposadament va intoxicar per a carregar en les seues targetes imports que no responien a compra o consumició alguna.

  

Segons consta en l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, al que ha tingut accés EFE, l’acusat té 41 anys, és de nacionalitat russa i pel que sembla va actuar de connivència amb altres persones, contra les quals també es va formular acusació anteriorment.

  

Aquest grup, segons el relat del fiscal, va actuar entre maig i desembre de 2014 i captava a clients perquè entraren al club —situat en el carrer de Serrano Morales, en la coneguda zona de Cánovas— amb diferents pretextos: que la segona copa seria gratis o que tindrien un descompte.

 

Els convidaven a beure un colpet que els deixava quasi sense coneixement

 

Una vegada a l’interior convidaven als clients a beure’s un colpet que els deixava en un estat de semiinconsciència, de manera que quan realitzaven algun pagament amb la seua targeta de crèdit els acusats es fixaven en el nombre de seguretat per a carregar posteriorment imports no autoritzats.

 

Feia càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros

 

Algun dels clients es va despertar hores després en algun banc de la propera Gran Via del Marquès del Turia o en altres llocs sense recordar l’ocorregut, sempre segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia. En comprovar l’extracte dels seus comptes bancaris, els clients s’adonaven dels càrrecs efectuats la nit anterior en el citat club. Així, el cambrer acusat, de connivència amb uns altres, va fer càrrecs per imports d’entre 490 i 6.610 euros.

 

Aquests fets són constitutius d’un delicte continuat d’estafa, en opinió del fiscal, que demana per ells una condemna de 2,5 anys de presó, així com la devolució de les quantitats cobrades indegudament, amb la responsabilitat subsidiària dels propietaris de l’establiment.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.