Jutgen a un home per agredir sexualment una dona a Alginet

L’Audiència Provincial de València acull el dilluns, 31 de gener el judici d’un home per agredir sexualment a la seua dona i provocar maltractaments habituals en el domicili.

En la secció 1a, a les 10.00 hores, serà jutjat l’home acusat de violar a la seua dona l’any 2016, en el domicili on residia la parella amb els seus fills menors d’edat, en la localitat d’Alginet. També està acusat de vexar-la i sotmetre-la a control durant el temps de va durar la relació.

Igualment, després de la separació dels cònjuges, entre febrer i juny de 2019, l’acusat cridava i colpejava presumptament al cap i l’esquena als seus fills menors d’edat, durant el règim de visites que tenia establit.

El Ministeri Públic sol·licita per a l’home penes que sumen 14 anys i mig de presó per delictes d’agressió sexual, maltractament psicològic habitual i maltractaments habituals en l’àmbit de la violència familiar.

Últimes notícies

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.