Jutgen a un home per agredir sexualment una dona a Alginet

L’Audiència Provincial de València acull el dilluns, 31 de gener el judici d’un home per agredir sexualment a la seua dona i provocar maltractaments habituals en el domicili.

En la secció 1a, a les 10.00 hores, serà jutjat l’home acusat de violar a la seua dona l’any 2016, en el domicili on residia la parella amb els seus fills menors d’edat, en la localitat d’Alginet. També està acusat de vexar-la i sotmetre-la a control durant el temps de va durar la relació.

Igualment, després de la separació dels cònjuges, entre febrer i juny de 2019, l’acusat cridava i colpejava presumptament al cap i l’esquena als seus fills menors d’edat, durant el règim de visites que tenia establit.

El Ministeri Públic sol·licita per a l’home penes que sumen 14 anys i mig de presó per delictes d’agressió sexual, maltractament psicològic habitual i maltractaments habituals en l’àmbit de la violència familiar.

Últimes notícies

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.