Jutgen un jove a Alacant per violar a una menor i contagiar-li el papil·loma humà

 

Un jove de 26 anys serà jutjat demà per la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant per, presumptament, violar a una menor amb la qual mantenia una relació sentimental i contagiar-li el virus del papil·loma humà (VPH), sent conscient que ell era portador del virus.

 

La Fiscalia sol·licita per a ell, A.J.K., una condemna d’11 anys de presó com a presumpte responsable d’un delicte de violació i altres 10 anys per un delicte de lesions.

 

Els fets jutjats van tenir lloc a Elx (Alacant) el febrer de 2016 quan l’ara processat, nascut a Costa de Marfil, tenia 23 anys. En aquest moment, la víctima, que era la seua companya sentimental, tenia 17 anys.

 

Segons l’escrit d’acusació inicial, al llarg d’aquest mes l’acusat va mantindre relacions sexuals consentides amb la menor sense utilitzar preservatiu malgrat que ell era coneixedor que existia risc de transmetre-li el virus. Ell, no obstant això, va ocultar de manera intencionada aquesta circumstància a la seua parella.

 

A més, en un dels seus contactes sexuals, el processat va penetrar per la via anal a la seua parella en contra de la seua voluntat, després d’haver-la immobilitzat col·locant-se damunt d’ella.

 

Segons el relat del ministeri públic, la víctima li repetia que parés mentre tractava de resistir-se propinant-li colzades. Aquesta penetració també es va produir sense que l’acusat utilitzara profilaxi.

 

Com a conseqüència d’aquestes relacions sexuals, la menor va resultar contagiada amb el VPH, com va quedar confirmat després que se li practicaren les proves corresponents en la unitat de Ginecologia de l’Hospital General Universitari d’Elx.

 

Al marge de la pena de presó, per un total de 21 anys, la Fiscalia sol·licita que a l’acusat se li impose la prohibició d’aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima durant 23 anys.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.