Jutgen un jove a Alacant per violar a una menor i contagiar-li el papil·loma humà

 

Un jove de 26 anys serà jutjat demà per la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant per, presumptament, violar a una menor amb la qual mantenia una relació sentimental i contagiar-li el virus del papil·loma humà (VPH), sent conscient que ell era portador del virus.

 

La Fiscalia sol·licita per a ell, A.J.K., una condemna d’11 anys de presó com a presumpte responsable d’un delicte de violació i altres 10 anys per un delicte de lesions.

 

Els fets jutjats van tenir lloc a Elx (Alacant) el febrer de 2016 quan l’ara processat, nascut a Costa de Marfil, tenia 23 anys. En aquest moment, la víctima, que era la seua companya sentimental, tenia 17 anys.

 

Segons l’escrit d’acusació inicial, al llarg d’aquest mes l’acusat va mantindre relacions sexuals consentides amb la menor sense utilitzar preservatiu malgrat que ell era coneixedor que existia risc de transmetre-li el virus. Ell, no obstant això, va ocultar de manera intencionada aquesta circumstància a la seua parella.

 

A més, en un dels seus contactes sexuals, el processat va penetrar per la via anal a la seua parella en contra de la seua voluntat, després d’haver-la immobilitzat col·locant-se damunt d’ella.

 

Segons el relat del ministeri públic, la víctima li repetia que parés mentre tractava de resistir-se propinant-li colzades. Aquesta penetració també es va produir sense que l’acusat utilitzara profilaxi.

 

Com a conseqüència d’aquestes relacions sexuals, la menor va resultar contagiada amb el VPH, com va quedar confirmat després que se li practicaren les proves corresponents en la unitat de Ginecologia de l’Hospital General Universitari d’Elx.

 

Al marge de la pena de presó, per un total de 21 anys, la Fiscalia sol·licita que a l’acusat se li impose la prohibició d’aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima durant 23 anys.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.