10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Jutgen un jove a Alacant per violar a una menor i contagiar-li el papil·loma humà

 

Un jove de 26 anys serà jutjat demà per la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant per, presumptament, violar a una menor amb la qual mantenia una relació sentimental i contagiar-li el virus del papil·loma humà (VPH), sent conscient que ell era portador del virus.

 

La Fiscalia sol·licita per a ell, A.J.K., una condemna d’11 anys de presó com a presumpte responsable d’un delicte de violació i altres 10 anys per un delicte de lesions.

 

Els fets jutjats van tenir lloc a Elx (Alacant) el febrer de 2016 quan l’ara processat, nascut a Costa de Marfil, tenia 23 anys. En aquest moment, la víctima, que era la seua companya sentimental, tenia 17 anys.

 

Segons l’escrit d’acusació inicial, al llarg d’aquest mes l’acusat va mantindre relacions sexuals consentides amb la menor sense utilitzar preservatiu malgrat que ell era coneixedor que existia risc de transmetre-li el virus. Ell, no obstant això, va ocultar de manera intencionada aquesta circumstància a la seua parella.

 

A més, en un dels seus contactes sexuals, el processat va penetrar per la via anal a la seua parella en contra de la seua voluntat, després d’haver-la immobilitzat col·locant-se damunt d’ella.

 

Segons el relat del ministeri públic, la víctima li repetia que parés mentre tractava de resistir-se propinant-li colzades. Aquesta penetració també es va produir sense que l’acusat utilitzara profilaxi.

 

Com a conseqüència d’aquestes relacions sexuals, la menor va resultar contagiada amb el VPH, com va quedar confirmat després que se li practicaren les proves corresponents en la unitat de Ginecologia de l’Hospital General Universitari d’Elx.

 

Al marge de la pena de presó, per un total de 21 anys, la Fiscalia sol·licita que a l’acusat se li impose la prohibició d’aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima durant 23 anys.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.