Jutgen un jove a Alacant per violar a una menor i contagiar-li el papil·loma humà

 

Un jove de 26 anys serà jutjat demà per la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant per, presumptament, violar a una menor amb la qual mantenia una relació sentimental i contagiar-li el virus del papil·loma humà (VPH), sent conscient que ell era portador del virus.

 

La Fiscalia sol·licita per a ell, A.J.K., una condemna d’11 anys de presó com a presumpte responsable d’un delicte de violació i altres 10 anys per un delicte de lesions.

 

Els fets jutjats van tenir lloc a Elx (Alacant) el febrer de 2016 quan l’ara processat, nascut a Costa de Marfil, tenia 23 anys. En aquest moment, la víctima, que era la seua companya sentimental, tenia 17 anys.

 

Segons l’escrit d’acusació inicial, al llarg d’aquest mes l’acusat va mantindre relacions sexuals consentides amb la menor sense utilitzar preservatiu malgrat que ell era coneixedor que existia risc de transmetre-li el virus. Ell, no obstant això, va ocultar de manera intencionada aquesta circumstància a la seua parella.

 

A més, en un dels seus contactes sexuals, el processat va penetrar per la via anal a la seua parella en contra de la seua voluntat, després d’haver-la immobilitzat col·locant-se damunt d’ella.

 

Segons el relat del ministeri públic, la víctima li repetia que parés mentre tractava de resistir-se propinant-li colzades. Aquesta penetració també es va produir sense que l’acusat utilitzara profilaxi.

 

Com a conseqüència d’aquestes relacions sexuals, la menor va resultar contagiada amb el VPH, com va quedar confirmat després que se li practicaren les proves corresponents en la unitat de Ginecologia de l’Hospital General Universitari d’Elx.

 

Al marge de la pena de presó, per un total de 21 anys, la Fiscalia sol·licita que a l’acusat se li impose la prohibició d’aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima durant 23 anys.

Últimes notícies

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.