Jutgen un jove a Alacant per violar a una menor i contagiar-li el papil·loma humà

 

Un jove de 26 anys serà jutjat demà per la Secció Primera de l’Audiència Provincial d’Alacant per, presumptament, violar a una menor amb la qual mantenia una relació sentimental i contagiar-li el virus del papil·loma humà (VPH), sent conscient que ell era portador del virus.

 

La Fiscalia sol·licita per a ell, A.J.K., una condemna d’11 anys de presó com a presumpte responsable d’un delicte de violació i altres 10 anys per un delicte de lesions.

 

Els fets jutjats van tenir lloc a Elx (Alacant) el febrer de 2016 quan l’ara processat, nascut a Costa de Marfil, tenia 23 anys. En aquest moment, la víctima, que era la seua companya sentimental, tenia 17 anys.

 

Segons l’escrit d’acusació inicial, al llarg d’aquest mes l’acusat va mantindre relacions sexuals consentides amb la menor sense utilitzar preservatiu malgrat que ell era coneixedor que existia risc de transmetre-li el virus. Ell, no obstant això, va ocultar de manera intencionada aquesta circumstància a la seua parella.

 

A més, en un dels seus contactes sexuals, el processat va penetrar per la via anal a la seua parella en contra de la seua voluntat, després d’haver-la immobilitzat col·locant-se damunt d’ella.

 

Segons el relat del ministeri públic, la víctima li repetia que parés mentre tractava de resistir-se propinant-li colzades. Aquesta penetració també es va produir sense que l’acusat utilitzara profilaxi.

 

Com a conseqüència d’aquestes relacions sexuals, la menor va resultar contagiada amb el VPH, com va quedar confirmat després que se li practicaren les proves corresponents en la unitat de Ginecologia de l’Hospital General Universitari d’Elx.

 

Al marge de la pena de presó, per un total de 21 anys, la Fiscalia sol·licita que a l’acusat se li impose la prohibició d’aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima durant 23 anys.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.