La jutgessa del cas Poli Díaz rep un anònim que li adverteix que li està planejant matar

 

La jutgessa de Violència Masclista de Les Palmes de Gran Canària, María Auxiliadora Díaz, que va ordenar l’ingrés a la presó del boxador Poli Díaz per maltractaments a la seua parella, ha denunciat que ha rebut un avís anònim que el púgil té planejat assassinar-la.

Poli Díaz va ser detingut per última vegada a la fi del mes de juny per cometre presumptes maltractaments a la seua parella en el domicili en el qual residien en el barri de Zárate de Las Palmas de Gran Canaria, després que els veïns alertaren de sorolls en l’habitatge.

Una vegada en el lloc, els agents es van trobar a la dona amb evidents signes d’haver sigut colpejada i amb seqüeles d’un possible intent d’asfíxia, sent traslladada fins a un centre hospitalari.

Després de la seua detenció, el Jutjat de Violència sobre la Dona Nº2 de Las Palmas de Gran Canaria va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i un altre de maltractament habitual, així com va dictar una ordre de protecció a favor de la seua parella amb prohibició de comunicació per qualsevol mitjà amb ella.

 

Amenaces

 

El Jutjat d’Instrucció número 2 de Las Palmas de Gran Canaria ha confirmat que han sigut incoades diligències prèvies després de la presentació de la denúncia, en la qual la magistrada dona compte que ha rebut una carta anònima en la qual la informen que, suposadament, aquest individu que actualment es troba a la presó preventiva ha manifestat la seua intenció de posar fi a la vida de la jutgessa.

En aquests moments, ha informat la Sala, s’investiga un presumpte delicte d’amenaces.

Aquest escrit és d’algú que afirma ser amic del ‘Poltre de Vallecas’ i que no s’identifica. En les seues lletres informa la magistrada de la trama que l’excampeón europeu de boxa organitza des de presó. Poli Díaz, presumptament, li hauria informat de la seua intenció de «matar-la i llevar-li la vida» tant a ella com a la seua exparella i familiars en eixir en llibertat de la presó en diverses trucades telefòniques des de la presó del Salt del Negre, a Las Palmas de Gran Canaria, com ha avançat Canarias7.

També li hauria comptat els seus plans per a posar fi a la vida de la seua exmuller, i a la jutgessa que investiga el cas. Segons la investigació del diari local, el boxador podria requerir de l’ajuda d’un altre pres, actualment en llibertat provisional, que ja anteriorment havia amenaçat a la jutgessa i contra el qual pesa una ordre d’allunyament d’almenys 100 quilòmetres com a mesura cautelar.

 

Últimes notícies

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.