13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La jutgessa del cas Poli Díaz rep un anònim que li adverteix que li està planejant matar

 

La jutgessa de Violència Masclista de Les Palmes de Gran Canària, María Auxiliadora Díaz, que va ordenar l’ingrés a la presó del boxador Poli Díaz per maltractaments a la seua parella, ha denunciat que ha rebut un avís anònim que el púgil té planejat assassinar-la.

Poli Díaz va ser detingut per última vegada a la fi del mes de juny per cometre presumptes maltractaments a la seua parella en el domicili en el qual residien en el barri de Zárate de Las Palmas de Gran Canaria, després que els veïns alertaren de sorolls en l’habitatge.

Una vegada en el lloc, els agents es van trobar a la dona amb evidents signes d’haver sigut colpejada i amb seqüeles d’un possible intent d’asfíxia, sent traslladada fins a un centre hospitalari.

Després de la seua detenció, el Jutjat de Violència sobre la Dona Nº2 de Las Palmas de Gran Canaria va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i un altre de maltractament habitual, així com va dictar una ordre de protecció a favor de la seua parella amb prohibició de comunicació per qualsevol mitjà amb ella.

 

Amenaces

 

El Jutjat d’Instrucció número 2 de Las Palmas de Gran Canaria ha confirmat que han sigut incoades diligències prèvies després de la presentació de la denúncia, en la qual la magistrada dona compte que ha rebut una carta anònima en la qual la informen que, suposadament, aquest individu que actualment es troba a la presó preventiva ha manifestat la seua intenció de posar fi a la vida de la jutgessa.

En aquests moments, ha informat la Sala, s’investiga un presumpte delicte d’amenaces.

Aquest escrit és d’algú que afirma ser amic del ‘Poltre de Vallecas’ i que no s’identifica. En les seues lletres informa la magistrada de la trama que l’excampeón europeu de boxa organitza des de presó. Poli Díaz, presumptament, li hauria informat de la seua intenció de “matar-la i llevar-li la vida” tant a ella com a la seua exparella i familiars en eixir en llibertat de la presó en diverses trucades telefòniques des de la presó del Salt del Negre, a Las Palmas de Gran Canaria, com ha avançat Canarias7.

També li hauria comptat els seus plans per a posar fi a la vida de la seua exmuller, i a la jutgessa que investiga el cas. Segons la investigació del diari local, el boxador podria requerir de l’ajuda d’un altre pres, actualment en llibertat provisional, que ja anteriorment havia amenaçat a la jutgessa i contra el qual pesa una ordre d’allunyament d’almenys 100 quilòmetres com a mesura cautelar.

 

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.