L’advocat de ‘La Manada’ assegura que estan penedits del que van fer

Agustín Martínez, el abogado de 'La Manada'

Agustín Martínez, advocat de ‘La Manada’ | La Sexta

 

L’advocat de ‘La Manada’, Agustín Martínez Becerra, va ser entrevistat fa uns dies al programa ‘Ya es mediodía’ de Telecinco, on va parlar sobre el procés contra els seus clients, i va assegurar que els seus defensats estan penedits per tot el que li van fer a una xica durant els Sanfermines de l’any 2016.

 

Ho va dir pocs dies abans que quatre dels acusats hagen de tornar a asseure’s davant d’un jutge per un presumpte delicte d’abús sexual a una altra jove a Pozoblanco, Còrdova, just després de les últimes acusacions de bufetades que ‘el militar’ del grup li hauria propinat a aquesta víctima.

 

Poden estar penedits de determinats fets i comentaris

Carmen Ro, una de les periodistes que formava part de la taula de debat del programa, li va preguntar al lletrat si els membres de ‘La Manada’ tenen algun càrrec de consciència pels delictes dels quals se’ls acusa, tenint en compte que en dos xats es van mostrar «orgullosos» del que havien fet.

 

Martínez Becerra va voler deixar clar que les qüestions morals no formen part de la seua feina i que cadascú respondrà als seus propis principis: «La meua feina i la meua funció se circumscriu únicament a la qüestió estrictament jurídica. Si em pregunta si em sembla bé, la resposta sembla òbvia».

 

«Què poden estar penedits en un moment determinat de determinats fets o de determinats comentaris? Doncs probablement, no li càpiga cap dubte», va afegir l’advocat.

 

Agustín Martínez contesta a las preguntas de Carmen Ro, en Telecinco.

Agustín Martínez va respondre les preguntes de Carmen Ro a ‘Ya es mediodía’ | Telecinco
 

 

Els missatges són «deplorables»

No obstant això, Carmen Ro no semblava estar res convençuda amb aquestes paraules i va insistir en el tema: «Creu que estan penedits? Encara que això judicialment no compte, o seguixen contents i posarien al xat novament ‘quina meravella’?».

 

Martínez Becerra va tornar a recalcar que ell els defensa davant d’una sèrie d’acusacions sobre una sèrie de delictes i «les qüestions morals les hauran de dilucidar ells i donar les explicacions pertinents».

 

Finalment, el lletrat va deixar clar que si li semblaven deplorables els missatges de Whatsapp en què s’han vist involucrats els seus clients, sobre els fets ocorreguts a Pamplona i Pozoblanco: «Són deplorables i és obvi per a qualsevol».

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.