11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

L’advocat de ‘La Manada’ assegura que estan penedits del que van fer

Agustín Martínez, el abogado de 'La Manada'

Agustín Martínez, advocat de ‘La Manada’ | La Sexta

 

L’advocat de ‘La Manada’, Agustín Martínez Becerra, va ser entrevistat fa uns dies al programa ‘Ya es mediodía’ de Telecinco, on va parlar sobre el procés contra els seus clients, i va assegurar que els seus defensats estan penedits per tot el que li van fer a una xica durant els Sanfermines de l’any 2016.

 

Ho va dir pocs dies abans que quatre dels acusats hagen de tornar a asseure’s davant d’un jutge per un presumpte delicte d’abús sexual a una altra jove a Pozoblanco, Còrdova, just després de les últimes acusacions de bufetades que ‘el militar’ del grup li hauria propinat a aquesta víctima.

 

Poden estar penedits de determinats fets i comentaris

Carmen Ro, una de les periodistes que formava part de la taula de debat del programa, li va preguntar al lletrat si els membres de ‘La Manada’ tenen algun càrrec de consciència pels delictes dels quals se’ls acusa, tenint en compte que en dos xats es van mostrar «orgullosos» del que havien fet.

 

Martínez Becerra va voler deixar clar que les qüestions morals no formen part de la seua feina i que cadascú respondrà als seus propis principis: «La meua feina i la meua funció se circumscriu únicament a la qüestió estrictament jurídica. Si em pregunta si em sembla bé, la resposta sembla òbvia».

 

«Què poden estar penedits en un moment determinat de determinats fets o de determinats comentaris? Doncs probablement, no li càpiga cap dubte», va afegir l’advocat.

 

Agustín Martínez contesta a las preguntas de Carmen Ro, en Telecinco.

Agustín Martínez va respondre les preguntes de Carmen Ro a ‘Ya es mediodía’ | Telecinco
 

 

Els missatges són «deplorables»

No obstant això, Carmen Ro no semblava estar res convençuda amb aquestes paraules i va insistir en el tema: «Creu que estan penedits? Encara que això judicialment no compte, o seguixen contents i posarien al xat novament ‘quina meravella’?».

 

Martínez Becerra va tornar a recalcar que ell els defensa davant d’una sèrie d’acusacions sobre una sèrie de delictes i «les qüestions morals les hauran de dilucidar ells i donar les explicacions pertinents».

 

Finalment, el lletrat va deixar clar que si li semblaven deplorables els missatges de Whatsapp en què s’han vist involucrats els seus clients, sobre els fets ocorreguts a Pamplona i Pozoblanco: «Són deplorables i és obvi per a qualsevol».

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.