L’advocat de ‘La Manada’ assegura que estan penedits del que van fer

Agustín Martínez, el abogado de 'La Manada'

Agustín Martínez, advocat de ‘La Manada’ | La Sexta

 

L’advocat de ‘La Manada’, Agustín Martínez Becerra, va ser entrevistat fa uns dies al programa ‘Ya es mediodía’ de Telecinco, on va parlar sobre el procés contra els seus clients, i va assegurar que els seus defensats estan penedits per tot el que li van fer a una xica durant els Sanfermines de l’any 2016.

 

Ho va dir pocs dies abans que quatre dels acusats hagen de tornar a asseure’s davant d’un jutge per un presumpte delicte d’abús sexual a una altra jove a Pozoblanco, Còrdova, just després de les últimes acusacions de bufetades que ‘el militar’ del grup li hauria propinat a aquesta víctima.

 

Poden estar penedits de determinats fets i comentaris

Carmen Ro, una de les periodistes que formava part de la taula de debat del programa, li va preguntar al lletrat si els membres de ‘La Manada’ tenen algun càrrec de consciència pels delictes dels quals se’ls acusa, tenint en compte que en dos xats es van mostrar «orgullosos» del que havien fet.

 

Martínez Becerra va voler deixar clar que les qüestions morals no formen part de la seua feina i que cadascú respondrà als seus propis principis: «La meua feina i la meua funció se circumscriu únicament a la qüestió estrictament jurídica. Si em pregunta si em sembla bé, la resposta sembla òbvia».

 

«Què poden estar penedits en un moment determinat de determinats fets o de determinats comentaris? Doncs probablement, no li càpiga cap dubte», va afegir l’advocat.

 

Agustín Martínez contesta a las preguntas de Carmen Ro, en Telecinco.

Agustín Martínez va respondre les preguntes de Carmen Ro a ‘Ya es mediodía’ | Telecinco
 

 

Els missatges són «deplorables»

No obstant això, Carmen Ro no semblava estar res convençuda amb aquestes paraules i va insistir en el tema: «Creu que estan penedits? Encara que això judicialment no compte, o seguixen contents i posarien al xat novament ‘quina meravella’?».

 

Martínez Becerra va tornar a recalcar que ell els defensa davant d’una sèrie d’acusacions sobre una sèrie de delictes i «les qüestions morals les hauran de dilucidar ells i donar les explicacions pertinents».

 

Finalment, el lletrat va deixar clar que si li semblaven deplorables els missatges de Whatsapp en què s’han vist involucrats els seus clients, sobre els fets ocorreguts a Pamplona i Pozoblanco: «Són deplorables i és obvi per a qualsevol».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.