L’advocat de ‘La Manada’ assegura que estan penedits del que van fer

Agustín Martínez, el abogado de 'La Manada'

Agustín Martínez, advocat de ‘La Manada’ | La Sexta

 

L’advocat de ‘La Manada’, Agustín Martínez Becerra, va ser entrevistat fa uns dies al programa ‘Ya es mediodía’ de Telecinco, on va parlar sobre el procés contra els seus clients, i va assegurar que els seus defensats estan penedits per tot el que li van fer a una xica durant els Sanfermines de l’any 2016.

 

Ho va dir pocs dies abans que quatre dels acusats hagen de tornar a asseure’s davant d’un jutge per un presumpte delicte d’abús sexual a una altra jove a Pozoblanco, Còrdova, just després de les últimes acusacions de bufetades que ‘el militar’ del grup li hauria propinat a aquesta víctima.

 

Poden estar penedits de determinats fets i comentaris

Carmen Ro, una de les periodistes que formava part de la taula de debat del programa, li va preguntar al lletrat si els membres de ‘La Manada’ tenen algun càrrec de consciència pels delictes dels quals se’ls acusa, tenint en compte que en dos xats es van mostrar «orgullosos» del que havien fet.

 

Martínez Becerra va voler deixar clar que les qüestions morals no formen part de la seua feina i que cadascú respondrà als seus propis principis: «La meua feina i la meua funció se circumscriu únicament a la qüestió estrictament jurídica. Si em pregunta si em sembla bé, la resposta sembla òbvia».

 

«Què poden estar penedits en un moment determinat de determinats fets o de determinats comentaris? Doncs probablement, no li càpiga cap dubte», va afegir l’advocat.

 

Agustín Martínez contesta a las preguntas de Carmen Ro, en Telecinco.

Agustín Martínez va respondre les preguntes de Carmen Ro a ‘Ya es mediodía’ | Telecinco
 

 

Els missatges són «deplorables»

No obstant això, Carmen Ro no semblava estar res convençuda amb aquestes paraules i va insistir en el tema: «Creu que estan penedits? Encara que això judicialment no compte, o seguixen contents i posarien al xat novament ‘quina meravella’?».

 

Martínez Becerra va tornar a recalcar que ell els defensa davant d’una sèrie d’acusacions sobre una sèrie de delictes i «les qüestions morals les hauran de dilucidar ells i donar les explicacions pertinents».

 

Finalment, el lletrat va deixar clar que si li semblaven deplorables els missatges de Whatsapp en què s’han vist involucrats els seus clients, sobre els fets ocorreguts a Pamplona i Pozoblanco: «Són deplorables i és obvi per a qualsevol».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.