14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

L’OCU classifica les millors cremes facials del mercat i escull la de Lidl com la millor

 

La crema hidratant Cien de Lidl ha sigut elegida la millor d’esta gamma per l’OCU, que ha analitzat un total de 17 productes, i que ha avisat de diferències «abismals» de preus per a cremes que oferixen una qualitat similar, segons ha informat l’associació en un comunicat. En concret, l’organització de consumidors ressalta que els resultats obtinguts són «correctes» per a tots els productes, ja que cap de les cremes analitzades suspén i recorda que «no és necessari gastar molt per a tindre cremes d’una qualitat acceptable». L’estudi subratlla que tots els productes analitzats milloren la hidratació de la pell, encara que cap destaca molt per damunt de les altres. D’esta forma, 11 cremes obtenen la categoria de bona, mentre que sis es troben en una categoria acceptable.

Últimes notícies

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir en el Congrés

La comissió d'investigació de la DANA ha viscut este dilluns un xoc entre Feijóo i Rufián marcat per insults i retrets. Sumar i PSOE han endurit també les crítiques al líder del PP.

La comissió de la DANA crida a l’orde a Feijóo després del seu xoc amb Bildu per ETA

Feijóo ha sigut cridat a l'orde en la comissió de la DANA després d'un dur encreuament amb Oskar Matute en el qual ha al·ludit als 800 morts d'ETA i a Arnaldo Otegi. La presidenta ha intervingut per a exigir que se cenyiren al tema de la compareixença.

Torres crida a barallar contra l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha censurat l'insult d'una regidora del PP a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha demanat combatre la crispació i el feixisme. Advertix que la polarització erosiona la convivència democràtica i recorda precedents històrics.

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures d'allunyament i prohibició de treballar amb menors.

Dos milions per a millorar l’eficiència energètica en tres edificis de l’Estat a Castelló

MITECO ha aprovat tres projectes per a reduir consum i emissions en edificis de la AGE a Castelló amb fons Feder 2021-2027. El principal convertirà un immoble en edifici de consum quasi nul.

Vivenda demana retirar de les plataformes 14.000 pisos turístics il·legals en la Comunitat Valenciana

Vivenda ha notificat a les plataformes 86.275 vivendes turístiques i de temporada il·legals i els ha demanat retirar els seus anuncis. En la Comunitat Valenciana són 14.387.

Morant acusa a Feijoo de mentir sobre la dana i sosté que continua fent-ho

La ministra Diana Morant ha carregat contra Alberto Núñez Feijoo per la gestió de la dana en la Comunitat i li ha acusat de mentir per a protegir a Carlos Mazón. Les seues crítiques coincidixen amb la compareixença del líder del PP en la comissió parlamentària.

Detinguda una treballadora d’una guarderia d’Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia ha detingut a una dona de 55 anys que treballa en una guarderia d'Algemesí pel presumpte maltractament a menors. La denúncia va partir del personal i el centre està clausurat.