La crema hidratant Cien de Lidl ha sigut elegida la millor d’esta gamma per l’OCU, que ha analitzat un total de 17 productes, i que ha avisat de diferències «abismals» de preus per a cremes que oferixen una qualitat similar, segons ha informat l’associació en un comunicat. En concret, l’organització de consumidors ressalta que els resultats obtinguts són «correctes» per a tots els productes, ja que cap de les cremes analitzades suspén i recorda que «no és necessari gastar molt per a tindre cremes d’una qualitat acceptable». L’estudi subratlla que tots els productes analitzats milloren la hidratació de la pell, encara que cap destaca molt per damunt de les altres. D’esta forma, 11 cremes obtenen la categoria de bona, mentre que sis es troben en una categoria acceptable.
Últimes notícies
Política
Plans (Vox) critica al Govern de Sánchez per no donar la cara davant la comissió de la dana
El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha denunciat que el Govern de Pedro Sánchez evita comparéixer en la comissió sobre la dana. Ha acusat el PP de blanquejar i ha advertit que portaran l'assumpte als tribunals si no hi ha explicacions.
Espanya
Cano afirma que Mazón seguix en funcions i supervisa la gestió del Consell
Marián Cano ha assegurat que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua al capdavant i supervisa la gestió del Consell. El PP mantindrà el full de ruta en economia i turisme.
Economia
La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana creix dos punts per damunt de la mitjana nacional
La Comunitat va registrar 27.578 operacions en el tercer trimestre, un 3,9% més que en l'anterior i dos punts per damunt d'Espanya; pugen preus i esforç de compra.
Successos
Álvarez (UGT) reclama una comissió de seguiment de la dana per a saber quant diners arriba
Pepe Álvarez ha demanat crear una comissió de seguiment de la reconstrucció després de la dana per a conéixer amb precisió quants diners arriba i com s'invertix. També ha defés un pacte d'Estat per a reforçar la resposta davant emergències climàtiques.
Economia
Álvarez (UGT) critica la ‘prepotència’ de la CEOE per negar-se a ampliar el permís per defunció
El líder d'UGT ha acusat la patronal de negar-se a debatre un augment del permís per defunció pel seu cost i ha reclamat tornar a la taula de negociació. També ha lligat eixa postura a la seua posició sobre salut laboral i absentisme.
Espanya
Cos ha oferit mà tendida després de l’anunci de Junts i ha reafirmat la negociació llei a llei
Després de l'anunci de Junts de registrar esmenes de totalitat a totes les lleis de l'Executiu, Carlos Cuerpo ha defés la negociació llei a llei i la busca de majories. El ministre ha reiterat la voluntat de complir els compromisos amb els socis i de mantindre un diàleg constructiu.
Medi ambient
Aagesen critica la negociació PP-Vox i titlla de barbaritat frenar l’Agenda Verda
Aagesen ha carregat contra la negociació entre PP i Vox en la Comunitat Valenciana i ha titllat de 'autèntica barbaritat' frenar l'Agenda Verda. Ha advertit d'un retrocés climàtic i ha urgit a aplicar els plans d'inundació i adaptació.
Política
Ignacio Garriga participarà en la negociació amb el PP per a rellevar a Mazón
Ignacio Garriga participarà en la negociació amb el PP per a acordar el relleu de Carlos Mazón en la Generalitat Valenciana. PP i Vox han subratllat l'estabilitat i allunyen un acompte electoral.



