La crema hidratant Cien de Lidl ha sigut elegida la millor d’esta gamma per l’OCU, que ha analitzat un total de 17 productes, i que ha avisat de diferències «abismals» de preus per a cremes que oferixen una qualitat similar, segons ha informat l’associació en un comunicat. En concret, l’organització de consumidors ressalta que els resultats obtinguts són «correctes» per a tots els productes, ja que cap de les cremes analitzades suspén i recorda que «no és necessari gastar molt per a tindre cremes d’una qualitat acceptable». L’estudi subratlla que tots els productes analitzats milloren la hidratació de la pell, encara que cap destaca molt per damunt de les altres. D’esta forma, 11 cremes obtenen la categoria de bona, mentre que sis es troben en una categoria acceptable.
L’OCU classifica les millors cremes facials del mercat i escull la de Lidl com la millor
La crema del Lidl
Últimes notícies
Esports
Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’
El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.
Economia
Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya
Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.
Esports
Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket
L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.
Esports
Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu
Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.
Economia
El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost
El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.
Successos
Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes
Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.
Economia
Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana
El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.
Economia
Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump
Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.







