17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

L’OCU elabora una llista per a determinar quines són les quatre pitjors marques per a comprar carn envasada

 Cada vegada més persones compren la carn envasada en el supermercat en lloc de en la carnisseria | Cedida

 

Per comoditat i pragmatisme les persones comencen a comprar cada vegada més coses d’una sola vegada a l’hora d’anar al supermercat. No obstant açò, fer-ho comporta el risc d’acabar comprant productes de menor qualitat cosa que, abans, quan els clients seleccionaven la compra i buscaven cada producte en diferents comerços especialitzats, no succeïa amb tanta freqüència.

  

  

Ara, com informa ‘El Norte de Castilla’, són cada vegada més els consumidors que opten per comprar carnis envasats en el supermercat, en lloc de dirigir-se a una carnisseria de confiança. La diferència de preu entre un producte i un altre és evident, però també ho és la qualitat que sol ser un tema que passa més fàcilment inadvertit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Festival Antonio Ferrandis distingix a Alberto Sant Joan per la seua trajectòria

El Gran Teatre de Paterna ha reconegut la carrera de l'actor en l'onzena edició del certamen. La gala va repassar l'any i va premiar curtmetratges entre 230 obres.

La UPV convertix les màquines de vending en divulgació científica amb ‘Ací te l’explique’

La UPV ha llançat 'Ací te l'explique', un canal que usa màquines de vending del campus per a difondre ciència amb píndoles audiovisuals i quizzes. El projecte compta amb Teika i el suport de FECYT.

Pérez Llorca s’estrenarà el dimecres en la sessió de control de Les Corts Valencianes

Pérez Llorca s'estrenarà en la sessió de control del dimecres en el retorn dels plens de Les Corts. El ple tractarà la comissió sobre VPP a Alacant i altres iniciatives.

Un expert agrònom reclama canvis en la Llei de l’horta basats en anàlisis rigoroses

El catedràtic José María García Álvarez-Coque demana que qualsevol reforma es recolze en dades i metodologies sòlides i que les polítiques vagen més enllà de les compensacions. Defén incentivar els béns públics de l'horta i ajustar el disseny dels nivells de protecció amb evidència comparable.

Aemet ha activat l’avís groc en les tres províncies per ratxes de més de 80 km/h

Aemet ha activat el nivell groc en Castellon, València i Alacant per vent intens, amb ratxes que poden aconseguir o superar els 80 km/h hui i amb continuïtat el dilluns en zones.

Un arbre cau i afecta a la línia 2 de Metrovalencia entre Paterna i l’Eliana

La caiguda d'un arbre en La Vallesa ha interromput part del servici en la línia 2 de Metrovalencia. S'han habilitat autobusos entre Paterna, La Cañada i l'Eliana sense parades en baixadors.

La Generalitat avisa d’una treva matinal i reactivació a la vesprada del temporal de vent

El vent afluixa en les hores centrals del dia, amb avisos a la baixa, però Emergències preveu reactivació a la vesprada a l'interior sud i possible extensió al litoral el dilluns. Els danys previs mantenen risc de caigudes i despreniments.

Ratxes molt fortes a Castelló i màximes en ascens amb intervals de núvols alts

Domingo amb vent de component oest, ratxes molt fortes a Castelló i intervals de núvols alts. Demà dilluns es manté el vent amb ascens tèrmic localment notable.