L’última campanya contra el consum d’alcohol, objecte de moltes crítiques pel seu contingut sexista

La controvertida campaña que ha incendiado las redes sociales

La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida

 

El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i moralment vergonyós. Les xarxes socials, de fet, s’han omplert de comentaris incendiaris criticant la decisió de Sanitat, on no han faltat les veus de polítics i personalitats conegudes.

 

El problema de la campanya és que mostra dos escenaris diferents segons si el subjecte de beure alcohol és un home o una dona: en el cas d’ells, la imatge mostrava a un jove i acompanyava l’advertiment argumentant que «el seu consum continuat ocasiona danys físics i genera conflictes familiars»; en el cas d’elles, l’assumpte era molt més espinós, i la campanya resava: «després del seu consum, es constata un major nombre de relacions sexuals sense protecció o no consentides». 

 

A més, com informa ‘Vozpopuli’, li acompanyava un contundent frase: «Però tranquil·la, segur que la teua filla no beu», la qual cosa ha acabat d’enfervorir als usuaris de la xarxa. Si bé és cert que el mateix tancament està en la versió dels xics, en conjunt el missatge que transmet és molt menys sever.

 

  

  

 

 

Tuit

 

  

 

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.