L’última campanya contra el consum d’alcohol, objecte de moltes crítiques pel seu contingut sexista

La controvertida campaña que ha incendiado las redes sociales

La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida

 

El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i moralment vergonyós. Les xarxes socials, de fet, s’han omplert de comentaris incendiaris criticant la decisió de Sanitat, on no han faltat les veus de polítics i personalitats conegudes.

 

El problema de la campanya és que mostra dos escenaris diferents segons si el subjecte de beure alcohol és un home o una dona: en el cas d’ells, la imatge mostrava a un jove i acompanyava l’advertiment argumentant que «el seu consum continuat ocasiona danys físics i genera conflictes familiars»; en el cas d’elles, l’assumpte era molt més espinós, i la campanya resava: «després del seu consum, es constata un major nombre de relacions sexuals sense protecció o no consentides». 

 

A més, com informa ‘Vozpopuli’, li acompanyava un contundent frase: «Però tranquil·la, segur que la teua filla no beu», la qual cosa ha acabat d’enfervorir als usuaris de la xarxa. Si bé és cert que el mateix tancament està en la versió dels xics, en conjunt el missatge que transmet és molt menys sever.

 

  

  

 

 

Tuit

 

  

 

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.