19.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

L’última campanya contra el consum d’alcohol, objecte de moltes crítiques pel seu contingut sexista

La controvertida campaña que ha incendiado las redes sociales

La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida

 

El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i moralment vergonyós. Les xarxes socials, de fet, s’han omplert de comentaris incendiaris criticant la decisió de Sanitat, on no han faltat les veus de polítics i personalitats conegudes.

 

El problema de la campanya és que mostra dos escenaris diferents segons si el subjecte de beure alcohol és un home o una dona: en el cas d’ells, la imatge mostrava a un jove i acompanyava l’advertiment argumentant que «el seu consum continuat ocasiona danys físics i genera conflictes familiars»; en el cas d’elles, l’assumpte era molt més espinós, i la campanya resava: «després del seu consum, es constata un major nombre de relacions sexuals sense protecció o no consentides». 

 

A més, com informa ‘Vozpopuli’, li acompanyava un contundent frase: «Però tranquil·la, segur que la teua filla no beu», la qual cosa ha acabat d’enfervorir als usuaris de la xarxa. Si bé és cert que el mateix tancament està en la versió dels xics, en conjunt el missatge que transmet és molt menys sever.

 

  

  

 

 

Tuit

 

  

 

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.