L’última campanya contra el consum d’alcohol, objecte de moltes crítiques pel seu contingut sexista

Ejemplo de shortcode con estilo
La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida   El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i […]
La controvertida campaña que ha incendiado las redes sociales

La polèmica campanya que ha encés les xarxes socials| Cedida

 

El Ministeri de Salut deslliga la polèmica amb una controvertida campanya que ha indignat a milers de persones. Es tracta de la seua habitual campanya contra el consum d’alcohol en menors d’edat que, en esta ocasió, ha estat plantejada des d’un prisma que molts consideren sexista i moralment vergonyós. Les xarxes socials, de fet, s’han omplert de comentaris incendiaris criticant la decisió de Sanitat, on no han faltat les veus de polítics i personalitats conegudes.

 

El problema de la campanya és que mostra dos escenaris diferents segons si el subjecte de beure alcohol és un home o una dona: en el cas d’ells, la imatge mostrava a un jove i acompanyava l’advertiment argumentant que «el seu consum continuat ocasiona danys físics i genera conflictes familiars»; en el cas d’elles, l’assumpte era molt més espinós, i la campanya resava: «després del seu consum, es constata un major nombre de relacions sexuals sense protecció o no consentides». 

 

A més, com informa ‘Vozpopuli’, li acompanyava un contundent frase: «Però tranquil·la, segur que la teua filla no beu», la qual cosa ha acabat d’enfervorir als usuaris de la xarxa. Si bé és cert que el mateix tancament està en la versió dels xics, en conjunt el missatge que transmet és molt menys sever.

 

  

  

 

 

Tuit

 

  

 

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

Uno de los tuits

 
Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Uno de los tuits

 

Últimes notícies

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.

Els sindicats educatius proposen un calendari de negociació a Educació per desbloquejar la vaga

STEPV, CCOO i UGT han remés a la Conselleria d’Educació un calendari detallat de reunions per abordar totes les reivindicacions pendents de la vaga indefinida de primavera, després de la suspensió de l’última trobada prevista.

Noves ajudes del Consell per a ramaders, llauradors i comerços afectats per la dana Adam

El Consell aprovarà este divendres un nou paquet d’ajudes per a ramaders, llauradors, comerços i afectats per pèrdua de vehicle per la dana Adam, que se sumen als 23,5 milions ja anunciats. La línia per a ajuntaments passa de 27 a 36 municipis beneficiaris, amb fins a 200.000 euros per consistori.