11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

L’accident de la gasolinera de Benicàssim va estar produït pel conductor que va segrestar la seua exnóvia i va provocar la col·lisió

 

El passat dissabte dos joves es van accidentar en la carretera N-340 en Benicàssim i van impactar contra una gasolinera, on van morir els dos en l’acte a l’incendiar-se el vehicle. El cas es va començar a investigar com un possible cas de violència de gènere, que finalment s’ha confirmat. Al principi es va barallar com una hipòtesi plausible que l’accident fóra fortuït però tot indicava que era un accident provocat pel conductor, l’exnóvio de la jove que anava de copilot. Segons han informat fonts del cas, el jove de 29 anys, veí de Vila-real va raptar a punta de ganivet la víctima una jove de tan sols vint anys i la va obligar a pujar al seu vehicle.

El rapte es va produir en les immediacions de la vivenda d’ella, en el carrer Sant Josep de Vila-real, a primera hora del matí del dissabte 23, i un dia després del seu aniversari, quan ella es disposava a anar a treballar. Ell l’estava esperant i la va abordar després d’haver passat una nit de festa. La parella havia tallat mesos abans i ella havia denunciat diverses vegades. La primera es va posar el passat dia 13 després que ella decidira tallar la relació en novembre. La mare d’ella va assabentar-se que era víctima de maltractaments i que sovint l’havia vexat i colpejar durant la relació, un fet que en canvi, la resta dels seus amics desconeixien.

 

 

 

Víctor va arribar a intentar atropellar-la però en denunciar la Policia va valorar el cas com de «risc mitjà». La xica comptava amb “vigilància” que es limitava a una agent de la policia local que estava en contacte amb ella. Divendres va quedar amb la policia que controlava el seu cas per a prendre un café i parlar, però com la Policia no va posar cap mesura per a vigilar-lo a ell, en lloc d’ella, ningú es va adonar que estava esperant-la al matí per a segrestar-la.

Andrea va ser portada pel seu maltractador per la carretera fins a la gasolinera on el jove va impactar voluntàriament, ja que no consta que s’utilitzaren els frens. Per tant la va assassinar en el que és ja un nou cas de violència masclista. L’Institut de Medicina Legal de Castelló ha practicat hui l’autòpsia a la jove que ha sigut enterrada esta vesprada a les 17.00 hores en l’església major de Vila-real en un funeral multitudinari on han acudit familiars i amics. De nou es posa sobre la taula la poca protecció de les víctimes de violència de gènere i com sovint no es posen els mitjans necessaris per a que estos assassinats deixen d’ocórrer.

Últimes notícies

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.