L’accident de la gasolinera de Benicàssim va estar produït pel conductor que va segrestar la seua exnóvia i va provocar la col·lisió

 

El passat dissabte dos joves es van accidentar en la carretera N-340 en Benicàssim i van impactar contra una gasolinera, on van morir els dos en l’acte a l’incendiar-se el vehicle. El cas es va començar a investigar com un possible cas de violència de gènere, que finalment s’ha confirmat. Al principi es va barallar com una hipòtesi plausible que l’accident fóra fortuït però tot indicava que era un accident provocat pel conductor, l’exnóvio de la jove que anava de copilot. Segons han informat fonts del cas, el jove de 29 anys, veí de Vila-real va raptar a punta de ganivet la víctima una jove de tan sols vint anys i la va obligar a pujar al seu vehicle.

El rapte es va produir en les immediacions de la vivenda d’ella, en el carrer Sant Josep de Vila-real, a primera hora del matí del dissabte 23, i un dia després del seu aniversari, quan ella es disposava a anar a treballar. Ell l’estava esperant i la va abordar després d’haver passat una nit de festa. La parella havia tallat mesos abans i ella havia denunciat diverses vegades. La primera es va posar el passat dia 13 després que ella decidira tallar la relació en novembre. La mare d’ella va assabentar-se que era víctima de maltractaments i que sovint l’havia vexat i colpejar durant la relació, un fet que en canvi, la resta dels seus amics desconeixien.

 

 

 

Víctor va arribar a intentar atropellar-la però en denunciar la Policia va valorar el cas com de «risc mitjà». La xica comptava amb “vigilància” que es limitava a una agent de la policia local que estava en contacte amb ella. Divendres va quedar amb la policia que controlava el seu cas per a prendre un café i parlar, però com la Policia no va posar cap mesura per a vigilar-lo a ell, en lloc d’ella, ningú es va adonar que estava esperant-la al matí per a segrestar-la.

Andrea va ser portada pel seu maltractador per la carretera fins a la gasolinera on el jove va impactar voluntàriament, ja que no consta que s’utilitzaren els frens. Per tant la va assassinar en el que és ja un nou cas de violència masclista. L’Institut de Medicina Legal de Castelló ha practicat hui l’autòpsia a la jove que ha sigut enterrada esta vesprada a les 17.00 hores en l’església major de Vila-real en un funeral multitudinari on han acudit familiars i amics. De nou es posa sobre la taula la poca protecció de les víctimes de violència de gènere i com sovint no es posen els mitjans necessaris per a que estos assassinats deixen d’ocórrer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.