L’accident de la gasolinera de Benicàssim va estar produït pel conductor que va segrestar la seua exnóvia i va provocar la col·lisió

 

El passat dissabte dos joves es van accidentar en la carretera N-340 en Benicàssim i van impactar contra una gasolinera, on van morir els dos en l’acte a l’incendiar-se el vehicle. El cas es va començar a investigar com un possible cas de violència de gènere, que finalment s’ha confirmat. Al principi es va barallar com una hipòtesi plausible que l’accident fóra fortuït però tot indicava que era un accident provocat pel conductor, l’exnóvio de la jove que anava de copilot. Segons han informat fonts del cas, el jove de 29 anys, veí de Vila-real va raptar a punta de ganivet la víctima una jove de tan sols vint anys i la va obligar a pujar al seu vehicle.

El rapte es va produir en les immediacions de la vivenda d’ella, en el carrer Sant Josep de Vila-real, a primera hora del matí del dissabte 23, i un dia després del seu aniversari, quan ella es disposava a anar a treballar. Ell l’estava esperant i la va abordar després d’haver passat una nit de festa. La parella havia tallat mesos abans i ella havia denunciat diverses vegades. La primera es va posar el passat dia 13 després que ella decidira tallar la relació en novembre. La mare d’ella va assabentar-se que era víctima de maltractaments i que sovint l’havia vexat i colpejar durant la relació, un fet que en canvi, la resta dels seus amics desconeixien.

 

 

 

Víctor va arribar a intentar atropellar-la però en denunciar la Policia va valorar el cas com de «risc mitjà». La xica comptava amb «vigilància» que es limitava a una agent de la policia local que estava en contacte amb ella. Divendres va quedar amb la policia que controlava el seu cas per a prendre un café i parlar, però com la Policia no va posar cap mesura per a vigilar-lo a ell, en lloc d’ella, ningú es va adonar que estava esperant-la al matí per a segrestar-la.

Andrea va ser portada pel seu maltractador per la carretera fins a la gasolinera on el jove va impactar voluntàriament, ja que no consta que s’utilitzaren els frens. Per tant la va assassinar en el que és ja un nou cas de violència masclista. L’Institut de Medicina Legal de Castelló ha practicat hui l’autòpsia a la jove que ha sigut enterrada esta vesprada a les 17.00 hores en l’església major de Vila-real en un funeral multitudinari on han acudit familiars i amics. De nou es posa sobre la taula la poca protecció de les víctimes de violència de gènere i com sovint no es posen els mitjans necessaris per a que estos assassinats deixen d’ocórrer.

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.