L’accident de la gasolinera de Benicàssim va estar produït pel conductor que va segrestar la seua exnóvia i va provocar la col·lisió

 

El passat dissabte dos joves es van accidentar en la carretera N-340 en Benicàssim i van impactar contra una gasolinera, on van morir els dos en l’acte a l’incendiar-se el vehicle. El cas es va començar a investigar com un possible cas de violència de gènere, que finalment s’ha confirmat. Al principi es va barallar com una hipòtesi plausible que l’accident fóra fortuït però tot indicava que era un accident provocat pel conductor, l’exnóvio de la jove que anava de copilot. Segons han informat fonts del cas, el jove de 29 anys, veí de Vila-real va raptar a punta de ganivet la víctima una jove de tan sols vint anys i la va obligar a pujar al seu vehicle.

El rapte es va produir en les immediacions de la vivenda d’ella, en el carrer Sant Josep de Vila-real, a primera hora del matí del dissabte 23, i un dia després del seu aniversari, quan ella es disposava a anar a treballar. Ell l’estava esperant i la va abordar després d’haver passat una nit de festa. La parella havia tallat mesos abans i ella havia denunciat diverses vegades. La primera es va posar el passat dia 13 després que ella decidira tallar la relació en novembre. La mare d’ella va assabentar-se que era víctima de maltractaments i que sovint l’havia vexat i colpejar durant la relació, un fet que en canvi, la resta dels seus amics desconeixien.

 

 

 

Víctor va arribar a intentar atropellar-la però en denunciar la Policia va valorar el cas com de «risc mitjà». La xica comptava amb “vigilància” que es limitava a una agent de la policia local que estava en contacte amb ella. Divendres va quedar amb la policia que controlava el seu cas per a prendre un café i parlar, però com la Policia no va posar cap mesura per a vigilar-lo a ell, en lloc d’ella, ningú es va adonar que estava esperant-la al matí per a segrestar-la.

Andrea va ser portada pel seu maltractador per la carretera fins a la gasolinera on el jove va impactar voluntàriament, ja que no consta que s’utilitzaren els frens. Per tant la va assassinar en el que és ja un nou cas de violència masclista. L’Institut de Medicina Legal de Castelló ha practicat hui l’autòpsia a la jove que ha sigut enterrada esta vesprada a les 17.00 hores en l’església major de Vila-real en un funeral multitudinari on han acudit familiars i amics. De nou es posa sobre la taula la poca protecció de les víctimes de violència de gènere i com sovint no es posen els mitjans necessaris per a que estos assassinats deixen d’ocórrer.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.