L’accident de la gasolinera de Benicàssim va estar produït pel conductor que va segrestar la seua exnóvia i va provocar la col·lisió

 

El passat dissabte dos joves es van accidentar en la carretera N-340 en Benicàssim i van impactar contra una gasolinera, on van morir els dos en l’acte a l’incendiar-se el vehicle. El cas es va començar a investigar com un possible cas de violència de gènere, que finalment s’ha confirmat. Al principi es va barallar com una hipòtesi plausible que l’accident fóra fortuït però tot indicava que era un accident provocat pel conductor, l’exnóvio de la jove que anava de copilot. Segons han informat fonts del cas, el jove de 29 anys, veí de Vila-real va raptar a punta de ganivet la víctima una jove de tan sols vint anys i la va obligar a pujar al seu vehicle.

El rapte es va produir en les immediacions de la vivenda d’ella, en el carrer Sant Josep de Vila-real, a primera hora del matí del dissabte 23, i un dia després del seu aniversari, quan ella es disposava a anar a treballar. Ell l’estava esperant i la va abordar després d’haver passat una nit de festa. La parella havia tallat mesos abans i ella havia denunciat diverses vegades. La primera es va posar el passat dia 13 després que ella decidira tallar la relació en novembre. La mare d’ella va assabentar-se que era víctima de maltractaments i que sovint l’havia vexat i colpejar durant la relació, un fet que en canvi, la resta dels seus amics desconeixien.

 

 

 

Víctor va arribar a intentar atropellar-la però en denunciar la Policia va valorar el cas com de «risc mitjà». La xica comptava amb «vigilància» que es limitava a una agent de la policia local que estava en contacte amb ella. Divendres va quedar amb la policia que controlava el seu cas per a prendre un café i parlar, però com la Policia no va posar cap mesura per a vigilar-lo a ell, en lloc d’ella, ningú es va adonar que estava esperant-la al matí per a segrestar-la.

Andrea va ser portada pel seu maltractador per la carretera fins a la gasolinera on el jove va impactar voluntàriament, ja que no consta que s’utilitzaren els frens. Per tant la va assassinar en el que és ja un nou cas de violència masclista. L’Institut de Medicina Legal de Castelló ha practicat hui l’autòpsia a la jove que ha sigut enterrada esta vesprada a les 17.00 hores en l’església major de Vila-real en un funeral multitudinari on han acudit familiars i amics. De nou es posa sobre la taula la poca protecció de les víctimes de violència de gènere i com sovint no es posen els mitjans necessaris per a que estos assassinats deixen d’ocórrer.

Últimes notícies

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.