L’Ajuntament d’Alcoi seguix tractant de salvar la vida del ciutadà Víctor Parada

El ple de l’Ajuntament d’Alcoi demanarà este dilluns a Bolívia la seua implicació per a evitar que Víctor Parada, un ciutadà d’aquell país que va residir durant un temps al municipi alacantí, siga executat a Malàisia. El consistori està tractant des de ja fa moltes setmanes d’influir en la condemna de mort que se li ha imposat al país asiàtic per delictes de tràfic de drogues a este home de 30 anys, i hui donarà un altre pas endavant.

 

 

L’Ajuntament d’Alcoi presentarà hui una declaració institucional amb el suport de tots els grups polítics amb l’objectiu de que el govern de Bolívia, d’on és natural Parada, s’implique també en el dramàtic cas del seu ciutadà.

 

 

Víctor Parada va ser deportat d’Espanya en 2009 per no tindre papers, i quan tractava d’aconseguir diners de qualsevol forma en 2013 transportant droga a Malàisia va ser detingut. A principis d’este any, qui fóra veí d’Alcoi i Benilloba, va conéixer que estava sentenciat a morir en la forca.

 

El condemnat a mort, a l'esquerra de la foto

El condemnat a mort, a l’esquerra de la foto | Cedida

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.

Les Corts demanen declarar zona d’emergència pel temporal Harry i reclamen ajudes i obres en la costa

Les Corts Valencianes han demanat al Govern declarar zona afectada greument per emergència els municipis danyats pel temporal Harry. La comissió ha secundat també exigir el rebuig a la Llei europea de restauració de la naturalesa i ha tombat iniciatives de PSPV i Compromís.

Expectació mediàtica i accés només per a la família en la vetla de Tejero

La capella ardent a Xàtiva ha congregat a nombrosos mitjans i a alguns curiosos, mentres només la família ha accedit a l'interior. El funeral se celebrarà a les 19 hores.

Renzo Saravia seguix un pla específic de treball amb el València

Renzo Saravia seguix un pla específic i progressiu en els seus primers dies al València. El lateral, fitxat fins a final de temporada per a cobrir a Foulquier, combina treball grupal i individual.

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.

Colp a la banda albanesa que va robar 11 xalets de luxe de Dénia a Rota i es va emportar fins a 2 milions

La Policia ha desarticulat parcialment una organització albanesa que va assaltar 11 xalets i viles de luxe de Dénia a Rota. El botí va ascendir a entre 1,5 i 2 milions en efectiu, joies i rellotges.

PP i Vox aproven de manera definitiva el pressupost municipal d’Alacant: 367,3 milions

PP i Vox han aprovat definitivament el pressupost de l'Ajuntament d'Alacant, que ascendix a 367,3 milions i creix un 5,8%. Els comptes prioritzen neteja, manteniment i impuls social i cultural.