L’Ajuntament d’Alcoi seguix tractant de salvar la vida del ciutadà Víctor Parada

El ple de l’Ajuntament d’Alcoi demanarà este dilluns a Bolívia la seua implicació per a evitar que Víctor Parada, un ciutadà d’aquell país que va residir durant un temps al municipi alacantí, siga executat a Malàisia. El consistori està tractant des de ja fa moltes setmanes d’influir en la condemna de mort que se li ha imposat al país asiàtic per delictes de tràfic de drogues a este home de 30 anys, i hui donarà un altre pas endavant.

 

 

L’Ajuntament d’Alcoi presentarà hui una declaració institucional amb el suport de tots els grups polítics amb l’objectiu de que el govern de Bolívia, d’on és natural Parada, s’implique també en el dramàtic cas del seu ciutadà.

 

 

Víctor Parada va ser deportat d’Espanya en 2009 per no tindre papers, i quan tractava d’aconseguir diners de qualsevol forma en 2013 transportant droga a Malàisia va ser detingut. A principis d’este any, qui fóra veí d’Alcoi i Benilloba, va conéixer que estava sentenciat a morir en la forca.

 

El condemnat a mort, a l'esquerra de la foto

El condemnat a mort, a l’esquerra de la foto | Cedida

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.