L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.