L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Últimes notícies

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.