14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Últimes notícies

Quatre investigats per furts de perfums de luxe amb bossa de Faraday a Calp

La Guàrdia Civil ha investigat a quatre persones per cinc furts de cosmètica i perfumeria de luxe a Calp mitjançant la bossa de Faraday. S'han recuperat productes valorats en uns 2.000 euros i els sospitosos han quedat en llibertat a l'espera de juí ràpid.

Dos detinguts per intentar robar en un caixer amb el llaç libanés

Dos hòmens de 25 i 49 anys van ser detinguts a Alacant quan manipulaven un caixer amb el llaç libanés. La ràpida intervenció policial va frustrar el frau i la fugida.

Pluja feble en el nord de la Comunitat, màximes en ascens i ratxes fortes en el prelitoral

Cels poc nuvolosos amb augment de núvols a la vesprada i probables precipitacions febles en el terç nord. Gelades a l'interior i vent de ponent amb ratxes fortes en zones exposades del prelitoral.

L’atur baixa al novembre un 0,90% en la Comunitat Valenciana i l’afiliació creix un 1,21%

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb 2.641 aturats menys (292.116 en total) i 27.324 afiliats més a la Seguretat Social (2.269.315). En un any, l'atur va caure un 7,28%.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox i el relleu de Carlos Mazón. L'acte inclou jurament, Proposició del programa i un minut de silenci per José Luis Olivas.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant el ple de Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. L'acte tanca el tràmit iniciat amb el seu nomenament en el BOE.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país