L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.