L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.