Anuncios

L’Ajuntament de València limita el la velocitat en el nucli històric de Campanar a 30km/h

A través de la Regidoria de Mobilitat Sostenible l'Ajuntament de València ha executat una actuació integral de millora de la mobilitat i de la seguretat viària i de pacificació del trànsit en el barri de Campanar, mitjançant la qual s'establix un límit de velocitat de 30 km/hora al voltant del nucli històric del barri de la ciutat. Esta intervenció sorgix de les conversacions mantingudes amb representants de l'associació de veïns de Campanar, que històricament han reivindicat la recuperació del nucli històric per a la ciutadania. En conseqüència la mesura novedosa que s'implantarà és el límit de velocitat en 30 km/hora en tot el nucli històric. Este és el delimitat per l'avinguda del General Avilés, al nord; el carrer de Rascanya, a l'est; la plaça de Badajoz i els carrers del Baró de Barzeta i del Bisbe Soler, al sud, i l'avinguda del Mestre Rodrigo a l'oest.

  

 

 

De la mateixa manera que s'ha fet recentment en Ciutat Vella, s'han interromput els itineraris oportunistes de vehicles ubicant macetes en els carrers del Gravador Enguídanos, del Bisbe Soler i del Baró de Barxeta per a restringir el trànsit en una zona que, malgrat això, s'ha establit per als vianants. De la mateixa manera, s'ha establit una inversió del sentit dels carrers de Benidorm i del Metge Vicent Torrent, ja que, segons sembla molta gent utilitzava eixos carrers per a acurtar el pas entre l'avinguda del Mestre Rodrigo i el carrer de Rascanya, sovint a una velocitat inapropiada.

Anuncios

  

 

 

A més s'han instal·lat masseters en l'entorn del carrer de Villar del Arzobispo per evitar l'aparcament de vehicles, i també s'ha atés una altra «petició veïnal durant molt de temps» i s'ha creat un nou pas de vianants en l'Avinguda Pio Baroja. Giuseppe Grezzi, ha explicat que amb tota esta intervenció el consistori dona resposta a una «reivindicació històrica dels veïns de Campanar per a recuperar per a la ciutadania este barri històric i facilitar l'accessibilitat i una millora de la seguretat viària igual que ja hem fet en altres barris de la ciutat», ha afirmat el regidor de Mobilitat Sostenible.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios