L’Audiència reobri la causa de l’accident de metro de 2006

L’Audiència Provincial de València ha ordenat al jutjat instructor que reòbriga la causa de l’accident de la Línia 1 de Metrovalencia, ocorregut el 3 de juny de 2006, en el qual van morir 43 persones i altres 47 van resultar ferides, segons un acte fet públic aquest dilluns.

 

 

El Jutjat d’Instrucció número 21 de València va arxivar el procediment el passat mes de maig -per tercera vegada des que es va iniciar la recerca- en descartar que existiren responsables penals i al no veure acreditat que en el sinistre “tinguera incident una fallada o mal estat del material mòbil o de la infraestructura”.

 

 

Tant la Fiscalia com l’Associació de Víctimes 3 de Julio van recórrer aquesta decisió de sobreseïment i ara l’Audiència Provincial els ha donat la raó i ha ordenat a la instructora que reòbriga el cas.

Últimes notícies

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.