L’exlegionari detingut a Argentina pot enfrontar-se a 25 anys de presó per l’assassinat d’Eva Bou

Ejemplo de shortcode con estilo
  José Luis Gallego, l’exlegionari acusat de l’assassinat de la seua parella sentimental Eva Bou a Borriol el passat 7 de setembre, va ser detingut a Posadas (Argentina) Per la Policia Federal Argentina, com ja va informar este diari. L’assassí per aquest crim de violència masclista podria enfrontar-se fins a 25 anys de presó una […]

 

José Luis Gallego, l’exlegionari acusat de l’assassinat de la seua parella sentimental Eva Bou a Borriol el passat 7 de setembre, va ser detingut a Posadas (Argentina) Per la Policia Federal Argentina, com ja va informar este diari. L’assassí per aquest crim de violència masclista podria enfrontar-se fins a 25 anys de presó una vegada extraditat i jutjat a Castelló. La investigació policial i l’autoritat judicial determinaran si José Luís Gallego és processat per un delicte d’homicidi, de 10 a 15 anys de presó, o d’assassinat, el que són fins a 25 anys, si concorregueren els agreujants de traïdoria i ensenyament.

El crim es va perpetrar el passat mes de setembre, després d’assestar-li a la seua parella sentimental, de 35 anys, diverses ferides d’arma blanca en la casa que els dos compartien en el carrer San Bartolomé de Borriol, a la Plana Alta. El cadàver va ser descobert el 7 de setembre, després de donar l’alerta la família, ja que no tenia notícies seues. Malgrat això, l’autòpsia va revelar que Eva Bou portava morta cinc dies. Precisament en eixe marge de temps entre el 2 i el 7 de setembre va ser el temps que l’assassí va aprofitar per a agafar un avió i volar de Madrid a Buenos Aires, abans que les autoritats se n’adonaren de la seua fugida i dictaren una ordre de recerca internacional contra ell per a detindre’l.

Ara que per fi està detingut i es podrà fer justícia per a la família de la víctima d’aquest horrible crim de violència de gènere, sembla que encara podria dilatar-se fins a tres mesos la seua tornada a Espanya, com va informar dilluns José Luis Cuesta, el fiscal cap. El Jutjat de Violència sobre la Dona de Castelló ja ha ordenat presó comunicada i sense fiança per l’autor de la mort per violència de gènere d’Eva Bou. L’exlegionari, per la seua banda, va intentar negociar recentment la seua rendició i entrega en territori europeu. Aquest intent per a acordar la detenció al vore’s acorralat per les autoritats va ser el que va permetre als investigadors la seua localització en la província de Misiones, en el nord del país. 

L’agressor ja s’havia assentat a la ciutat i havia anat a un popular restaurant, vestia una samarreta de mànega curta que deixava al descobert els seus nombrosos tatuatges, un d’ells en el coll amb el nom de la víctima. L’exlegionari va eixir al carrer d’aquest establiment i va ser reduït i esposat en la terrassa del bar. Els encarregats de la investigació ja el tenien ubicat en aquesta zona de Posades i esperaren un pas en fals de l’agressor per a poder detindre’l, després d’estar 80 dies fugat de les autoritats.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.