L’exposició de Playmobil més gran de la Comunitat Valenciana obri les seues portes a Torrent

 

Ja pot visitar-se en la sala cívica del Antic Mercat l’exposició de Playmobil més gran de la història de la Comunitat Valenciana, organitzada per l’Ajuntament de Torrent i l’Associació Espanyola de Col·leccionistes de Playmobil (AESCLICK). Un grup d’alumnes del col·legi San José i Santa Ana han sigut els primers en gaudir d’aquesta exposició gratuïta d’1.700 metres quadrats. 

    

L’exposició està formada per catorze diorames, alguns dels quals contenen centenars de figures, que recreen escenes de temàtiques diverses. Així, a través dels populars clics els visitants poden acostar-se a la Terra Mitjana, recrear-se en el llunyà oest, viure en primera persona la volta ciclista a Espanya i gaudir d’una vesprada de Falles. No falten en aquesta gran exposició les tradicions i les festes de Torrent. Amb figures de Playmobil s’han recreat celebracions tan populars entre els torrentins com Sant Blai i el seu porrat i les desfilades de moros i cristians.

 

Una exposició per a reviure «els seus jocs de la infància»

  

L’alcalde Jesús Ros, al costat de la regidora de Cultura, Susi Ferrer, i altres membres de la corporació municipal, han sigut dels primers a visitar la mostra. Ferrer ha convidat a no deixar passar l’oportunitat de visitar l’exposició i ha destacat que «aquesta gran mostra no és solament per al públic infantil sinó també per als més majors, que també gaudiren revivint els seus jocs de la infància».

 

Quin horari té l’exposició?

 

L’exposició pot visitar-se és el següent horari: de dilluns a dissabte de 9 a 14 h; diumenge de 10 a 13 h; dimarts, divendres i dissabte de 17 a 20 h. A més, la mostra estarà oberta en horari de vesprada el diumenge 16 i 23, dimecres 26, dijous 27, dimecres 2 i dijous 3. El dia 25 de desembre, 1 i 6 de gener estarà tancat. I el 5 estarà oberta solament pel matí.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València ordena investigar si Emergències va ser notificada de l’oferiment d’agents durant la DANA

L'Audiència de València ha estimat el recurs d'Emilio Argüeso i ha ordenat rastrejar la comunicació amb la qual Medi Ambient va oferir agents a Emergències. La diligència busca aclarir si es va notificar personalment el 29 d'octubre de 2024 i en quin moment.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Isabel Rodríguez ha reclamat a la Generalitat Valenciana reactivar controls i garanties en la vivenda protegida i ha proposat una auditoria després de les presumptes irregularitats a Alacant. També ha defés actualitzar normatives i aplicar mesures per a contindre les rendes.

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.