L’exposició de Playmobil més gran de la Comunitat Valenciana obri les seues portes a Torrent

 

Ja pot visitar-se en la sala cívica del Antic Mercat l’exposició de Playmobil més gran de la història de la Comunitat Valenciana, organitzada per l’Ajuntament de Torrent i l’Associació Espanyola de Col·leccionistes de Playmobil (AESCLICK). Un grup d’alumnes del col·legi San José i Santa Ana han sigut els primers en gaudir d’aquesta exposició gratuïta d’1.700 metres quadrats. 

    

L’exposició està formada per catorze diorames, alguns dels quals contenen centenars de figures, que recreen escenes de temàtiques diverses. Així, a través dels populars clics els visitants poden acostar-se a la Terra Mitjana, recrear-se en el llunyà oest, viure en primera persona la volta ciclista a Espanya i gaudir d’una vesprada de Falles. No falten en aquesta gran exposició les tradicions i les festes de Torrent. Amb figures de Playmobil s’han recreat celebracions tan populars entre els torrentins com Sant Blai i el seu porrat i les desfilades de moros i cristians.

 

Una exposició per a reviure «els seus jocs de la infància»

  

L’alcalde Jesús Ros, al costat de la regidora de Cultura, Susi Ferrer, i altres membres de la corporació municipal, han sigut dels primers a visitar la mostra. Ferrer ha convidat a no deixar passar l’oportunitat de visitar l’exposició i ha destacat que «aquesta gran mostra no és solament per al públic infantil sinó també per als més majors, que també gaudiren revivint els seus jocs de la infància».

 

Quin horari té l’exposició?

 

L’exposició pot visitar-se és el següent horari: de dilluns a dissabte de 9 a 14 h; diumenge de 10 a 13 h; dimarts, divendres i dissabte de 17 a 20 h. A més, la mostra estarà oberta en horari de vesprada el diumenge 16 i 23, dimecres 26, dijous 27, dimecres 2 i dijous 3. El dia 25 de desembre, 1 i 6 de gener estarà tancat. I el 5 estarà oberta solament pel matí.

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.