L’exposició de Playmobil més gran de la Comunitat Valenciana obri les seues portes a Torrent

 

Ja pot visitar-se en la sala cívica del Antic Mercat l’exposició de Playmobil més gran de la història de la Comunitat Valenciana, organitzada per l’Ajuntament de Torrent i l’Associació Espanyola de Col·leccionistes de Playmobil (AESCLICK). Un grup d’alumnes del col·legi San José i Santa Ana han sigut els primers en gaudir d’aquesta exposició gratuïta d’1.700 metres quadrats. 

    

L’exposició està formada per catorze diorames, alguns dels quals contenen centenars de figures, que recreen escenes de temàtiques diverses. Així, a través dels populars clics els visitants poden acostar-se a la Terra Mitjana, recrear-se en el llunyà oest, viure en primera persona la volta ciclista a Espanya i gaudir d’una vesprada de Falles. No falten en aquesta gran exposició les tradicions i les festes de Torrent. Amb figures de Playmobil s’han recreat celebracions tan populars entre els torrentins com Sant Blai i el seu porrat i les desfilades de moros i cristians.

 

Una exposició per a reviure «els seus jocs de la infància»

  

L’alcalde Jesús Ros, al costat de la regidora de Cultura, Susi Ferrer, i altres membres de la corporació municipal, han sigut dels primers a visitar la mostra. Ferrer ha convidat a no deixar passar l’oportunitat de visitar l’exposició i ha destacat que «aquesta gran mostra no és solament per al públic infantil sinó també per als més majors, que també gaudiren revivint els seus jocs de la infància».

 

Quin horari té l’exposició?

 

L’exposició pot visitar-se és el següent horari: de dilluns a dissabte de 9 a 14 h; diumenge de 10 a 13 h; dimarts, divendres i dissabte de 17 a 20 h. A més, la mostra estarà oberta en horari de vesprada el diumenge 16 i 23, dimecres 26, dijous 27, dimecres 2 i dijous 3. El dia 25 de desembre, 1 i 6 de gener estarà tancat. I el 5 estarà oberta solament pel matí.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.