L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L'interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2 | Europa press

 

L’interior nord de Castelló seguix este dimarts en avís groc per tempestes i pluges que poden ser localment fortes que pot deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Aemet.                        

  

La resta de la Comunitat ja no està en avís després de les pluges d’intensitat torrencial registrades ahir per la vesprada d’este dilluns en punts com Fontanars dels Alforins on van acumular 81.8 l/m2, dels quals, 78.2 l/m2 en una hora i 44.2 l/m2 en només vint minuts acompanyats de pedra.        

  

Castelló amb alerta per fortes pluges

  

Així, a Castelló i València es registraran intervals nuvolosos, boires i núvols baixos matinals i nuvolositat d’evolució diürna, amb ruixats i tempestes ocasionals, més probables a l’interior nord de Castelló, on no es descarta que siguen localment fortes mentre que a Alacant el cel estarà poc nuvolós.

  

Per la seua banda, les temperatures es mantindran amb pocs canvis, excepte descensos de les màximes a l’interior de Castelló. D’esta manera, la màxima aconseguirà els 31 graus a Alacant i els 30 graus a Castelló i València. El vent bufarà variable fluix, tendint a component est.     

 

Pluja torrencial i pedra ahir de vesprada

 

Una tormenta acompanyada de forta pluja i pedra va ser la imatge més típica ahir de vesprades a les comarques de la Costera, la Canal i la Vall d’Albaida. La pedra va ser abundant en un període d’uns vint minuts cap a la nit, on va tenyir de blanc pobles com Ontinyent, la Font de la Figuera o Vallada.

Segons les dades recollides d’estes zones afectades, a les 19:40 hores aproximàdament es van recollir fins a 26 litres per metre quadrat en Ontinyent, 23 litres per metre quadrat a Moixent, 12 a l’Olleria, 11 a Agullent i 9 a Xàtiva.

 

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.