L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L'interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2 | Europa press

 

L’interior nord de Castelló seguix este dimarts en avís groc per tempestes i pluges que poden ser localment fortes que pot deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Aemet.                        

  

La resta de la Comunitat ja no està en avís després de les pluges d’intensitat torrencial registrades ahir per la vesprada d’este dilluns en punts com Fontanars dels Alforins on van acumular 81.8 l/m2, dels quals, 78.2 l/m2 en una hora i 44.2 l/m2 en només vint minuts acompanyats de pedra.        

  

Castelló amb alerta per fortes pluges

  

Així, a Castelló i València es registraran intervals nuvolosos, boires i núvols baixos matinals i nuvolositat d’evolució diürna, amb ruixats i tempestes ocasionals, més probables a l’interior nord de Castelló, on no es descarta que siguen localment fortes mentre que a Alacant el cel estarà poc nuvolós.

  

Per la seua banda, les temperatures es mantindran amb pocs canvis, excepte descensos de les màximes a l’interior de Castelló. D’esta manera, la màxima aconseguirà els 31 graus a Alacant i els 30 graus a Castelló i València. El vent bufarà variable fluix, tendint a component est.     

 

Pluja torrencial i pedra ahir de vesprada

 

Una tormenta acompanyada de forta pluja i pedra va ser la imatge més típica ahir de vesprades a les comarques de la Costera, la Canal i la Vall d’Albaida. La pedra va ser abundant en un període d’uns vint minuts cap a la nit, on va tenyir de blanc pobles com Ontinyent, la Font de la Figuera o Vallada.

Segons les dades recollides d’estes zones afectades, a les 19:40 hores aproximàdament es van recollir fins a 26 litres per metre quadrat en Ontinyent, 23 litres per metre quadrat a Moixent, 12 a l’Olleria, 11 a Agullent i 9 a Xàtiva.

 

 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.