L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L'interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2

L’interior nord de Castelló seguix en avís groc per pluges que poden deixar 20 l/m2 | Europa press

 

L’interior nord de Castelló seguix este dimarts en avís groc per tempestes i pluges que poden ser localment fortes que pot deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Aemet.                        

  

La resta de la Comunitat ja no està en avís després de les pluges d’intensitat torrencial registrades ahir per la vesprada d’este dilluns en punts com Fontanars dels Alforins on van acumular 81.8 l/m2, dels quals, 78.2 l/m2 en una hora i 44.2 l/m2 en només vint minuts acompanyats de pedra.        

  

Castelló amb alerta per fortes pluges

  

Així, a Castelló i València es registraran intervals nuvolosos, boires i núvols baixos matinals i nuvolositat d’evolució diürna, amb ruixats i tempestes ocasionals, més probables a l’interior nord de Castelló, on no es descarta que siguen localment fortes mentre que a Alacant el cel estarà poc nuvolós.

  

Per la seua banda, les temperatures es mantindran amb pocs canvis, excepte descensos de les màximes a l’interior de Castelló. D’esta manera, la màxima aconseguirà els 31 graus a Alacant i els 30 graus a Castelló i València. El vent bufarà variable fluix, tendint a component est.     

 

Pluja torrencial i pedra ahir de vesprada

 

Una tormenta acompanyada de forta pluja i pedra va ser la imatge més típica ahir de vesprades a les comarques de la Costera, la Canal i la Vall d’Albaida. La pedra va ser abundant en un període d’uns vint minuts cap a la nit, on va tenyir de blanc pobles com Ontinyent, la Font de la Figuera o Vallada.

Segons les dades recollides d’estes zones afectades, a les 19:40 hores aproximàdament es van recollir fins a 26 litres per metre quadrat en Ontinyent, 23 litres per metre quadrat a Moixent, 12 a l’Olleria, 11 a Agullent i 9 a Xàtiva.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.