Sis lladres encaputxats atraquen una tenda de Guess en tres minuts en el centre comercial Bonaire d’Aldaia

Guess de Bonaire

Han trencat el cristall de la porta | Google Maps

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, sis lladres encaputxats han assaltat una botiga de Guess del centre comercial de Bonaire, en Aldaia, en l’Horta Oest (València), en només tres minuts de temps. Han robat peces de roba per valor de més de 15.000 euros.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els lladres van actuar molt ràpidament ja que havien calculat el temps que tardarien els vigilants i la Guàrdia Civil. No obstant això, han sigut gravats per les càmeres de seguretat

 

Han trencat el cristall de la porta i, mentres dos d’ells omplien les bolses de roba, un altre trencava la caixa forta, altres dos esperaven fora i l’últim estava en un cotxe fent guàrdia amb una matrícula falsa. 

 

Dos dels lladres van robar el cotxe el diumenge per la nit en una avinguda de Paterna, en la mateixa comarca, a on van ser sorpresos per la policia, i van fugir a 180 quilòmetres per hora per la CV-35, V-30, A-7 i l’A-3 i van deixar arrere a la patrulla.

 

La Guàrdia Civil ha vist les imàtgens i han fet una inspecció en la botiga, encara que portaven guants per a no deixar pistes. De la mateixa manera, estan investigant si es tracta dels mateixos responsables de cinc robatoris que es van produir l’any passat en els centres comercials d’Alcampo, El Saler, Bonaire i El Manar, a on van furtar mòbils i ordinadors i també van ser robatoris de pocs minuts.

Últimes notícies

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.