Sis lladres encaputxats atraquen una tenda de Guess en tres minuts en el centre comercial Bonaire d’Aldaia

Guess de Bonaire

Han trencat el cristall de la porta | Google Maps

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, sis lladres encaputxats han assaltat una botiga de Guess del centre comercial de Bonaire, en Aldaia, en l’Horta Oest (València), en només tres minuts de temps. Han robat peces de roba per valor de més de 15.000 euros.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els lladres van actuar molt ràpidament ja que havien calculat el temps que tardarien els vigilants i la Guàrdia Civil. No obstant això, han sigut gravats per les càmeres de seguretat

 

Han trencat el cristall de la porta i, mentres dos d’ells omplien les bolses de roba, un altre trencava la caixa forta, altres dos esperaven fora i l’últim estava en un cotxe fent guàrdia amb una matrícula falsa. 

 

Dos dels lladres van robar el cotxe el diumenge per la nit en una avinguda de Paterna, en la mateixa comarca, a on van ser sorpresos per la policia, i van fugir a 180 quilòmetres per hora per la CV-35, V-30, A-7 i l’A-3 i van deixar arrere a la patrulla.

 

La Guàrdia Civil ha vist les imàtgens i han fet una inspecció en la botiga, encara que portaven guants per a no deixar pistes. De la mateixa manera, estan investigant si es tracta dels mateixos responsables de cinc robatoris que es van produir l’any passat en els centres comercials d’Alcampo, El Saler, Bonaire i El Manar, a on van furtar mòbils i ordinadors i també van ser robatoris de pocs minuts.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.