Sis lladres encaputxats atraquen una tenda de Guess en tres minuts en el centre comercial Bonaire d’Aldaia

Guess de Bonaire

Han trencat el cristall de la porta | Google Maps

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, sis lladres encaputxats han assaltat una botiga de Guess del centre comercial de Bonaire, en Aldaia, en l’Horta Oest (València), en només tres minuts de temps. Han robat peces de roba per valor de més de 15.000 euros.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els lladres van actuar molt ràpidament ja que havien calculat el temps que tardarien els vigilants i la Guàrdia Civil. No obstant això, han sigut gravats per les càmeres de seguretat

 

Han trencat el cristall de la porta i, mentres dos d’ells omplien les bolses de roba, un altre trencava la caixa forta, altres dos esperaven fora i l’últim estava en un cotxe fent guàrdia amb una matrícula falsa. 

 

Dos dels lladres van robar el cotxe el diumenge per la nit en una avinguda de Paterna, en la mateixa comarca, a on van ser sorpresos per la policia, i van fugir a 180 quilòmetres per hora per la CV-35, V-30, A-7 i l’A-3 i van deixar arrere a la patrulla.

 

La Guàrdia Civil ha vist les imàtgens i han fet una inspecció en la botiga, encara que portaven guants per a no deixar pistes. De la mateixa manera, estan investigant si es tracta dels mateixos responsables de cinc robatoris que es van produir l’any passat en els centres comercials d’Alcampo, El Saler, Bonaire i El Manar, a on van furtar mòbils i ordinadors i també van ser robatoris de pocs minuts.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.