Sis lladres encaputxats atraquen una tenda de Guess en tres minuts en el centre comercial Bonaire d’Aldaia

Guess de Bonaire

Han trencat el cristall de la porta | Google Maps

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, sis lladres encaputxats han assaltat una botiga de Guess del centre comercial de Bonaire, en Aldaia, en l’Horta Oest (València), en només tres minuts de temps. Han robat peces de roba per valor de més de 15.000 euros.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els lladres van actuar molt ràpidament ja que havien calculat el temps que tardarien els vigilants i la Guàrdia Civil. No obstant això, han sigut gravats per les càmeres de seguretat

 

Han trencat el cristall de la porta i, mentres dos d’ells omplien les bolses de roba, un altre trencava la caixa forta, altres dos esperaven fora i l’últim estava en un cotxe fent guàrdia amb una matrícula falsa. 

 

Dos dels lladres van robar el cotxe el diumenge per la nit en una avinguda de Paterna, en la mateixa comarca, a on van ser sorpresos per la policia, i van fugir a 180 quilòmetres per hora per la CV-35, V-30, A-7 i l’A-3 i van deixar arrere a la patrulla.

 

La Guàrdia Civil ha vist les imàtgens i han fet una inspecció en la botiga, encara que portaven guants per a no deixar pistes. De la mateixa manera, estan investigant si es tracta dels mateixos responsables de cinc robatoris que es van produir l’any passat en els centres comercials d’Alcampo, El Saler, Bonaire i El Manar, a on van furtar mòbils i ordinadors i també van ser robatoris de pocs minuts.

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.