Sis lladres encaputxats atraquen una tenda de Guess en tres minuts en el centre comercial Bonaire d’Aldaia

Guess de Bonaire

Han trencat el cristall de la porta | Google Maps

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, sis lladres encaputxats han assaltat una botiga de Guess del centre comercial de Bonaire, en Aldaia, en l’Horta Oest (València), en només tres minuts de temps. Han robat peces de roba per valor de més de 15.000 euros.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els lladres van actuar molt ràpidament ja que havien calculat el temps que tardarien els vigilants i la Guàrdia Civil. No obstant això, han sigut gravats per les càmeres de seguretat

 

Han trencat el cristall de la porta i, mentres dos d’ells omplien les bolses de roba, un altre trencava la caixa forta, altres dos esperaven fora i l’últim estava en un cotxe fent guàrdia amb una matrícula falsa. 

 

Dos dels lladres van robar el cotxe el diumenge per la nit en una avinguda de Paterna, en la mateixa comarca, a on van ser sorpresos per la policia, i van fugir a 180 quilòmetres per hora per la CV-35, V-30, A-7 i l’A-3 i van deixar arrere a la patrulla.

 

La Guàrdia Civil ha vist les imàtgens i han fet una inspecció en la botiga, encara que portaven guants per a no deixar pistes. De la mateixa manera, estan investigant si es tracta dels mateixos responsables de cinc robatoris que es van produir l’any passat en els centres comercials d’Alcampo, El Saler, Bonaire i El Manar, a on van furtar mòbils i ordinadors i també van ser robatoris de pocs minuts.

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.