19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Dos lladres aprofiten la Nit de Nadal per a intentar robar en cases en Novelda

 

Este dijous, durant la Nit de Nadal, la Policia Local de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha denuniciat a tres veïns per saltar-se el toc de queda i ha detingut a dos lladres. 

 

Segons explica ‘Información’, cap a les 02.00 hores una veïna ha escoltat sorolls en una casa pròxima a la seua. Amb l’arribada dels agents, han trobat dins a dos hómens que han fugit, iniciant-se d’esta forma una persecució que ha acabat amb la seua detenció. 

 

Els policies han comprovat que han forçat l’entrada de la casa amb una barra de metall. Els dos detinguts, amb numerosos antecedents, han sigut traslladats a les dependències de la Guàrdia Civil, a on han quedat a disposició judicial.

Últimes notícies

Camarero demana a Morant activar 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat

Susana Camarero ha instat a Diana Morant a reclamar al Govern la posada fent ús de 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat. També ha demanat suprimir l'IVA en la construcció de VPP per a abaratir preus.

Marlaska afirma que la Policia detectarà possibles fraus en la regularització d’immigrants

Interior defén que el procés de regularització es farà amb garanties i que es perseguirà el frau després de l'augment de denúncies per pèrdua de passaports. A més, nega concessions en la llei de multireincidència i es pronuncia sobre el cas Ábalos i la inscripció d'un nou partit.

Marlaska assegura que la reforma de Sapadors a València estarà conclosa abans de l’estiu

El ministre de l'Interior ha assegurat que les obres en l'antiga caserna de Sapadors conclouran este semestre, amb una inversió pròxima a 30 milions. També ha avançat projectes de noves comissaries a Benidorm, Dénia, Sagunt i Vila-real.

La València d’entre segles reviu a la Casa Museu Blasco Ibáñez amb 50 fotografies

La Casa Museu Blasco Ibáñez ha inaugurat este dijous una mostra amb unes 50 imatges que connecten la ciutat de finals del XIX i principis del XX amb la seua literatura. L'exposició enllaça patrimoni fotogràfic i narrativa per a oferir un retrat viu de la València d'antany.

El MACA s’obri a l’art comunitari amb ‘Històries de la Bassa’ del Raval Roig

El MACA inaugura 'Històries de la Bassa', un projecte de mediació amb veïns del Raval Roig convertit en exposició. La mostra reunix arxius i relats.

Camarero avisa de sorpreses per a PSPV i Compromís i defén el procés de les VPP d’Alacant

La vicepresidenta primera ha sostingut que les adjudicacions de la Platja de Sant Joan es van fer amb normes del Botànic i ha avançat possibles sorpreses. El Consell revisa 140 expedients i dona 10 dies per a esmenar deficiències.

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.