Li peguen una pallissa i li furten el cotxe en sa casa en Almàssera

Els agressors anaven encaputxats | Jordi Borràs

 

Un assalt ha provocat preocupació en Almàssera (València). Un veí de la localitat de l’Horta Nord va ser agredit el divendres 24 de maig a les 14.30 hores en sa casa –en el carrer de Vicent Fuster– quan va trobar tres individus, encaputxats i armats amb un ganivet i una pistola, furtant-li en casa.

 

Els lladres, quan van vore a l’home, li van pegar una pallissa per a reduir-lo i el van emmordassar. Els agressors, en vore que l’home no tenia diners en efectiu, li van agarrar les claus del cotxe –un Peugeot 308– i li’l van furtar. Després de la pallissa, la víctima va necessitar atenció mèdica.

 

La Guàrdia Civil, en rebre la denúncia, va muntar controls policials per a poder trobar els lladres en carreteres pròximes d’Almàssera, però com que estaven encaputxats, la víctima no va poder aportar moltes dades que facilitaren la identifació dels tres agressors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.