L’Audiència de València acorda concedir la llibertat condicional a l’anestesista Juan Maeso

La Secció de l’Audiència de València ha acordat concedir la llibertat condicional a l’anestesista Juan Maeso, que estava complint la pena a què va ser condemnat per contagiar 275 pacients amb el virus de l’hepatitis C en règim de tercer grau, amb autorització per pernoctar al seu domicili i amb control telemàtic.

El Tribunal entén que concorren els requisits legals per accedir a la llibertat condicional, per la qual cosa estima el recurs d’apel·lació formulat per la defensa contra la resolució del Jutjat de Vigilància Penitenciària que li denegava este accés.

L’Audiència recorda que l’edat del penat, 81 anys, el temps de condemna que ja ha complert, gairebé 16 dels 20 anys de presó de compliment màxim, i les seues circumstàncies vitals “semblen dificultar, si no impedir, que puga reprendre l’activitat professional en ocasió de la qual va cometre els delictes pels quals compleix condemna”.

En definitiva, no s’aprecia cap dada “que permeta qüestionar que el penat es trobe en condicions per a la seua reinserció” o que permeta “sostindre que no es trobe en condicions de viure respectant la llei penal”, conclou la Sala.

Últimes notícies

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.