En llibertat un home que va atropellar a una dona quan creuava un pas de vianants i se’n va anar sense auxiliar-la

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir al matí a València a un home de 71 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions i omissió del deure socórrec, després de pel que sembla colpejar amb el seu cotxe a una dona que creuava un pas de vianants i marxar-se del lloc sense auxiliar-la. La víctima una dona de 77 anys va ser atesa per una parella que passava pel lloc i posteriorment en un hospital de València.

 

  

  

Les recerques es van iniciar el 20 de febrer en tenir coneixement els policies que una dona pel que sembla havia sigut atropellada per un cotxe en un carrer del districte d'Exposició de València i el conductor d'aquest s'havia marxat sense auxiliar-la.

 

 

  

Durant les recerques els agents van esbrinar que quan la víctima estava creuant un pas de vianants, un cotxe li havia colpejat i tirat al sòl. El conductor va parar, va obrir la porta, i sense baixar-se li va preguntar com es trobava, moment en què la dona li va recriminar la seua actitud, per la qual cosa aquest va tancar la porta i va continuar la seua marxa.

  

  

 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.