11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

En llibertat un home que va atropellar a una dona quan creuava un pas de vianants i se’n va anar sense auxiliar-la

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir al matí a València a un home de 71 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions i omissió del deure socórrec, després de pel que sembla colpejar amb el seu cotxe a una dona que creuava un pas de vianants i marxar-se del lloc sense auxiliar-la. La víctima una dona de 77 anys va ser atesa per una parella que passava pel lloc i posteriorment en un hospital de València.

 

  

  

Les recerques es van iniciar el 20 de febrer en tenir coneixement els policies que una dona pel que sembla havia sigut atropellada per un cotxe en un carrer del districte d'Exposició de València i el conductor d'aquest s'havia marxat sense auxiliar-la.

 

 

  

Durant les recerques els agents van esbrinar que quan la víctima estava creuant un pas de vianants, un cotxe li havia colpejat i tirat al sòl. El conductor va parar, va obrir la porta, i sense baixar-se li va preguntar com es trobava, moment en què la dona li va recriminar la seua actitud, per la qual cosa aquest va tancar la porta i va continuar la seua marxa.

  

  

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.