En llibertat un home que va atropellar a una dona quan creuava un pas de vianants i se’n va anar sense auxiliar-la

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir al matí a València a un home de 71 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions i omissió del deure socórrec, després de pel que sembla colpejar amb el seu cotxe a una dona que creuava un pas de vianants i marxar-se del lloc sense auxiliar-la. La víctima una dona de 77 anys va ser atesa per una parella que passava pel lloc i posteriorment en un hospital de València.

 

  

  

Les recerques es van iniciar el 20 de febrer en tenir coneixement els policies que una dona pel que sembla havia sigut atropellada per un cotxe en un carrer del districte d'Exposició de València i el conductor d'aquest s'havia marxat sense auxiliar-la.

 

 

  

Durant les recerques els agents van esbrinar que quan la víctima estava creuant un pas de vianants, un cotxe li havia colpejat i tirat al sòl. El conductor va parar, va obrir la porta, i sense baixar-se li va preguntar com es trobava, moment en què la dona li va recriminar la seua actitud, per la qual cosa aquest va tancar la porta i va continuar la seua marxa.

  

  

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.