11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

En llibertat un home que va atropellar a una dona quan creuava un pas de vianants i se’n va anar sense auxiliar-la

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir al matí a València a un home de 71 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de lesions i omissió del deure socórrec, després de pel que sembla colpejar amb el seu cotxe a una dona que creuava un pas de vianants i marxar-se del lloc sense auxiliar-la. La víctima una dona de 77 anys va ser atesa per una parella que passava pel lloc i posteriorment en un hospital de València.

 

  

  

Les recerques es van iniciar el 20 de febrer en tenir coneixement els policies que una dona pel que sembla havia sigut atropellada per un cotxe en un carrer del districte d'Exposició de València i el conductor d'aquest s'havia marxat sense auxiliar-la.

 

 

  

Durant les recerques els agents van esbrinar que quan la víctima estava creuant un pas de vianants, un cotxe li havia colpejat i tirat al sòl. El conductor va parar, va obrir la porta, i sense baixar-se li va preguntar com es trobava, moment en què la dona li va recriminar la seua actitud, per la qual cosa aquest va tancar la porta i va continuar la seua marxa.

  

  

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.