Tanquen un local sense llicència que oferia perruqueria, barberia, alcohol i tatuatges en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han tancat un establiment que no tenia llicència d’activitat ni complia mesures sanitàries anticovid però obria les seues portes com a perruqueria, barberia, estudi de tatuatges, acadèmia i amb venda d’alcohol i refrescos.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous en la plaça de la Vinya d’Alacant, quan els agents de la Unitat Fox, en els dispositius de vigilància diaris per a fer front a la pandèmia, van localitzar este establiment, pel que pareix, il·legal.

 

Els policies van inspeccionar el local i van comprovar que no tenia l’obligatòria llicència i atenia el públic sense cap autorització per a estar exercint diferents activitats.

 

El local actuava com a perruqueria, barberia, feia tatuatges i acadèmia. També tenia un servici de bar i venda de refrescos i begudes alcohòliques. Els agents van localitzar una sala d’espera annexa habilitada per a jugar a la playstation sense cap mesura de seguretat.

Després de la inspecció es va alçar una acta per una infracció greu i els agents van procedir al tancament d’este establiment, que s’enfronta a una infracció greu amb multes de 601 a 30.000 euros i acumulativament fins a 300.000 euros.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.