Tanquen un local sense llicència que oferia perruqueria, barberia, alcohol i tatuatges en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han tancat un establiment que no tenia llicència d’activitat ni complia mesures sanitàries anticovid però obria les seues portes com a perruqueria, barberia, estudi de tatuatges, acadèmia i amb venda d’alcohol i refrescos.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous en la plaça de la Vinya d’Alacant, quan els agents de la Unitat Fox, en els dispositius de vigilància diaris per a fer front a la pandèmia, van localitzar este establiment, pel que pareix, il·legal.

 

Els policies van inspeccionar el local i van comprovar que no tenia l’obligatòria llicència i atenia el públic sense cap autorització per a estar exercint diferents activitats.

 

El local actuava com a perruqueria, barberia, feia tatuatges i acadèmia. També tenia un servici de bar i venda de refrescos i begudes alcohòliques. Els agents van localitzar una sala d’espera annexa habilitada per a jugar a la playstation sense cap mesura de seguretat.

Després de la inspecció es va alçar una acta per una infracció greu i els agents van procedir al tancament d’este establiment, que s’enfronta a una infracció greu amb multes de 601 a 30.000 euros i acumulativament fins a 300.000 euros.

Últimes notícies

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.