Tanquen un local sense llicència que oferia perruqueria, barberia, alcohol i tatuatges en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han tancat un establiment que no tenia llicència d’activitat ni complia mesures sanitàries anticovid però obria les seues portes com a perruqueria, barberia, estudi de tatuatges, acadèmia i amb venda d’alcohol i refrescos.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous en la plaça de la Vinya d’Alacant, quan els agents de la Unitat Fox, en els dispositius de vigilància diaris per a fer front a la pandèmia, van localitzar este establiment, pel que pareix, il·legal.

 

Els policies van inspeccionar el local i van comprovar que no tenia l’obligatòria llicència i atenia el públic sense cap autorització per a estar exercint diferents activitats.

 

El local actuava com a perruqueria, barberia, feia tatuatges i acadèmia. També tenia un servici de bar i venda de refrescos i begudes alcohòliques. Els agents van localitzar una sala d’espera annexa habilitada per a jugar a la playstation sense cap mesura de seguretat.

Després de la inspecció es va alçar una acta per una infracció greu i els agents van procedir al tancament d’este establiment, que s’enfronta a una infracció greu amb multes de 601 a 30.000 euros i acumulativament fins a 300.000 euros.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.