Tanquen un local sense llicència que oferia perruqueria, barberia, alcohol i tatuatges en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han tancat un establiment que no tenia llicència d’activitat ni complia mesures sanitàries anticovid però obria les seues portes com a perruqueria, barberia, estudi de tatuatges, acadèmia i amb venda d’alcohol i refrescos.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous en la plaça de la Vinya d’Alacant, quan els agents de la Unitat Fox, en els dispositius de vigilància diaris per a fer front a la pandèmia, van localitzar este establiment, pel que pareix, il·legal.

 

Els policies van inspeccionar el local i van comprovar que no tenia l’obligatòria llicència i atenia el públic sense cap autorització per a estar exercint diferents activitats.

 

El local actuava com a perruqueria, barberia, feia tatuatges i acadèmia. També tenia un servici de bar i venda de refrescos i begudes alcohòliques. Els agents van localitzar una sala d’espera annexa habilitada per a jugar a la playstation sense cap mesura de seguretat.

Després de la inspecció es va alçar una acta per una infracció greu i els agents van procedir al tancament d’este establiment, que s’enfronta a una infracció greu amb multes de 601 a 30.000 euros i acumulativament fins a 300.000 euros.

Últimes notícies

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.