Tanquen un local sense llicència que oferia perruqueria, barberia, alcohol i tatuatges en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han tancat un establiment que no tenia llicència d’activitat ni complia mesures sanitàries anticovid però obria les seues portes com a perruqueria, barberia, estudi de tatuatges, acadèmia i amb venda d’alcohol i refrescos.

 

Segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous en la plaça de la Vinya d’Alacant, quan els agents de la Unitat Fox, en els dispositius de vigilància diaris per a fer front a la pandèmia, van localitzar este establiment, pel que pareix, il·legal.

 

Els policies van inspeccionar el local i van comprovar que no tenia l’obligatòria llicència i atenia el públic sense cap autorització per a estar exercint diferents activitats.

 

El local actuava com a perruqueria, barberia, feia tatuatges i acadèmia. També tenia un servici de bar i venda de refrescos i begudes alcohòliques. Els agents van localitzar una sala d’espera annexa habilitada per a jugar a la playstation sense cap mesura de seguretat.

Després de la inspecció es va alçar una acta per una infracció greu i els agents van procedir al tancament d’este establiment, que s’enfronta a una infracció greu amb multes de 601 a 30.000 euros i acumulativament fins a 300.000 euros.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.