Localitzat en Alacant un dels traficants més importants de la costa llevantina

Control policial en Alacant

El traficant ha sigut detingut en un control de trànsit | PLA

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut, en un control policial, a un home, de 44 anys, per un presumpte delicte de desobediència i tràfic de drogues. El traficant ha sigut detingut en l’avinguda del Pintor Pérez Gil i els agents li han confiscat 53 grams d’haixix que duia amagats en els genitals.

 

Els agents de la Unitat Fox i la Unitat Canina de la Policia Local li han fet parar el cotxe en un dels controls de la ciutat per a fer complir les mesures establides per l’estat d’alarma enfront de la COVID-19, en diferents zones i accessos de la ciutat.

 

Els fets s’han produït este dijous, cap a les huit de la vesprada, quan els agents li han preguntat a l’ara detingut el motiu de la seua estada en el carrer. L’home els ha oferit versions contradictòries tant del seu lloc d’origen com cap a on es dirigia, sense acreditar clarament el lloc i els motius del seu desplaçament.

 

Segons fonts policials, en despertar les sospites dels agents i vore que s’estava posant molt nerviós, li han demanat que baixara del cotxe per a que els agents pogueren inspeccionar el vehicle amb els gossos de la Unitat Canina.

 

Duia la droga en els genitals

Durant esta inspecció, el gos Gus de la Policia Local ha marcat la zona dels genitals d’esta persona i els agents han trobat una pça de 53 grams d’haixix en les seues parts íntimes.

 

Diners, droga i dispositius electrònics confiscats a un dels traficants més importants de la costa llevantina

Diners, droga i dispositius electrònics confiscats | PLA

 

Després d’esta troballa els agents han inspeccionat el cotxe en profunditat i han trobat més de 770 euros en bitllets, tres telèfons i una tauleta. A demés, el gos ha marcat de manera insistent la zona del maleter, a on han detectat una olor residual de substància estupefaent.

 

Un dels traficants més importants de la costa llevantina

Els agents de la Unitat Fox, en identificar al detingut, han pogut comprovar que li consten desenes de detencions i és un dels presumptes traficant més importants de la costa llevantina.

 

Per estos fets, la Policia Local d’Alacant ha detingut a este home per un presumpte delicte de desobediència i tràfic de drogues. L’ara detingut ha sigut informat dels motius de la seua detenció i dels drets que li assistixen, per a ser traslladat a comissària i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.