Localitzat en Alacant un dels traficants més importants de la costa llevantina

Control policial en Alacant

El traficant ha sigut detingut en un control de trànsit | PLA

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut, en un control policial, a un home, de 44 anys, per un presumpte delicte de desobediència i tràfic de drogues. El traficant ha sigut detingut en l’avinguda del Pintor Pérez Gil i els agents li han confiscat 53 grams d’haixix que duia amagats en els genitals.

 

Els agents de la Unitat Fox i la Unitat Canina de la Policia Local li han fet parar el cotxe en un dels controls de la ciutat per a fer complir les mesures establides per l’estat d’alarma enfront de la COVID-19, en diferents zones i accessos de la ciutat.

 

Els fets s’han produït este dijous, cap a les huit de la vesprada, quan els agents li han preguntat a l’ara detingut el motiu de la seua estada en el carrer. L’home els ha oferit versions contradictòries tant del seu lloc d’origen com cap a on es dirigia, sense acreditar clarament el lloc i els motius del seu desplaçament.

 

Segons fonts policials, en despertar les sospites dels agents i vore que s’estava posant molt nerviós, li han demanat que baixara del cotxe per a que els agents pogueren inspeccionar el vehicle amb els gossos de la Unitat Canina.

 

Duia la droga en els genitals

Durant esta inspecció, el gos Gus de la Policia Local ha marcat la zona dels genitals d’esta persona i els agents han trobat una pça de 53 grams d’haixix en les seues parts íntimes.

 

Diners, droga i dispositius electrònics confiscats a un dels traficants més importants de la costa llevantina

Diners, droga i dispositius electrònics confiscats | PLA

 

Després d’esta troballa els agents han inspeccionat el cotxe en profunditat i han trobat més de 770 euros en bitllets, tres telèfons i una tauleta. A demés, el gos ha marcat de manera insistent la zona del maleter, a on han detectat una olor residual de substància estupefaent.

 

Un dels traficants més importants de la costa llevantina

Els agents de la Unitat Fox, en identificar al detingut, han pogut comprovar que li consten desenes de detencions i és un dels presumptes traficant més importants de la costa llevantina.

 

Per estos fets, la Policia Local d’Alacant ha detingut a este home per un presumpte delicte de desobediència i tràfic de drogues. L’ara detingut ha sigut informat dels motius de la seua detenció i dels drets que li assistixen, per a ser traslladat a comissària i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.