Localitzat en Elx un lladre que robava sempre amb la mateixa roba

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre en Elx | Cedida
 

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre gràcies a la seua roba en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). L’home està acusat d’entrar a robar en 3 xalets de la zona de Ciutat Jardí. La detenció ha sigut possible perquè el detingut sempre actuava vestit amb el mateix xandall d’una coneguda marca.

 

El divendres 10 de gener va ser el primer robatori, però sense èxit, ja que la propietària de la casa es va despertar i el detingut no va poder fer res. Les imàtgens de la càmera de seguretat del xalet van conseguir captar la silueta del lladre, a on es veu el model de roba deportiva, segons explica ‘Información’.

 

Dos dies després va tornar a actuar en altra casa, i esta volta sí que va furtar una televisió i una vinoteca. Però en eixos moments hi havia una patrulla de la Policia Local per la zona, i el van pillar intentant robar un cotxe i amb la vinoteca, però no van poder comprovar que no era seua. Però de totes maneres els agents van deixar constància dels fets, a on senyalaven la vestimenta del lladre que tornava a ser un xandall d’una marca coneguda.

 

El moment clau de la detenció

El propietari de la casa va interposar, dos dies després, una denúncia en la Policia Nacional a on deia que li faltaven una vinoteca i un televisor. En este moment, van saltar els primeres senyals d’alarma, en coincidir els relats de la Local i la Nacional. A demés, eixa mateixa nit el lladre va tornar a entrar en la mateixa casa a per unes cadires de la terrassa amb la mateixa roba.

 

Este «uniforme delictiu» ha sigut clau per a relacionar els tres casos. Ahir dijous 16 de gener la jutge del Jutjat d’Instrucció 4 va ordenar el seu ingrés en presó després de la petició de la Fiscalia. Diferents fonts judicials van afirmar que l’home ja comptava amb més antecedents per robatoris amb força i receptació. 

 

Inclús ja havia estat un any en presó, motiu pel que ara estarà allí fins a que se celebren els juís per robatori frustrat: pels dos que van passar en la mateixa casa i pel del cotxe que no va arribar a consumar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.