Localitzat en Elx un lladre que robava sempre amb la mateixa roba

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre en Elx | Cedida
 

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre gràcies a la seua roba en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). L’home està acusat d’entrar a robar en 3 xalets de la zona de Ciutat Jardí. La detenció ha sigut possible perquè el detingut sempre actuava vestit amb el mateix xandall d’una coneguda marca.

 

El divendres 10 de gener va ser el primer robatori, però sense èxit, ja que la propietària de la casa es va despertar i el detingut no va poder fer res. Les imàtgens de la càmera de seguretat del xalet van conseguir captar la silueta del lladre, a on es veu el model de roba deportiva, segons explica ‘Información’.

 

Dos dies després va tornar a actuar en altra casa, i esta volta sí que va furtar una televisió i una vinoteca. Però en eixos moments hi havia una patrulla de la Policia Local per la zona, i el van pillar intentant robar un cotxe i amb la vinoteca, però no van poder comprovar que no era seua. Però de totes maneres els agents van deixar constància dels fets, a on senyalaven la vestimenta del lladre que tornava a ser un xandall d’una marca coneguda.

 

El moment clau de la detenció

El propietari de la casa va interposar, dos dies després, una denúncia en la Policia Nacional a on deia que li faltaven una vinoteca i un televisor. En este moment, van saltar els primeres senyals d’alarma, en coincidir els relats de la Local i la Nacional. A demés, eixa mateixa nit el lladre va tornar a entrar en la mateixa casa a per unes cadires de la terrassa amb la mateixa roba.

 

Este «uniforme delictiu» ha sigut clau per a relacionar els tres casos. Ahir dijous 16 de gener la jutge del Jutjat d’Instrucció 4 va ordenar el seu ingrés en presó després de la petició de la Fiscalia. Diferents fonts judicials van afirmar que l’home ja comptava amb més antecedents per robatoris amb força i receptació. 

 

Inclús ja havia estat un any en presó, motiu pel que ara estarà allí fins a que se celebren els juís per robatori frustrat: pels dos que van passar en la mateixa casa i pel del cotxe que no va arribar a consumar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.