Localitzat en Elx un lladre que robava sempre amb la mateixa roba

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre en Elx | Cedida
 

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre gràcies a la seua roba en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). L’home està acusat d’entrar a robar en 3 xalets de la zona de Ciutat Jardí. La detenció ha sigut possible perquè el detingut sempre actuava vestit amb el mateix xandall d’una coneguda marca.

 

El divendres 10 de gener va ser el primer robatori, però sense èxit, ja que la propietària de la casa es va despertar i el detingut no va poder fer res. Les imàtgens de la càmera de seguretat del xalet van conseguir captar la silueta del lladre, a on es veu el model de roba deportiva, segons explica ‘Información’.

 

Dos dies després va tornar a actuar en altra casa, i esta volta sí que va furtar una televisió i una vinoteca. Però en eixos moments hi havia una patrulla de la Policia Local per la zona, i el van pillar intentant robar un cotxe i amb la vinoteca, però no van poder comprovar que no era seua. Però de totes maneres els agents van deixar constància dels fets, a on senyalaven la vestimenta del lladre que tornava a ser un xandall d’una marca coneguda.

 

El moment clau de la detenció

El propietari de la casa va interposar, dos dies després, una denúncia en la Policia Nacional a on deia que li faltaven una vinoteca i un televisor. En este moment, van saltar els primeres senyals d’alarma, en coincidir els relats de la Local i la Nacional. A demés, eixa mateixa nit el lladre va tornar a entrar en la mateixa casa a per unes cadires de la terrassa amb la mateixa roba.

 

Este «uniforme delictiu» ha sigut clau per a relacionar els tres casos. Ahir dijous 16 de gener la jutge del Jutjat d’Instrucció 4 va ordenar el seu ingrés en presó després de la petició de la Fiscalia. Diferents fonts judicials van afirmar que l’home ja comptava amb més antecedents per robatoris amb força i receptació. 

 

Inclús ja havia estat un any en presó, motiu pel que ara estarà allí fins a que se celebren els juís per robatori frustrat: pels dos que van passar en la mateixa casa i pel del cotxe que no va arribar a consumar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.