Localitzat en Elx un lladre que robava sempre amb la mateixa roba

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre en Elx | Cedida
 

La Policia Nacional d’Elx ha detingut a un lladre gràcies a la seua roba en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). L’home està acusat d’entrar a robar en 3 xalets de la zona de Ciutat Jardí. La detenció ha sigut possible perquè el detingut sempre actuava vestit amb el mateix xandall d’una coneguda marca.

 

El divendres 10 de gener va ser el primer robatori, però sense èxit, ja que la propietària de la casa es va despertar i el detingut no va poder fer res. Les imàtgens de la càmera de seguretat del xalet van conseguir captar la silueta del lladre, a on es veu el model de roba deportiva, segons explica ‘Información’.

 

Dos dies després va tornar a actuar en altra casa, i esta volta sí que va furtar una televisió i una vinoteca. Però en eixos moments hi havia una patrulla de la Policia Local per la zona, i el van pillar intentant robar un cotxe i amb la vinoteca, però no van poder comprovar que no era seua. Però de totes maneres els agents van deixar constància dels fets, a on senyalaven la vestimenta del lladre que tornava a ser un xandall d’una marca coneguda.

 

El moment clau de la detenció

El propietari de la casa va interposar, dos dies després, una denúncia en la Policia Nacional a on deia que li faltaven una vinoteca i un televisor. En este moment, van saltar els primeres senyals d’alarma, en coincidir els relats de la Local i la Nacional. A demés, eixa mateixa nit el lladre va tornar a entrar en la mateixa casa a per unes cadires de la terrassa amb la mateixa roba.

 

Este «uniforme delictiu» ha sigut clau per a relacionar els tres casos. Ahir dijous 16 de gener la jutge del Jutjat d’Instrucció 4 va ordenar el seu ingrés en presó després de la petició de la Fiscalia. Diferents fonts judicials van afirmar que l’home ja comptava amb més antecedents per robatoris amb força i receptació. 

 

Inclús ja havia estat un any en presó, motiu pel que ara estarà allí fins a que se celebren els juís per robatori frustrat: pels dos que van passar en la mateixa casa i pel del cotxe que no va arribar a consumar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.